BMW 750 iL (highline) 92a - Smurff

Foorumiliikmete autod.
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

Mõned pildid

http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/acd


Ja siin kõrvalistujaiste, mille kallal sai vaikse tempoga nokitsetud peaaegu kuu aega. Küsiksin, mis on pildil imelik? :lol:

http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/acl
850Ci
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ja siin kõrvalistujaiste, mille kallal sai vaikse tempoga nokitsetud peaaegu kuu aega. Küsiksin, mis on pildil imelik? :lol:

http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/acl
Iste (ja sisu) on sul seega pärit parempoolse rooliga autost.
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

ei ole saksast tuli :D
745, R-23, R-12
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

Noh jah õige vastus tuli juba ära. Sisu tuli küll saksamaalt jah aga kange tahtmine oli panna ka esimene parem poolne iste mäluma :lol: ja kuna tegu on highline istmega siis poleks inglisevariant hästi sobinud kah. Seega konsiilium võttis vastu otsuse, et peab terve istme ümber ehitama, et ikka mõlemad esimesed istmed mäluks 8) Ja tulemus on perfektos :wink:
850Ci
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

Masin juba poolteist aastat olnud, aga üllatusi tuleb ikka veel :o Eile sai siis oma abimehega arutletud, et võiks ju kunagi kiirusetundliku-roolisüsteemi kusagilt välja otsida ja külge monteerida. Aga enne mõtlesime, et piiluks esmalt üldse autot ennast, et mine tea äkki juba olemas :roll: ja oligi olemas :lol:

Protsessis -tegemisjärgus on praegu juhiistme ja roolisamba vahelise juhtme sobitamine, et mälu funktsioon laieneks ka roolile. Osaliselt on sees juba mingi osa uuest makijuhtmestikust, paigas on tagumises käetoe sees oleva istmelüliti juhtmestik (mis läheb ette välja), el. kardina tirisin välja ja üleviskav hammakas saab lähi-ajal teisest materjalist järgi tehtava uue vastu välja vahetatud. Teen neid hammakaid mõned lisaks, sest ma ei ole veel näinud ühtegi E34 E32 tagakardinat, mis ei kragiseks või ei käiks tühja. Seega usun, et osadel veel huvi nende vastu.
850Ci
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Muide istmesoojenduse lülititest rääkides. Kas sinu lülititel on kaa niiviisi, et see pool, mille sisse lülitad, selle valgus kustub ära? Minu omadel on nii, aga tundub kuidagi ebaloogiline :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
V2ike_Suur
Postitusi: 48
Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Tavalisel e32-l läheb esiistmete soendusel vastava rezhiimi nupp sisselülitamisel heledamalt põlema igatahes.
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

nuga kirjutas:Muide istmesoojenduse lülititest rääkides. Kas sinu lülititel on kaa niiviisi, et see pool, mille sisse lülitad, selle valgus kustub ära? Minu omadel on nii, aga tundub kuidagi ebaloogiline :P
Ma pole veel voolu all neid proovinud..aga mäletamist mööda peaks ka ikka nii olema, et algul põlevad nagu tuhmilt ja kui sisse lülitad, siis läheb too asendi all nupp natuke erksamaks nagu.
850Ci
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Smurff kirjutas:
nuga kirjutas:Muide istmesoojenduse lülititest rääkides. Kas sinu lülititel on kaa niiviisi, et see pool, mille sisse lülitad, selle valgus kustub ära? Minu omadel on nii, aga tundub kuidagi ebaloogiline :P
Ma pole veel voolu all neid proovinud..aga mäletamist mööda peaks ka ikka nii olema, et algul põlevad nagu tuhmilt ja kui sisse lülitad, siis läheb too asendi all nupp natuke erksamaks nagu.
Minu E34 ja mäletamist mööda ka E32 oli nii, et muidu tuhmim taustvalgus ja sisselülitades kohe heledam.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

sama moodi toimivad ka e28 lülitid et algul tuhmim ja ON asendis heledam...
e28...
Smurff
Postitusi: 189
Liitunud: 04 Apr 2009 19:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Smurff »

Vahepeal sai jälle natuke auto kallal tegutsetud ja mõned asjad ära tehtud. Pildi uuendused siis kõige pealt maki tagumise osa paikka vedamisest. Tänaseks on pagass juba nn "valmis" - juhtmed kõik veetud ja polstrid ja matid omades asendites. Veel oli vaja teha tulemüüri üks uus auk, läbi mille tuleb highline-i tagumise ahju kliimatorustik (polstril oli valmidus olemas - tänu sellele ei pidanudki kellegi highline pealt vaatama hakkama, et kuhu see auk nüüd täpselt tulema peab, vaid sai müramati järgi tehtud). Ja siis sai veel kardaanitunnelisse tagumise ahju kondents (ja muidu vee) äravoolu auk tehtud. Highline-i tunneli jupike oli ilusti olemas, seega oli sellet hea mõõte võtta. Hiljem peab veel sellelt samalt jupilt eemaldama kõrvad ja kinnitused tagumise konsooli jaoks. See veits hiljem juba !

Aga pildid:

http://www.bmwclassic.ee/galerii/Smurfi-750iL-highline/act
850Ci
Suletud