BMW 525iA 1987 Aix
Ega starter ei käi niikuinii läbi relee. Starteri signaal tuleb läbi süüteluku samasse pistikusse, mis pildil paistab roolisamba küljes. See üksik juhe, mis kinnitub koos 9 klemmise pistikuga ülevalt poolt ja on viimase kõrval ongi starteri signaali juhe, vaata, kas võtit starteri asendisse keerates tuleb sinna +12V peale või mitte. Kui seal on olemas, siis järgmine koht, kust kontrollida on kaitsmekarbi küljes olev ühendus (sealt tunned ära selle järgi, et on must - kollase triibuga juhe).

There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Küsimus 1: kas see üksik juhe peab olema must või must/kollane? Ja kas tulema suurest kaablipundist, või üsna eraldi läbi tulemüüri?
Küsimus 2: kas see relee on M20 mootori puhul tavalisem? Ma avastasin, et püsika kaabeldusel on igatahes mingi relee küljes, mis küll ei ole mitte viie, vaid nelja klemmiga.
Küsimus 2: kas see relee on M20 mootori puhul tavalisem? Ma avastasin, et püsika kaabeldusel on igatahes mingi relee küljes, mis küll ei ole mitte viie, vaid nelja klemmiga.
Üksik juhe tuleb süüte lukust roolisamba küljes olevasse pistikusse üksi ja on musta värvi. Pistiku teisest (alumisest) poolest läheb edasi ühine kimp. Ma peast ei mäleta, kas ta on kohe peale pistikut must ja kollase triibuga, aga igatahes kaitsmekarbi kõrval olevas pistikus on ta must ja kollase triibuga.Küsimus 1: kas see üksik juhe peab olema must või must/kollane? Ja kas tulema suurest kaablipundist, või üsna eraldi läbi tulemüüri?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Tänasel päeval jäi United Motors ilusti tee peale, ning küsisin nende käest paberkujul varustusnimekirja ka.
Värv KARMINROT (172)
Sisu PERLBEIGE I (0260)
Ja sünnipäevaks on kirjas 1987-02-25.
Täna veel viimased kontrollid, ja kui hästi läheb siis homme TÜV
Kood: Vali kõik
0209 25% Limited Slip Differential - check
0210 Dynamic Stability Control III - ABS
0314 Outside Mirror/Windshield Washer Nozzle Heated uksepeeglid, juhilukk soojendusega. Kuidas lukusoojendus töötab?
0320 Script Name Plate - mudelitähise eemaldamine
0350 Tinted Glass Green - therm.insulat.glass - ei ole vist mingi spetsklaas?
0400 Sliding Lifting Roof Manual - check
0428 Warning Triangle/First Aid Kit - pole
0498 Mechanical Rear Headrest - check
0520 Foglights - check
Sisu PERLBEIGE I (0260)
Ja sünnipäevaks on kirjas 1987-02-25.
Täna veel viimased kontrollid, ja kui hästi läheb siis homme TÜV

Uuendaks ka teemat üle pika aja.
Pilte pole kahjuks, lihtsalt tibake juttu.
Igatahes, ülevaatusega ei läinud asjaks.
Kahte viimasesse silindrisse lõi tosooli sisse, ja kuna plokikaas pidi korras olema, siis võtsime kasutusse teise ploki, 2.8 mõõtudes seekord.
Igatahes nüüd on hästi aeglaselt asjad jõudnud niikaugele, et pärast mitmepäevast jamamist ja mitut-mitut peaaegu-käega-löömist niikaugel, et täna enne hämarat õnnestus uuest (?) komplektist esimesed korralikud köhatused kätte saada. Tõsi, kogu see kupatus hästi lühiajalise käimise tulemusena suitses kurja moodi, ning ka õlirõhk oli maas - üritame lähiajal katsetada korraliku õlirõhu anduriga, ning võib kahtlustada ka, et probleem võis olla selles, et ninaots oli kõrgemal. Suitsemine - ehk põleb mootoriplokk vanast õlist ja pesuvahenditest puhtamaks, ning summuti samamoodi? Selle selgemaks fikseerimiseks oleks vaja õlirõhk normi ilmselt saada ja lasta tal rahulikult käia pikemat aega.
Tagasilöögina selgus, et mingil kummalisel moel on käigukangi tross hakanud kiude ajama, ja ei olnud enam oma ülesannete kõrgusel. Seega - otsin töökorras sellist trossi.
Vahepeal said ära veel vahetatud stabikavarda kondid, ning ka teadaolevad tuleprobleemid (katkine suunatule klaas ning üks läbi olnud parkimistule pirn).
Doonori pealt õnnestus igatahes mingid hallid tekstiilmatid ka põrandale saada. Ja korralik keskkonsool on ka nüüd olemas
Ehk saab teinepäev väheke pilte ka. Kuigi visuaalsed muutused on minimaalsed
Pilte pole kahjuks, lihtsalt tibake juttu.
Igatahes, ülevaatusega ei läinud asjaks.
Kahte viimasesse silindrisse lõi tosooli sisse, ja kuna plokikaas pidi korras olema, siis võtsime kasutusse teise ploki, 2.8 mõõtudes seekord.
Igatahes nüüd on hästi aeglaselt asjad jõudnud niikaugele, et pärast mitmepäevast jamamist ja mitut-mitut peaaegu-käega-löömist niikaugel, et täna enne hämarat õnnestus uuest (?) komplektist esimesed korralikud köhatused kätte saada. Tõsi, kogu see kupatus hästi lühiajalise käimise tulemusena suitses kurja moodi, ning ka õlirõhk oli maas - üritame lähiajal katsetada korraliku õlirõhu anduriga, ning võib kahtlustada ka, et probleem võis olla selles, et ninaots oli kõrgemal. Suitsemine - ehk põleb mootoriplokk vanast õlist ja pesuvahenditest puhtamaks, ning summuti samamoodi? Selle selgemaks fikseerimiseks oleks vaja õlirõhk normi ilmselt saada ja lasta tal rahulikult käia pikemat aega.
Tagasilöögina selgus, et mingil kummalisel moel on käigukangi tross hakanud kiude ajama, ja ei olnud enam oma ülesannete kõrgusel. Seega - otsin töökorras sellist trossi.
Vahepeal said ära veel vahetatud stabikavarda kondid, ning ka teadaolevad tuleprobleemid (katkine suunatule klaas ning üks läbi olnud parkimistule pirn).
Doonori pealt õnnestus igatahes mingid hallid tekstiilmatid ka põrandale saada. Ja korralik keskkonsool on ka nüüd olemas

Ehk saab teinepäev väheke pilte ka. Kuigi visuaalsed muutused on minimaalsed

Mõtlesime siis ka täna ülevaatusele minna, aga jahutus on mõnevõrra problemaatiline. Visko ilmselt streigib, st.
Külmalt ta käib mõningase raskusega, ilmselt nii nagu peab - aga soojalt liigub võlli otsas palju vabamalt kuigi tegelikult peaks raskemini liikuma. Homme ilmselt lammutame ühe laiali, ja vaatame, mis karul kõhus.
Külmalt ta käib mõningase raskusega, ilmselt nii nagu peab - aga soojalt liigub võlli otsas palju vabamalt kuigi tegelikult peaks raskemini liikuma. Homme ilmselt lammutame ühe laiali, ja vaatame, mis karul kõhus.
see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära.Aix kirjutas:Spidokas töötab![]()
Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?
Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d