pole minekut
pole minekut
Mootoriks on mul m20 95kw 2,0 ja mure selline, et enamasti on ta väga uimane aga on olnud üksikuid kordi kui läheb nagu loom edasi. Küsikski et äkki keegi teab mis värk on kas mingi anduri jama võib olla. Täna oligi jälle kogemus kui sõitsin koju, oli minek kuldne. Kui aga auto oli umbes pool tundi seisnud ja läksin uuesti sõitu siis juba uimane. Täiesti lambist tõmme tuleb ja läheb.
ma jooksin oma 2.0 kõrval. ostja aga kiitis et udu hea mootor.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
pole minekut
Samas on ka selline asi et hommikuti kui mootor pole veel päris töösoe siis kiirendamisel võtab hetkeks nagu hinge kinni masinal.
Re: .
Ammy69 kirjutas:ma jooksin oma 2.0 kõrval. ostja aga kiitis et udu hea mootor.
Ehk jätate oma teemasse puutumatud kommentaarid enda teada ja üritaks teema algatajat reaalselt aidata?arx kirjutas:äkki viga on mootoris ,minu arust vana 2,0 ei peagi edasi minema nagu loom
Korras M20 2.0 ei ole aeglane mingil juhul, see on väga äkiline ja jõuline mootor igapäevaautole. Kui juht tunneb, et see on jõuetum, kui peaks olema, siis järelikult see nii ka on.
Mina soovitan funktsioonirühmade kaupa mootor üle vaadata. Süütesüsteem (süütesüsteemi komponendid ja süütenurk), kütuse etteande süsteem (pump, filter), kütuse pritse süsteem (andurid, pihustid, surevergulaator).
Kahjuks täpsemalt keegi küsimusele "mootor ei tööta hästi, mida teha?" vastata ei oska, ma arvan.
-= mask =-
Jah, kui probleem vahepeal esineb ja vahepeal mitte, siis ei saa süüks panna seda, et see ongi lahja mootor
Andureid ja küünlajuhtmeid kah väga ei süüdistaks sellise on-ei ole käitumise korral. Kõige tõenäolisemalt näiteks bensupump või siis riknenud jagaja kaas/rootor. Kui mootor ei vea, kas siis on ikka 6 silindrit järgi või äkki vähem?

Andureid ja küünlajuhtmeid kah väga ei süüdistaks sellise on-ei ole käitumise korral. Kõige tõenäolisemalt näiteks bensupump või siis riknenud jagaja kaas/rootor. Kui mootor ei vea, kas siis on ikka 6 silindrit järgi või äkki vähem?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
mina ütleks pigem, et mootor on hõredaks sõidetud. seda saan oma kogemuselt öelda. ajas ka valget vähe välja. nii et viga võis ka olla ploki tihendis. aga minu arvamus on see et mootor hõre.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
pole minekut
Silindrite surved olen ära mõõtnud muidu ja hakkan siis nüüd uurima ka teisi teie poolt kahtlustatavaid detaile. Aga igaljuhul suured tänud kõigile kes üritasid abiks olla.
pole minekut
Surved olid ligi 12 bar ja kõik silindrid töötavad laitmatult muidu. Aga eks ma nüüd saan asjast jagu küll sain vähemalt teada et andurite jama pole. Paistab et sellel teemal ka kipub jutt mölaks minema nii et tänan veelkord kõiki kes abiks olid.