BMW 525e e28
hästi väike võimalus eksisteerib, et aku oli nii tühi, et alguses on tühja aku sisetakistus hästi väike ja seetõttu laadimisvool ebaloomulikult suur, tulemusena tõmbab pinge alla. Samuti võib nt aku 1 element olla lühises vms.
Mina prooviks korraks peale laenata korras ja täis aku ja vaataks siis, mis pinge teeb.
Mina prooviks korraks peale laenata korras ja täis aku ja vaataks siis, mis pinge teeb.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Selline mõte tekkis jah korra, et äkki aku "sööb" voolu kuna on liialt tühi. Võtmest keeramisega sain ainult armatuuri tulukesed põlema. Aga akulaadijat ei olnud käepärast ja polnud ka aega aku ümbertõstmisega tegeleda. Miskipärast ei usu, et viga on akus. Igatahes tänud soovituse eest ja siis lähipäevil katsun asja ära proovida.
Mina isiklikul olen sellisel arvamusel, et isegi kui aku on täiesti tühi peaks laadimis pinge olema 13+V kui generaator laeb.
Samas mõningatel autodel ei hakka laadimist toimuma enne kui mootori pöörded korra 1000 peal ära käivad.
Samas on võimalik et on viga ka kuskil mujal.
Näiteks kui ei tule generaatorile ergutus voolu peale ei hakka mitte ühegi valemiga laadimist toimuma.
Seega ma kontrolliks seda ergutuse asja ka. Enamus autodel käib see läbi armatuuris oleva aku laadimis tulukese ja kui see katki ei toimu midagi. Ehk siis kui süüde sisse keerata peab see algul põlema minema.
Samas mõningatel autodel ei hakka laadimist toimuma enne kui mootori pöörded korra 1000 peal ära käivad.
Samas on võimalik et on viga ka kuskil mujal.
Näiteks kui ei tule generaatorile ergutus voolu peale ei hakka mitte ühegi valemiga laadimist toimuma.
Seega ma kontrolliks seda ergutuse asja ka. Enamus autodel käib see läbi armatuuris oleva aku laadimis tulukese ja kui see katki ei toimu midagi. Ehk siis kui süüde sisse keerata peab see algul põlema minema.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Tere taas!
Sai väheke auto tervise huvides vaeva nähtud ja õlivahetus nädalapäevad tagasi tehtud. Selle käigus aga said kinnitust paar kurba tõsiasja. Nimelt lähevad lähiajal vahetusse tagaratta laagrid( kerge loks on mõlemas sees, vasakus ehk veidi enam) ja tagavedrud (jällegi asi vasakus pooles, mis on jupike lühemaks murdunud). Vaikselt mõtlen ka uute pukside peale, kuid need veel nii ei torgi, ehk vaatab järgmine kuu, mis nendega saab.
Sai väheke auto tervise huvides vaeva nähtud ja õlivahetus nädalapäevad tagasi tehtud. Selle käigus aga said kinnitust paar kurba tõsiasja. Nimelt lähevad lähiajal vahetusse tagaratta laagrid( kerge loks on mõlemas sees, vasakus ehk veidi enam) ja tagavedrud (jällegi asi vasakus pooles, mis on jupike lühemaks murdunud). Vaikselt mõtlen ka uute pukside peale, kuid need veel nii ei torgi, ehk vaatab järgmine kuu, mis nendega saab.
Tervist, foorumlased!
Väike teadaanne minu masina elukäigust. Kevade saabudes sai auto kenasti puhtaks pestud seest ja väljast(ainult kapotialune tahaks veidi hoolitsust saada veel).
Hetkel jäid alla kahjuks M+S'id plekkvelgedel(suhteliselt kole lahendus). Veljed, mis autol ostes all olid on mõeldud TRX rehvidele ja neid on leida vähe ning üpris krõbeda hinnaga pealegi. Lisaks ei ole plaanis hetkel neid velgi kasutama hakata, sest tulevikus tuleks jällegi hakata pead valutama uute rehvide leidmiseks. Lihtsam on soetada mõistlikus mõõdus veljed.
Vahetasin ära ka esimesed piduriklotsid. Vahetamisel selgus üllatav lugu, et vasaku poole ühe klotsi hõõrdkate oli lahti tulnud selle metallist plaadi küljest ja natuke isegi juba kohalt ära nihkunud. Katet iseenesest oli alles päris palju ja sõitmisel kuidagi tunda ei andnud.
Mootor hakkas viimasel ajal aegajalt nagu jõnksutama, just sooja mootoriga ja siis kui veidi rohkem gaasi anda(normaalselt, mitte pedaal põhja). Vaatasin üle küünlad ja jagaja esmalt. Jagaja kaanel oli kerge mõra ja kontaktid veidi põlenud. Puhastasin kontaktid ja rootori ära(lähevad nagunii varsti vahetusse). Olukord läks veidi paremaks aga ei mingit suurt muutust, ehk ikka jõnksutab gaasi andmisel ja ühtlase gaasiga on asi korras. Ehk mõni targem oskab veidi aidata, milles asi võiks olla. Mootor muidu m20b27.
Kuna hetkel mõõdan miile pigem merel kui maal, siis tegelen asjaga nii kuis vaba aega jääb.
Lisaks loodan auto suve lõpul garaaži ajada, et ta enam seda soolapornot ei näeks.
Väike teadaanne minu masina elukäigust. Kevade saabudes sai auto kenasti puhtaks pestud seest ja väljast(ainult kapotialune tahaks veidi hoolitsust saada veel).
