Mida arvate 2.5 141 kw mootorist?

Vestlused vabadel, aga siiski vanu BMW'sid puudutavatel teemadel.
Vasta
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Mida arvate 2.5 141 kw mootorist?

Postitus Postitas Ammy69 »

Pakutakse mootorit. Küsimus ka võtta või jätta. Kas tasub see vaev ära või kui tegemiseks läheb äkki midagi muud võtta.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

laua tegemiseks sobiks V8 või V12 paremini
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

haile kavatsed peale panna? arvestada tuleks suurte juhtmepundardega ja hulga töötunde... isiklikult kasutaksin 142kw 2,8 motot kus väänet rohkem mis toob naeratuse näole...
e28...
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

ise ka mõtlesin seda varjanti et 142 oleks etem.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

M50B25 mootor peaks veidi töökindlam olema. M52 mootorid on alumiiniumist plokiga, ning nagu veidi probleemsemad. Lisaks kipub nende hind kõrgem olema.

Muidu mis M20/M30 mootoril viga on? Ma ei võtaks sellist vahetust vist küll ette. Vaeva rohkem kui tulemus väärt on.
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

minu teema all on pilt kaanetihendist. et selle 2.5 kohta kudagi kehva minek ja uuem mootor näeb palju kenam välja.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

2,5 on kuidagi pool kõva minu jaoks...võib-olla selline isiklik teema..aga nii ta minu jaoks on :roll: ... see on nagu kunagi olid pool-plastik murdmaa suusad...kamoon...miks pool-plastik...miks siis mitte täis plastik ? :lol:
850Ci
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Ma võin ka sulle pakkuda oma poolelioleva M50B25 aretuse pealt mootorit koos kõige juurdekuuluvaga :D.

Ma ise ei viitsi seda mootorit edasi paigaldada.
Liiga palju leiutamist. Saab ka lihtsamalt oma elu elada.
e28 528iA '84
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

e34 m30b34 saab ca 3-4k eest kätte ja vaevalt et sa m50 mootori odavamalt saad+ sinna lisandub suurem aretustöö, käigukast vaja vahetada, kardaan jne jne. M30b34 lihtsalt saad panna oma m30b25 kasti otsa ning minek :)
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

eks see õige ole lihtsus eelkõige.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Samas, ega elu ei peagi nii lihtne olema. Osta minult M50B25 ära.

Saab M30B34st odavamalt ka kui vaja :).
Kasutaja avatar
arx323
Postitusi: 350
Liitunud: 04 Mai 2007 23:20
Asukoht: viljandi läheduses

Postitus Postitas arx323 »

Vabandan,et reostan teemat aga olen sama probleemi ees.Mul e32 735 ja mootori ylemine pool suht õhtal ja kütet võtab ka keskmiselt 16l sajale.Ise mõtlesin m52b28 paigaldamise peale koos kastiga.Saaks vähe säästlikumalt liigelda.Mis arvate :?:
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

redline kirjutas:e34 m30b34 saab ca 3-4k eest kätte ja vaevalt et sa m50 mootori odavamalt saad+ sinna lisandub suurem aretustöö, käigukast vaja vahetada, kardaan jne jne. M30b34 lihtsalt saad panna oma m30b25 kasti otsa ning minek :)


terve auto saab seal 5 kuni 8 tuhandega kätte. ja ülejäänud tuleb aha müüa. seega mootori hind tuleb suht odav.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

tulgem reaalsusesse
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale

ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ei pidanud enam kauem vastu, muutsin teema pealkirja vähemalt enam-vähem ortograafiliselt korrektseks.

Teemapüstitus ise ajab mul ka ihukarvad püsti. 2.5-3.5 liitrise töömahuga mootorid võtavadki linnasõidul üle 15 liitri 100km kohta kütust, ei ole vaja uskuda legende "kuidas minu sõbra 750 võtab keskmiselt 10 linnas". Ei võta.

Mootorivahetust eesmärgiga saada ökonoomsem auto pole mingit mõtet teha. Kui tahta ökonoomsemalt liigelda, tuleb vahetada igapäevasõiduk mõne väiksema kere ja väiksema mootoriga, soovitavalt uuema sõiduki vastu.

Mootorivahetust eesmärgiga saada "ilusam" mootor pole samuti mõtet teha - kui tahta kapotiall näha M50 mootorit, tuleb osta E34 või E36 ja asi lahendatud.

Mootorivahetust eesmärgiga saada "parem minek" võiks isegi teoreetiliselt mõelda, kuid arvestades ümberehituse keerulisust, selle reeglina suhteliselt lohakat teostust ja ümberistutatava mootori küsitavat korrasolekut, tuleb tõdeda, et ka see on mõttetu tegevus.

Loo moraal on selles, et kui sa tahad oma autole "minekut" ja "parema välimusega kapotialust", siis tee oma olemasolev mootor korda / otsi sinna mõni ajastukohane korralikum mootor ja tee see korda.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

raimo kirjutas:tulgem reaalsusesse
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale

ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).
Teisele väitele vaidlen vastu...tahetakse e34 juppe küll ja veelgi, mina sain enda autole 141kw mootori lõppkokkuvõttes kasumiga tänu sellele, et ülejäänud auto müüsin osadeks.

Muidu jah nõustun sysiga...kui just suurt ehitamishuvi pole siis on asja mõtekus väga kaheldav.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

Õige sysi ei otsi ma just ökonoomsust selleks on teine auto olemas millega teedel liigelda. lihtsalt mõtlesin korra vahetust kuna üks siin saaremaal tegi e30 mootori teemat ja päris kena. aga originaalsus eelkõige ja ega originaal mooter korda teha ei ole midagi just kole. rehkendasin mis oleks odavam ja mis oleks siin kohapeal kohe kätte saadav. Sellepärast teema tegingi, et teada saaada mida rahvas arvab ja kes teinud on saab teada mis vaev ja kas tasub ära.


Ja kina see 2.5 vajab remonti siis mõtlengi kas on mõtet seda teha kui tegemist vajab siis juba teha midagi sünget. Seega 2.8 ja 3.5 jääb jõusse. Ja tänud arvamuste eest.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
velz

Postitus Postitas velz »

endal teen just sisssõitu 2,8 135kw mootorile e30 peal ja võrreldes vana mootoriga on nagu öö ja päev. mis on korras mootor sellel on ka minek ja ka suht ökonoomne võrreldes kohvidega
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Ma ei saa eriti aru, mis autole üldse seda mootorit tahetakse osta?
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Kristina5 kirjutas:Ma ei saa eriti aru, mis autole üldse seda mootorit tahetakse osta?
e28 525ile m30b25 seal praegu vahel.
E28 525e & E28 535i
Vasta