Juba klubi moodustamise algusaegadel oli asutajate põhiidee, et klubi peaks koondama inimesi, mitte autosid. Loomulikult autoklubis tegelevad liikmed autodega, aga vastu tahaks võtta inimesi, mitte autosid.
Millega eristuda EBK'st? Minu meelest on EBK's 99% autodest tarbimisväärtusega masinad, ehk siis neid kasutatakse igapäevaselt ja remonditakse jõudumööda. Samas meie keskkonnas on üldjuhul autod, mida enam ei tarbita igapäevaselt (loe: aastaringselt), mille remont tihtipeale ületab igasuguse ratsionaalse piiri ja inimesed tegelevad oma autodega hobi korras.
Mina isiklikult tõmbaks klassiku ja mitteklassiku piiri just sinna.
Tahaks kangesti jääda paindlikuks, aga see ei tähenda et ma nõudlik ei oleks.
Konkreetse vanuselise piiri tõmbamisega näen ma kohe probleeme. Näiteks vanusepiir 25 aastat, Hasso '88 635csi näiteks siis ei kõlbaks. Ometigi ma usun et kõik oleks nõus, et selline auto on klassik. Või näiteks e30 M3 - klassikaline BMW selle kõige otsesemas tähenduses. Aga aastaarvuga ei pruugi sisse minna.
Vanusepiir 20 aastat, siis juba peaks algusaastate e32 ja e34, ning järgmine aasta e36 isegi