Hetkel jäid alla kahjuks M+S'id plekkvelgedel(suhteliselt kole lahendus). Veljed, mis autol ostes all olid on mõeldud TRX rehvidele ja neid on leida vähe ning üpris krõbeda hinnaga pealegi. Lisaks ei ole plaanis hetkel neid velgi kasutama hakata, sest tulevikus tuleks jällegi hakata pead valutama uute rehvide leidmiseks. Lihtsam on soetada mõistlikus mõõdus veljed.
Vahetasin ära ka esimesed piduriklotsid. Vahetamisel selgus üllatav lugu, et vasaku poole ühe klotsi hõõrdkate oli lahti tulnud selle metallist plaadi küljest ja natuke isegi juba kohalt ära nihkunud. Katet iseenesest oli alles päris palju ja sõitmisel kuidagi tunda ei andnud.
Mootor hakkas viimasel ajal aegajalt nagu jõnksutama, just sooja mootoriga ja siis kui veidi rohkem gaasi anda(normaalselt, mitte pedaal põhja). Vaatasin üle küünlad ja jagaja esmalt. Jagaja kaanel oli kerge mõra ja kontaktid veidi põlenud. Puhastasin kontaktid ja rootori ära(lähevad nagunii varsti vahetusse). Olukord läks veidi paremaks aga ei mingit suurt muutust, ehk ikka jõnksutab gaasi andmisel ja ühtlase gaasiga on asi korras. Ehk mõni targem oskab veidi aidata, milles asi võiks olla. Mootor muidu m20b27.
Kuna hetkel mõõdan miile pigem merel kui maal, siis tegelen asjaga nii kuis vaba aega jääb.
Lisaks loodan auto suve lõpul garaaži ajada, et ta enam seda soolapornot ei näeks.
Genekas siiski hakkab laadima ka ilma ergutuseta . Mingi süsteem on selline , et rootorisse jääb mingi 6rn magnetväli , mis siis suurtel pööretel suudab piisavalt voolu toota , et genekas ise ergsutuks.Jaks kirjutas: Samas mõningatel autodel ei hakka laadimist toimuma enne kui mootori pöörded korra 1000 peal ära käivad. ...
Näiteks kui ei tule generaatorile ergutus voolu peale ei hakka mitte ühegi valemiga laadimist toimuma..
Võibolla keegi targem sõnastab paremini. Kes aga ei usu see proovib.
Tulihingeline bmw fänn:)
Iga genekas ei hakka. Kes ei usu see proovibGenekas siiski hakkab laadima ka ilma ergutuseta . Mingi süsteem on selline , et rootorisse jääb mingi 6rn magnetväli , mis siis suurtel pööretel suudab piisavalt voolu toota , et genekas ise ergsutuks.
Võibolla keegi targem sõnastab paremini. Kes aga ei usu see proovib.

Teoorias võib see töötada, aga praktikas esiteks ei pruugi jääda piisavalt suurt jääkmagnetismi (autogenekad väidetavalt reeglina sellist materjalist, et jääkmagnetismi ei jää), teiseks kui on mingi koormus taga, siis see tõmbab kohe väljundpinge (mis eneseergutusel on ka ergutuspinge) maha ja seetõttu ei teki voolu, mis tekitaks ergutusmähises ergutava magnetvälja.
Umbes nii ta peaks olema, mõni õppinud elektrik oskab vb paremini kommenteerida.
Kunagi ei tee kahju algatuseks vaakumilekked üle kontrollida. Kas gaas põhjas liigub jõnksutamata? Ühtlasel kiirusel liigub jõnksutamata?Mootor hakkas viimasel ajal aegajalt nagu jõnksutama, just sooja mootoriga ja siis kui veidi rohkem gaasi anda(normaalselt, mitte pedaal põhja). Vaatasin üle küünlad ja jagaja esmalt. Jagaja kaanel oli kerge mõra ja kontaktid veidi põlenud. Puhastasin kontaktid ja rootori ära(lähevad nagunii varsti vahetusse). Olukord läks veidi paremaks aga ei mingit suurt muutust, ehk ikka jõnksutab gaasi andmisel ja ühtlase gaasiga on asi korras. Ehk mõni targem oskab veidi aidata, milles asi võiks olla. Mootor muidu m20b27.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Vaakumvoolikud vaatasin üle. Ühtegi läbivat pragu ei leidnud, seega ei kahtlusta, et asi lõdvikutes oleks. Ühtlaselt sõites ei jõnksuta ja kõrgematel pööretel ka mitte. Aga just kuskil 1500-3000p/min vahemikus kiirendades hakkab jõnksutama. Samas tundub nagu jõudu oleks vähem kui tavaliselt. Ka kohalt minnes tahab veidi rohkem gaasi saada, selline jõuetu on.Kunagi ei tee kahju algatuseks vaakumilekked üle kontrollida. Kas gaas põhjas liigub jõnksutamata? Ühtlasel kiirusel liigub jõnksutamata?
Mootori jõnksutamisest sain vist jagu. Vahetasin ära jagaja rootori ja kohe oli lugu teine. Vana oli juba üsna läbi põlenud. Jagaja kaas tahaks kah vahetust aga Forssis oli vaja teda tellida, seega jääb see lähitulevikku. Kui kellelgi on vihjet, kust saaks hea hinnaga jagaja kaant, siis võib julgelt teada anda. Üldiselt on hinnad sorts alla tuhandet krooni (Forss lubas 742.- ära anda).