BMW 728i '84, 3.5 160kw Trevi
BBS-l kõik praod parandatud ja ebatasasused lihvitud (originaalselt sinine, oli ta minu kätte jõudnult sprayga hõbedaseks värvitud)
ja krundituna.
Pärast kruntimist hakkas silma paar viga lihvimisel, mis tuleb veel üle käia ennem kui värvida kannatab.
ja krundituna.
Pärast kruntimist hakkas silma paar viga lihvimisel, mis tuleb veel üle käia ennem kui värvida kannatab.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Üleeile sai autoga käidud sillastendis. Esimest korda sai autol rooli sirgeks, tuli ta minukätte ju isetehtud sportrooliga ning pärast õige rooli panekut oli rool natukene viltu. Huvitava asjaoluna selgus, et E23 tahab sillastendis saada lisaraskusi: mõlemad esiistmed 68kg + tagaiste 68kg + pagasiruum 21kg + täis paak (ca 80kg). Lisaraskusi kahjuks võtta ei olnud, kuid loodetavasti ei pannud see väga mööda, lihsalt tagarataste kallet ei saa õigesti arvestada (hetkel näitas (arvates, et auto on koormatud), et kalle on täiesti õige, ehk siis tegelikult on natukene lääpas.
Vaikselt oli jahutusvedeliku tase laskuma hakanud, selle põhjuseks oli kaane ja soojenduskraani vaheline lõdvik, mis oli otsustanud klambri kõrvalt katki minna.
Järgmisena plaanis mootori alumine ots ära vahetada, hetkel karteris liiga suur surve
Vaikselt oli jahutusvedeliku tase laskuma hakanud, selle põhjuseks oli kaane ja soojenduskraani vaheline lõdvik, mis oli otsustanud klambri kõrvalt katki minna.
Järgmisena plaanis mootori alumine ots ära vahetada, hetkel karteris liiga suur surve
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Et ruumi juurde saada, lammutasin natukene doonorit laiali. Selgus ka põhjus, miks tollel automaatkast käigud ära kaotas. Nimelt on antud kasti remonditud ning valesti tagasi pandud. Automaatkastil pannakse hüdrotrafo alati ennem kasti külge ja siis pärast polditakse hooratta külge, siis saab kindel olla, et nuudid said õigesti. Vastupidi toimetades võib saada all pildil toodud tulemuse (kusjuures kast sõitis päris pikalt ennem kui nuudid saba andsid).
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
No tuleb sealt ikka üllatusi välja. Poleks arvanud. Kusjuures sõitis too suht. palju, veidi rohkem kui 50 000 km mu käes. Nüüd siis selgub, et kast valesti kokku pandud...trevi kirjutas:Et ruumi juurde saada, lammutasin natukene doonorit laiali. Selgus ka põhjus, miks tollel automaatkast käigud ära kaotas. Nimelt on antud kasti remonditud ning valesti tagasi pandud. Automaatkastil pannakse hüdrotrafo alati ennem kasti külge ja siis pärast polditakse hooratta külge, siis saab kindel olla, et nuudid said õigesti. Vastupidi toimetades võib saada all pildil toodud tulemuse (kusjuures kast sõitis päris pikalt ennem kui nuudid saba andsid).
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Suvel juhtus see, et ust sulgedes purunes olematuks juhiukse. Kõik otsingud uut klaasi leida osutusid asjatuks, sest pruun tehasetoon ei ole just levinud.
See viga sai parandatud seltsimees Karu abiga (suured tänud siinkohal), kes aitas doonoriks hankida ka siin foorumis müügis olnud terve pruuni klaasiringiga auto. Lisaks on autol veel 3,5 mootor, mis õnnestus täna käima saada (tänud eelmisele omanikule, kes auto elektrisüsteemile oli enne vanarauda viimist otsustanud läheneda kääride ja toore jõuga). Auto läheb üldjoontes juppideks, eks paistab, mis peale klaaside veel enda auto külge läheb
See viga sai parandatud seltsimees Karu abiga (suured tänud siinkohal), kes aitas doonoriks hankida ka siin foorumis müügis olnud terve pruuni klaasiringiga auto. Lisaks on autol veel 3,5 mootor, mis õnnestus täna käima saada (tänud eelmisele omanikule, kes auto elektrisüsteemile oli enne vanarauda viimist otsustanud läheneda kääride ja toore jõuga). Auto läheb üldjoontes juppideks, eks paistab, mis peale klaaside veel enda auto külge läheb
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Väike videoreportaaz kah toimunust ah jaa show-d lisab keegi smurff, huvitav kes ta küll siuke on
Pärast läks masin käima kah, kuid nagu alati...seda video peale ei õnnestunud saada
http://www.youtube.com/watch?v=zu4MGnVeneQ
Pärast läks masin käima kah, kuid nagu alati...seda video peale ei õnnestunud saada
http://www.youtube.com/watch?v=zu4MGnVeneQ
850Ci
see pann sai ka täna ülevaatuse. Eelmine nädal sai vahetatud mootoriplokk (vana ja kulunud maas ja uus ja värske juba pukis)
ja sinist suitsu enam pole. Kui lekkiv differ, lekkiv parem tagaamort ja loks paralleelvardas ja pendelhoovapuksis olid juba teada, siis ebameeldiva üllatuse valmistas parem esiamort, mille tulemuseks oli stendis 0%. Põhjust jälle auto kallal nokitseda.
ja sinist suitsu enam pole. Kui lekkiv differ, lekkiv parem tagaamort ja loks paralleelvardas ja pendelhoovapuksis olid juba teada, siis ebameeldiva üllatuse valmistas parem esiamort, mille tulemuseks oli stendis 0%. Põhjust jälle auto kallal nokitseda.
