BMW 525iA 1987 Aix

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Aga milles siis probleem - võtsin selle ja kogu alarmikupatuse vahelt ära, ja nüüd saan süüte sisse keerata, aga starterit järgi ei võta? Selles suhtes ei paistnud küll, et seal pedaali juures talle õige koht oleks, samamoodi ka kaitsmekarbi juures ei olnud seda kohta olemas.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Ega starter ei käi niikuinii läbi relee. Starteri signaal tuleb läbi süüteluku samasse pistikusse, mis pildil paistab roolisamba küljes. See üksik juhe, mis kinnitub koos 9 klemmise pistikuga ülevalt poolt ja on viimase kõrval ongi starteri signaali juhe, vaata, kas võtit starteri asendisse keerates tuleb sinna +12V peale või mitte. Kui seal on olemas, siis järgmine koht, kust kontrollida on kaitsmekarbi küljes olev ühendus (sealt tunned ära selle järgi, et on must - kollase triibuga juhe).


Pilt
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Küsimus 1: kas see üksik juhe peab olema must või must/kollane? Ja kas tulema suurest kaablipundist, või üsna eraldi läbi tulemüüri?
Küsimus 2: kas see relee on M20 mootori puhul tavalisem? Ma avastasin, et püsika kaabeldusel on igatahes mingi relee küljes, mis küll ei ole mitte viie, vaid nelja klemmiga.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Küsimus 1: kas see üksik juhe peab olema must või must/kollane? Ja kas tulema suurest kaablipundist, või üsna eraldi läbi tulemüüri?
Üksik juhe tuleb süüte lukust roolisamba küljes olevasse pistikusse üksi ja on musta värvi. Pistiku teisest (alumisest) poolest läheb edasi ühine kimp. Ma peast ei mäleta, kas ta on kohe peale pistikut must ja kollase triibuga, aga igatahes kaitsmekarbi kõrval olevas pistikus on ta must ja kollase triibuga.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Leidsin vist katse-eksitus meetodil õige juhtme üles - võttis hääled sisse :)
Aga püsika kaabeldusel - kas võib see relee sinna vahele jääda, või peaks selle ka välja kuidagi nokitsema?
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Tänasel päeval jäi United Motors ilusti tee peale, ning küsisin nende käest paberkujul varustusnimekirja ka.

Kood: Vali kõik

0209   25% Limited Slip Differential  - check
0210   Dynamic Stability Control III - ABS
0314   Outside Mirror/Windshield Washer Nozzle Heated uksepeeglid, juhilukk soojendusega. Kuidas lukusoojendus töötab?
0320   Script Name Plate - mudelitähise eemaldamine
0350   Tinted Glass Green - therm.insulat.glass - ei ole vist mingi spetsklaas?
0400   Sliding Lifting Roof Manual - check
0428   Warning Triangle/First Aid Kit - pole
0498   Mechanical Rear Headrest - check
0520   Foglights - check
Värv KARMINROT (172)
Sisu PERLBEIGE I (0260)
Ja sünnipäevaks on kirjas 1987-02-25.

Täna veel viimased kontrollid, ja kui hästi läheb siis homme TÜV :)
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

juhilukk soojendusega. Kuidas lukusoojendus töötab?
Tõstad lingi üles, hakkab kütma.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Uuendaks ka teemat üle pika aja.
Pilte pole kahjuks, lihtsalt tibake juttu.

Igatahes, ülevaatusega ei läinud asjaks.
Kahte viimasesse silindrisse lõi tosooli sisse, ja kuna plokikaas pidi korras olema, siis võtsime kasutusse teise ploki, 2.8 mõõtudes seekord.

