Pöörded üleval.
Pöörded üleval.
Mure selline et algselt olid pöörded mingi 800 lähedal.
Nüüd üle 1000 ja peaegu ka 2000.
Mis võib viga olla ?
Näiteks mis oli veel imelik, võtan õlivarda välja..pöörded vajuvad alla.
Voolikud on kõik üle vaadatud..lisa õhku ei saa..ei oska mitte midagi arvata..
Ja kui juhuslikult keegi teab mis oleks süüte järjekord
Eestpoolt tahapoole 520i'l 2.0 92kw mootoril
Aitäh.
Nüüd üle 1000 ja peaegu ka 2000.
Mis võib viga olla ?
Näiteks mis oli veel imelik, võtan õlivarda välja..pöörded vajuvad alla.
Voolikud on kõik üle vaadatud..lisa õhku ei saa..ei oska mitte midagi arvata..
Ja kui juhuslikult keegi teab mis oleks süüte järjekord
Eestpoolt tahapoole 520i'l 2.0 92kw mootoril
Aitäh.
Vale süütejärjekord on nüüd küll viimane asi, millest tühikäigu pöörded tõusevad.
Kas tühikäik on kõrge ka siis, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri? Kui jutt käib külmast mootorist, siis ma sellele probleemile erilist tähelepanu ei pööraks. Mul oma M20B20 käib ka suht kõrgel tühikäigul kui temperatuuri osuti sinises on.
Kas tühikäik on kõrge ka siis, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri? Kui jutt käib külmast mootorist, siis ma sellele probleemile erilist tähelepanu ei pööraks. Mul oma M20B20 käib ka suht kõrgel tühikäigul kui temperatuuri osuti sinises on.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Süüte järjekord ei lähe selle pöörde teemaga kokku.
Korraks oli vaja teada: )
Külmalt isegi on madal
Mida soojemaks nagu..seda kõrgemaks.
Panin mootori käima . natuke aega käis olid pöörded u 800 ja alla tuhande.
Aga kui soojemaks ja natuke aega sõita sai.. tõusid üle tuhande..ja peaaegu 2000'ni välja..
Tühikäigu mootori puhastamine vast aitab, kui aega leian võtan ette selle.
Korraks oli vaja teada: )
Külmalt isegi on madal
Mida soojemaks nagu..seda kõrgemaks.
Panin mootori käima . natuke aega käis olid pöörded u 800 ja alla tuhande.
Aga kui soojemaks ja natuke aega sõita sai.. tõusid üle tuhande..ja peaaegu 2000'ni välja..
Tühikäigu mootori puhastamine vast aitab, kui aega leian võtan ette selle.
mm ei ole kontrollinu..
Pmst kui temp andur peaks pees olema..peaks külmkäivitus pihusti koguaeg töötama.
Ja kui küljest võtan siis ei jää ta seisma ega pöörded ei muutu.
Praegu sain nii madalamaks et keerasin tüh.käigu mootorist ja paar voolikut vahetasin ära mis olid mõralised.
Panin mootori käima, umber minut läks mööda ja pöörded läksid 2000'e peale välja jälle.
Olen ka mõelnud piiraja keeramisest natuke maha.
ei oska kusagilt midagi teha.
Mis pihusteid sa mõtled.. ikka neid mis mootoris
?
Pmst kui temp andur peaks pees olema..peaks külmkäivitus pihusti koguaeg töötama.
Ja kui küljest võtan siis ei jää ta seisma ega pöörded ei muutu.
Praegu sain nii madalamaks et keerasin tüh.käigu mootorist ja paar voolikut vahetasin ära mis olid mõralised.
Panin mootori käima, umber minut läks mööda ja pöörded läksid 2000'e peale välja jälle.
Olen ka mõelnud piiraja keeramisest natuke maha.
ei oska kusagilt midagi teha.
Mis pihusteid sa mõtled.. ikka neid mis mootoris

Võta sellelt õnnetult külmkäivituse pihustilt lisaks pistikule ka voolik küljest ära (pime ette klambriga). See on selline turvalisuse tagamise pihusti _eriti_ külmade ilmade puhuks, reaalselt seda praeguse välistemperatuuriga tarvis pole, seepärast saad katsetamiseks selle ajutiselt täiesti muretult eemaldada ja sellega ühe vea välistada.-Myyr- kirjutas:mm ei ole kontrollinu..
Panin mootori käima, umber minut läks mööda ja pöörded läksid 2000'e peale välja jälle.
Olen ka mõelnud piiraja keeramisest natuke maha.
ei oska kusagilt midagi teha.
Lisaks juhib seda eraldi taimeriga relee, mootori temperatuuri andurist ei sõltu see kuidagi. Ainuke variant on selline, et see pihusti lekib. Seda teeks ta aga nii külmalt kui soojalt ühtmoodi.
Mootori temperatuuri andur mõõda testriga üle. Külmalt (0 kraadi) juures peab takistus olema 7-10kilo-oomi, soojal mootori 200-400oomi.
Kui ikka pole tulemust, siis järgmises etapis mõõda süütenurka stroboga. Kui see on väga mööda, siis võivad mootori töös täiest müstilised-ebaloogilised anomaaliad esineda.
-= mask =-
ajule inffi andva temp anduri küljest pistiku ära võtmine peabki välja suretama. Ära eelda, et mootor ilma anduriteta töötama peaks. Mõõda parem selle sama anduri kahe klemmi vaheline takistus oommeetriga töösooja mootoriga. Kui see on vahemikus 200-400 oomi, siis järelikult pole alust andurit süüdistada.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.