Viimati muutis trevi, 27 Jaan 2012 14:43, muudetud 2 korda kokku.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Eile toimus esimene käivitus megasquirdiga. Üllatavalt hästi läks käima ja hakkas tühikäiku hoidma. Üldjoontes töötab, natuke on vaja veel kokku panna ja siis tänavale ja stendi tuunima ja katsetama. Eesämärgiks saada rohkem jõudu vähema kütusekuluga.
Hea, et ma pärast mootoriploki vahetust autoga ainult 500 km sõitsin, nimelt eelmises postituses oleval rihmarattal olid jäänud poldid korralikult kinni keeramata. Õnneks nägin, et kuidagi väga loperguselt käib see ratas ja sain õigeaegselt jaole, ainult 3 polti olid jalga lasknud. Ei taha teadagi, mis oleks juhtunud, kui poleks märganud.
Hea, et ma pärast mootoriploki vahetust autoga ainult 500 km sõitsin, nimelt eelmises postituses oleval rihmarattal olid jäänud poldid korralikult kinni keeramata. Õnneks nägin, et kuidagi väga loperguselt käib see ratas ja sain õigeaegselt jaole, ainult 3 polti olid jalga lasknud. Ei taha teadagi, mis oleks juhtunud, kui poleks märganud.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
http://www.youtube.com/watch?v=OTgtuohWnog
Väike videomeenutus ka tänasest. Muuhulgas sai tööle tühikäigumootor ning segu hakkas näitama WB lambda. Kui homme läheb kõik plaanipäraselt, siis jõuab äkki juba tänaval esimesed testikilomeetrid sõita. millist häält teeb mootor kui panna pööretepiiraja 2000 peale
Väike videomeenutus ka tänasest. Muuhulgas sai tööle tühikäigumootor ning segu hakkas näitama WB lambda. Kui homme läheb kõik plaanipäraselt, siis jõuab äkki juba tänaval esimesed testikilomeetrid sõita. millist häält teeb mootor kui panna pööretepiiraja 2000 peale
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Minu jaoks on tegu parajalt keerulise ülesandega, sest teen seda esimest korda. Tagantjärele tundub lihtne, aga kui miski ei tööta, siis viga (mis reegline on midagi lihtsat) otsides olen tahtnud mitmeid kordi koos autoga minema visata kogu selle asjanduse Aga noh, veel pole kõik valmis
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Vahepeal õnnestus tekitada enda teadmatusest paar komplikatsiooni, mida seostasin pöörete lugemise ja trigger erroritega ning üritasin agaralt VR ahelas olevate takistite ja kondensaatorite väärtusi muutes kõrgsagedusfiltrit sobivamaks häälestada. Siiski selgus, et tegu on liiga tundlikuks pandud "acceleration enrichmentiga" ehk puhtalt seadistuskogemuste nappuse taha peituv probleem. Täna sai auto häälestatud maanteel nii 80% ulatuses õigele segule. Süütetabel on siiani suvaline internetist tõmmatud m30b34 süütetabel, mis sai oma baasnurka arvestades lihtsalt 5 kraadi hilisemaks keeratud.
Ja isegi ainult kütusekaardi järgi sõites sõidab auto kõhutunde järgi paremini kui originaalis. Mineku vahet gaas põhjas eriti ei tunneta, aga erksamalt liigub just osakoormusel.
Nüüd on järgmine etapp seade dünostendis üle häälestada, seejärel saab paika panna Stardijärgse rikastuse ja ülessoojenemise täpsed seaded. Hetkel jääb täiesti külmalt käivitades käima 4-da korraga, esimesel kolmel korral käivitub paariks sekundiks.
Aga asi areneb vähemalt
Ja isegi ainult kütusekaardi järgi sõites sõidab auto kõhutunde järgi paremini kui originaalis. Mineku vahet gaas põhjas eriti ei tunneta, aga erksamalt liigub just osakoormusel.
Nüüd on järgmine etapp seade dünostendis üle häälestada, seejärel saab paika panna Stardijärgse rikastuse ja ülessoojenemise täpsed seaded. Hetkel jääb täiesti külmalt käivitades käima 4-da korraga, esimesel kolmel korral käivitub paariks sekundiks.
Aga asi areneb vähemalt
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Seda lugedes hakkab hing sees lausa karjuma. Saaks omal ka nii kaugele.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel eile õhtul tundus, et ei jõuagi stendi, sest kogemata õnnestus läbi põletada 3x2 coilpackis üks süütepool, ehk kuuest silindrist sai sädet ainult neli. Täna hommikul sai romulast toodud töötav süütepool ja sai uuesti mootori korralikult käima.
Täna oli seadistamise päev. Imestusega selgus, et maanteel kiiruga koostatud seade ei olnudki väga mööda. Seadistada sain TKTK veojõustendis (kuna osaliselt seondub mu lõputöö teemaga).
Kilovatte tuli loodetust vähem, ratastest 109, mis teeb siis arvestades ülekande kadusid tuleb mootorist sinna 120-130kw vahele suurusjärku. Graafik tuleb natuke hiljem, siis kui selle ise kätte saan.
Täna oli seadistamise päev. Imestusega selgus, et maanteel kiiruga koostatud seade ei olnudki väga mööda. Seadistada sain TKTK veojõustendis (kuna osaliselt seondub mu lõputöö teemaga).
Kilovatte tuli loodetust vähem, ratastest 109, mis teeb siis arvestades ülekande kadusid tuleb mootorist sinna 120-130kw vahele suurusjärku. Graafik tuleb natuke hiljem, siis kui selle ise kätte saan.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.