Mida arvate 2.5 141 kw mootorist?
Mida arvate 2.5 141 kw mootorist?
Pakutakse mootorit. Küsimus ka võtta või jätta. Kas tasub see vaev ära või kui tegemiseks läheb äkki midagi muud võtta.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
ise ka mõtlesin seda varjanti et 142 oleks etem.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
minu teema all on pilt kaanetihendist. et selle 2.5 kohta kudagi kehva minek ja uuem mootor näeb palju kenam välja.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
eks see õige ole lihtsus eelkõige.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
redline kirjutas:e34 m30b34 saab ca 3-4k eest kätte ja vaevalt et sa m50 mootori odavamalt saad+ sinna lisandub suurem aretustöö, käigukast vaja vahetada, kardaan jne jne. M30b34 lihtsalt saad panna oma m30b25 kasti otsa ning minek
terve auto saab seal 5 kuni 8 tuhandega kätte. ja ülejäänud tuleb aha müüa. seega mootori hind tuleb suht odav.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
tulgem reaalsusesse
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale
ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale
ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
Ei pidanud enam kauem vastu, muutsin teema pealkirja vähemalt enam-vähem ortograafiliselt korrektseks.
Teemapüstitus ise ajab mul ka ihukarvad püsti. 2.5-3.5 liitrise töömahuga mootorid võtavadki linnasõidul üle 15 liitri 100km kohta kütust, ei ole vaja uskuda legende "kuidas minu sõbra 750 võtab keskmiselt 10 linnas". Ei võta.
Mootorivahetust eesmärgiga saada ökonoomsem auto pole mingit mõtet teha. Kui tahta ökonoomsemalt liigelda, tuleb vahetada igapäevasõiduk mõne väiksema kere ja väiksema mootoriga, soovitavalt uuema sõiduki vastu.
Mootorivahetust eesmärgiga saada "ilusam" mootor pole samuti mõtet teha - kui tahta kapotiall näha M50 mootorit, tuleb osta E34 või E36 ja asi lahendatud.
Mootorivahetust eesmärgiga saada "parem minek" võiks isegi teoreetiliselt mõelda, kuid arvestades ümberehituse keerulisust, selle reeglina suhteliselt lohakat teostust ja ümberistutatava mootori küsitavat korrasolekut, tuleb tõdeda, et ka see on mõttetu tegevus.
Loo moraal on selles, et kui sa tahad oma autole "minekut" ja "parema välimusega kapotialust", siis tee oma olemasolev mootor korda / otsi sinna mõni ajastukohane korralikum mootor ja tee see korda.
Teemapüstitus ise ajab mul ka ihukarvad püsti. 2.5-3.5 liitrise töömahuga mootorid võtavadki linnasõidul üle 15 liitri 100km kohta kütust, ei ole vaja uskuda legende "kuidas minu sõbra 750 võtab keskmiselt 10 linnas". Ei võta.
Mootorivahetust eesmärgiga saada ökonoomsem auto pole mingit mõtet teha. Kui tahta ökonoomsemalt liigelda, tuleb vahetada igapäevasõiduk mõne väiksema kere ja väiksema mootoriga, soovitavalt uuema sõiduki vastu.
Mootorivahetust eesmärgiga saada "ilusam" mootor pole samuti mõtet teha - kui tahta kapotiall näha M50 mootorit, tuleb osta E34 või E36 ja asi lahendatud.
Mootorivahetust eesmärgiga saada "parem minek" võiks isegi teoreetiliselt mõelda, kuid arvestades ümberehituse keerulisust, selle reeglina suhteliselt lohakat teostust ja ümberistutatava mootori küsitavat korrasolekut, tuleb tõdeda, et ka see on mõttetu tegevus.
Loo moraal on selles, et kui sa tahad oma autole "minekut" ja "parema välimusega kapotialust", siis tee oma olemasolev mootor korda / otsi sinna mõni ajastukohane korralikum mootor ja tee see korda.
Teisele väitele vaidlen vastu...tahetakse e34 juppe küll ja veelgi, mina sain enda autole 141kw mootori lõppkokkuvõttes kasumiga tänu sellele, et ülejäänud auto müüsin osadeks.raimo kirjutas:tulgem reaalsusesse
3-4k eest saab mootori, mis vajab kindlasti kapremonti
e34 juppe ei taha keegi, varu parem suur prügikonteiner omale
ja vahetama peaks ikka mingi põhjuse pärast. niisama vahetamisel pole mõtet, sest raha kulub päris palju (prügikastiprojekte ei arvesta).
Muidu jah nõustun sysiga...kui just suurt ehitamishuvi pole siis on asja mõtekus väga kaheldav.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Õige sysi ei otsi ma just ökonoomsust selleks on teine auto olemas millega teedel liigelda. lihtsalt mõtlesin korra vahetust kuna üks siin saaremaal tegi e30 mootori teemat ja päris kena. aga originaalsus eelkõige ja ega originaal mooter korda teha ei ole midagi just kole. rehkendasin mis oleks odavam ja mis oleks siin kohapeal kohe kätte saadav. Sellepärast teema tegingi, et teada saaada mida rahvas arvab ja kes teinud on saab teada mis vaev ja kas tasub ära.
Ja kina see 2.5 vajab remonti siis mõtlengi kas on mõtet seda teha kui tegemist vajab siis juba teha midagi sünget. Seega 2.8 ja 3.5 jääb jõusse. Ja tänud arvamuste eest.
Ja kina see 2.5 vajab remonti siis mõtlengi kas on mõtet seda teha kui tegemist vajab siis juba teha midagi sünget. Seega 2.8 ja 3.5 jääb jõusse. Ja tänud arvamuste eest.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;