Igatahes nüüd on hästi aeglaselt asjad jõudnud niikaugele, et pärast mitmepäevast jamamist ja mitut-mitut peaaegu-käega-löömist niikaugel, et täna enne hämarat õnnestus uuest (?) komplektist esimesed korralikud köhatused kätte saada. Tõsi, kogu see kupatus hästi lühiajalise käimise tulemusena suitses kurja moodi, ning ka õlirõhk oli maas - üritame lähiajal katsetada korraliku õlirõhu anduriga, ning võib kahtlustada ka, et probleem võis olla selles, et ninaots oli kõrgemal. Suitsemine - ehk põleb mootoriplokk vanast õlist ja pesuvahenditest puhtamaks, ning summuti samamoodi? Selle selgemaks fikseerimiseks oleks vaja õlirõhk normi ilmselt saada ja lasta tal rahulikult käia pikemat aega.

Tagasilöögina selgus, et mingil kummalisel moel on käigukangi tross hakanud kiude ajama, ja ei olnud enam oma ülesannete kõrgusel. Seega - otsin töökorras sellist trossi.

Vahepeal said ära veel vahetatud stabikavarda kondid, ning ka teadaolevad tuleprobleemid (katkine suunatule klaas ning üks läbi olnud parkimistule pirn).

Doonori pealt õnnestus igatahes mingid hallid tekstiilmatid ka põrandale saada. Ja korralik keskkonsool on ka nüüd olemas :)

Ehk saab teinepäev väheke pilte ka. Kuigi visuaalsed muutused on minimaalsed :)
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Mõtlesime siis ka täna ülevaatusele minna, aga jahutus on mõnevõrra problemaatiline. Visko ilmselt streigib, st.
Külmalt ta käib mõningase raskusega, ilmselt nii nagu peab - aga soojalt liigub võlli otsas palju vabamalt kuigi tegelikult peaks raskemini liikuma. Homme ilmselt lammutame ühe laiali, ja vaatame, mis karul kõhus.
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Kõige soodsam on soetada ACAR-ist uus
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Jaks kirjutas:Kõige soodsam on soetada ACAR-ist uus
Mis ta umbkaudne hind olla võiks?
Ses suhtes sõber seletas, et ta oli mingi hookuspookusega selle tööle saanud - proovime ära, hullemaks vast ikka ei lähe.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
Jaks
Postitusi: 1143
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Mina sain sealt selle koos transaga ca 650,-eek.

Ja ei näe kuidagi, et töötaks kehvemini kui teisel autol olev Sach mis oli korda kaks kallim.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Mõni klõps ka vahepeal.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Ülevaatust veel ei ole.
Aga spidomeetri kakkusin lahti, ja mittetöötamise põhjuseks suure tõenäosusega oli kummiseib, mille mehhanismi vahele sattumine jääb ilmselt igavesti saladuseks. :shock:
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

See 2.8 on ikka pirakas mootor võrreldes 2.0'iga :D

Kas spidomeeter on sul trossiga?
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

-Myyr- kirjutas:See 2.8 on ikka pirakas mootor võrreldes 2.0'iga :D

Kas spidomeeter on sul trossiga?
Viimane trossiga spidomeeteriga BMW oli E21 minu teada.
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Küsisin selle" kummiseibi" pärast just.
:)
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Kummiseib oli lihtsalt....noh, seib :D
Spidomeetri süsteemi ja tagumise plastmassi vahel.
Aix
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Aug 2008 21:03
Asukoht: Tartu / Hiiumaa

Postitus Postitas Aix »

Spidokas töötab :idea:

Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?

Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor :oops:
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1019
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Aix kirjutas:Spidokas töötab :idea:

Aga maanteekiirusel tuleb päris tugev vibratsioon sisse. Saab Tartus kusagil odavalt velgi tasakaalustada, või kõverust kontrollida?

Viskoprobleemist saime praegu sellega mööda, et keevitasime täitsa kinni ta. Ventikas käib sama kiiresti kui mootor :oops:
see küll probleemile lahendus,ei ole, mootorijõud kaob ikka suth suures ulatuses sellepärast ära.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Suletud