BMW 525iA 1987 Aix
Mootori hääle kuulsime ära
Nüüd on selline probleem, et käimise ajal tuleb kusagilt võimendi vahelt punast õli välja.
Täpsemalt:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... cumulator/
Kellelgi kokkupuudet taolise probleemiga?

Nüüd on selline probleem, et käimise ajal tuleb kusagilt võimendi vahelt punast õli välja.
Täpsemalt:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/S ... cumulator/
Kellelgi kokkupuudet taolise probleemiga?
proovitiir autoga tehtud. uus summutisüsteem all ja kena vaikne. Häälestamist tahab veel. Kohapeal läheb pöördesse ilysti, kuid minekut ei ole erilist. Rooli ja pidurivõimu jama veel lahata pole jõudnud. Ehk kelelgil ideid selle kohta? tundub selle alumise topsiku ja ülemise jagaja vahelt tulema seda õli...
kusjuures sain ta liikuma. mingine õhutoru oli liikuma hakanud, liigub parasjagu selle masina kohta. Küll aga valge toss taga, st lõhnajärgi tosool. Aga kust ta tuleb? kaan käis survestamises ja pidas ning oli sirge. uus tihend ja kaan korralikult pingutatud...Niipikalt ta veel käind ei ole, et olulist kulu tosooli hulgast täheldada.
Roolivõim korras, lekkimine tundus peatuvat 
Kas keegi hea inimene Tartust või selle lähedalt laenaks 7mm kuuskantvõtit, pidurisupportite lammutamiseks?
Enamus mootorist:

Valukad vajavad tõsist pesu

Tuled! Udukate reflektorid on 90% ulatuses otsas. Nendega vist pole midagi teha..


Armatuurivalgus. Inspectioni ja Checki saime kustu
Aga kas seal all need rohelised-kollased-punased peavad mingi loogika järgi põlema?

Maasikas. Täna sai veitsa paduvihma ja enam nii tolmune pole.


Kas keegi hea inimene Tartust või selle lähedalt laenaks 7mm kuuskantvõtit, pidurisupportite lammutamiseks?
Enamus mootorist:
Valukad vajavad tõsist pesu
Tuled! Udukate reflektorid on 90% ulatuses otsas. Nendega vist pole midagi teha..
Armatuurivalgus. Inspectioni ja Checki saime kustu

Aga kas seal all need rohelised-kollased-punased peavad mingi loogika järgi põlema?
Maasikas. Täna sai veitsa paduvihma ja enam nii tolmune pole.
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
Sai eile pisikesel katsesõidul käidud. Pidurid häälitsevad veel üsna jõuliselt, aga võtavad väga hästi.
Tänane ilmaraport:


Juhiistme seisukord - kas kellelgi ehk leidub seda heledat riiet, et saaks ehk parandada kuidagi? Või äkki terve korralik mingisugune hele esiiste?

Siis esiteks vajaks uuendust katuseluugi vänt. Teiseks - kust saaks kontrollida ilmselt siis õli- ja tosoolitaseme andureid, kuna neid peaks küll sees piisavalt olema.

Ja siis on keskkonsooliga mingit hardcore pornograafiat tehtud. Kas keegi teab kellelgi mõnda heledat keskpaneeli üle olevat?


Tänane ilmaraport:
Juhiistme seisukord - kas kellelgi ehk leidub seda heledat riiet, et saaks ehk parandada kuidagi? Või äkki terve korralik mingisugune hele esiiste?

Siis esiteks vajaks uuendust katuseluugi vänt. Teiseks - kust saaks kontrollida ilmselt siis õli- ja tosoolitaseme andureid, kuna neid peaks küll sees piisavalt olema.
Ja siis on keskkonsooliga mingit hardcore pornograafiat tehtud. Kas keegi teab kellelgi mõnda heledat keskpaneeli üle olevat?

Eile siis sai ARK-is lõpuks paberimajandus korda aetud.
Ülevaatusele ilmselt juuni alguses, kuna praeguse seisuga oleks poole aasta pärast tagasi pidanud tulema.
Siis pisut nokitsesin seda isearetatud alarmi sealt välja. Sellest põhjustatud kaos on päris jõuline:

Seal on natuke püsika kaabeldust ka lisaks alarmi jm omale.
Ülevaatusele ilmselt juuni alguses, kuna praeguse seisuga oleks poole aasta pärast tagasi pidanud tulema.
Siis pisut nokitsesin seda isearetatud alarmi sealt välja. Sellest põhjustatud kaos on päris jõuline:
Seal on natuke püsika kaabeldust ka lisaks alarmi jm omale.
Selline probleem, et pearelee oli veetud läbi alarmikarbi. Nüüd oleks ta kuidagi vaja otse vedada.
Relee ise siis:

Tavaliselt ta peaks vist kaitsmekarbi kõrval olema, aga praegusel juhul on salongi veetud, piduripedaali lähedale.
Seal on igatahes kontaktid nummerdatud 87, 87, 86, 85 ja 30. Nüüd ma olen niipalju aru saanud, et kontakti 85 peaks minema maandus mõnest pruunist juhtmest, 86 peaks olema rohelisest juhtmest süüteluku juurest (vool tuleb peale süüte sissekeeramisel). Kas 30 on otse akust vool, punane juhe? Ja mõlemad 87 peaks ajju minema?
Relee ise siis:

Tavaliselt ta peaks vist kaitsmekarbi kõrval olema, aga praegusel juhul on salongi veetud, piduripedaali lähedale.
Seal on igatahes kontaktid nummerdatud 87, 87, 86, 85 ja 30. Nüüd ma olen niipalju aru saanud, et kontakti 85 peaks minema maandus mõnest pruunist juhtmest, 86 peaks olema rohelisest juhtmest süüteluku juurest (vool tuleb peale süüte sissekeeramisel). Kas 30 on otse akust vool, punane juhe? Ja mõlemad 87 peaks ajju minema?