Taneli E28 M535i 85a
Ma ise pakun selle esiklaasi jama taga on parempoolse poolraamiga vastu kõnniteeserva sõitmine. Pauk on läbi lanseka lükanud nurga pisut ülesse, seega klaasi ära lõhkunud. Aga eks kõige paremini näeb siis kui kere täiesti laiali ja üle mõõdetud.
Sellest doonorkerest on natuke vähe kasu. Esiteks on 535 kerel väikesed erinevused võrreldes väiksemate keredega ja teiseks on kõik kered juba vanad ning väsinud. Tuleks hoopis mõtlema hakata taastatud kere tugevdama hakkamisele.
Sellest doonorkerest on natuke vähe kasu. Esiteks on 535 kerel väikesed erinevused võrreldes väiksemate keredega ja teiseks on kõik kered juba vanad ning väsinud. Tuleks hoopis mõtlema hakata taastatud kere tugevdama hakkamisele.
Carclassic OÜ
Ka see on variant aga olen ise näinud juba kolme sellise sümptomiga viiest... ja roadfly BMW foorumist lugesin, et see pidi olema võimsamate mootoritega viieste rough history tundemärk. btw enda 635-l oli samuti see parem klaasinurk "valge"tõnis kirjutas:Ma ise pakun selle esiklaasi jama taga on parempoolse poolraamiga vastu kõnniteeserva sõitmine.
Samas on tõesti sellise korraliku kere leidmine tõesti raske, enamasti müüakse ju autosid tervikuna ja sedasi ei saa täit pilti kere tegelikust seisukorrast.
Ning teadmine, et tegemist on originaalkerega M535-ga võib tulevikus asjale väärtust lisada
