BMW 750iLA Highline '89, Nuga
Kõik ei ole, mõni nukk on päris korralik veel. Samas ka vasaku ploki omad on rohkem kulunud kui parema omad. Huvitav millest see tekkis? Kuna kulumine on ebaühtlane, siis arvaks, et äkki ikka nuka kohal oleval õlitustorul on mõni auk ajaga umbe läinud. Mingit üldist õlisurveprobleemi ma nagu varemalt ei täheldanud, kui masin veel käis.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
See oletus on enamvähem õige, siit näeb "oil pressure switchi" asukohta (nr 17).mart154 kirjutas:pole iial seda mootorit lähedalt vaadanud, aga kuna ta põhineb ju M20-l, siis äkki eeldaks, et sarnases kohas? ehk sisuliselt kohe peale õlipumpa, plokis?
-= mask =-
-
- Postitusi: 4
- Liitunud: 20 Dets 2006 12:19
See auto alustas oma eestisisest teekonda Pärnust. Just kui see sinna ilmus, sai kah seda imelooma takseeritud seal. Aastat sa tead ise kah dokumentide põhjal, ma arvan. Esmane hind oli mäletamist mööda 100k lähedal. Ega teda müüdi kah ikka päris tükk aega, enne kui ära osteti. Tol ajal toonklaasi polnud, samad veljed minuteada olid all, millega sa selle auto said. Automüügiplatsi omanik sai isegi selle autoga mõned tiirud TLN><PRN vahel teha, arvele oli ta peaaegu kohe peale saabumist võetud...
Kui üldse mõni auto eluloomaks tegemist ära on teeninud, siis see on kindlasti kohe üks neist, edu ja pikka närvi
Kui üldse mõni auto eluloomaks tegemist ära on teeninud, siis see on kindlasti kohe üks neist, edu ja pikka närvi

Kuna ilmad soosivad survepesuriga töötamist, siis võtsin juurdeostetud kaaned ette ja tegin neile pesukuuri:


Peale pesu võtsin nukad korraks maha, et anda lõplik hinnang nukkade seisukorrale. Selgus et kõik oli siiski hästi ja nukad on vaid väga vähese kulumisega. Edasi laseks kindluse mõttes kaaned ära survestada ja talvepoole mingi aeg viin nad windorfi.




Peale pesu võtsin nukad korraks maha, et anda lõplik hinnang nukkade seisukorrale. Selgus et kõik oli siiski hästi ja nukad on vaid väga vähese kulumisega. Edasi laseks kindluse mõttes kaaned ära survestada ja talvepoole mingi aeg viin nad windorfi.


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vaikselt olen sellele autole juppe kokku ajanud.
Otsitavate asjade nimekiri on siin: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5035.
Esmaabikarp:

Telefonitoru alus:

PDC (parkimisandurite) süsteem:


Pagasniku servosulgur:


Orig. tööriistad, ohukolmnurk on paraku veel puudu:

Ka originaalsete 750'e velgedega on nüüd asi klaar. Muide uuema ja vanema tüübi kapslid on väliselt hõlpsalt eristatavad:

Otsitavate asjade nimekiri on siin: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5035.
Esmaabikarp:

Telefonitoru alus:

PDC (parkimisandurite) süsteem:


Pagasniku servosulgur:


Orig. tööriistad, ohukolmnurk on paraku veel puudu:

Ka originaalsete 750'e velgedega on nüüd asi klaar. Muide uuema ja vanema tüübi kapslid on väliselt hõlpsalt eristatavad:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Lükkasin hiljaaegu ka eelnevalt mainitud mootoriprojekti käima. Suhteliselt utoopiline projekt tundub hetkel, aga noh... huvi on, miks mitte 
Esialgu läheb aur lammutamisele ja dokumenteerimisele. Esimese spurdiga sai mootoriruumi juba suhteliselt inimlikult hõredaks:


Mootori juhtmepuu on mõnusalt kompaktne:

Lisaks muudele hädadele vaevasid seda mootorit ka jubedad õlilekked. Näiteks highline'i spetsiifiline lisagenekas nägi selline õlikäkk välja:

See küll töötada ei saanud:

Pesast väljas:

Muide, see lisagenekas annab 32 amprit voolu välja. Lisads siia põhigeneka 140A, annab see kokku muljetavaldavad 172 amprit

Esialgu läheb aur lammutamisele ja dokumenteerimisele. Esimese spurdiga sai mootoriruumi juba suhteliselt inimlikult hõredaks:


Mootori juhtmepuu on mõnusalt kompaktne:

Lisaks muudele hädadele vaevasid seda mootorit ka jubedad õlilekked. Näiteks highline'i spetsiifiline lisagenekas nägi selline õlikäkk välja:

See küll töötada ei saanud:

Pesast väljas:

Muide, see lisagenekas annab 32 amprit voolu välja. Lisads siia põhigeneka 140A, annab see kokku muljetavaldavad 172 amprit

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Lisaks poolenesti äraratsitud EDC-amortidele oli minu autol millegipärast ka EDC juhtmepuu osaliselt ära ratsitud. Konkreetselt oli tagumistelt ühendusjuhtmetel pistikud rikutud. Õnneks sain Smurfilt vihje, kust seda juhtmepuud otsida võiks. Tõingi paar päeva tagasi korraliku juhtmepuu ära. Tänud Sven-Erik'ule.
Lisaks sain ka Tõniselt tööriistataskusse käiva originaal ohukolmnurga. Tänud temalegi! Tööriistataskust on puudu veel küünlavõti - mul on e34 oma, aga see ei sobi. Kui kellelgi on pakkuda, siis andke aga märku.
Lisaks sain ka Tõniselt tööriistataskusse käiva originaal ohukolmnurga. Tänud temalegi! Tööriistataskust on puudu veel küünlavõti - mul on e34 oma, aga see ei sobi. Kui kellelgi on pakkuda, siis andke aga märku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline