Mootori vahetus

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Mootori vahetus

Postitus Postitas Helar1 »

Nii, plaanis vahetada vanakooli 2.0i 92kw mootor 2.0 110kw uuema tüübi vastu. Ehk keegi teab kas vana käigukasti otsa sobitamine muutub vägaraskeks või on kavalam ka teine käimar sinna otsa sebida?
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

mart154 kirjutas:võin siia lisada, et kõigil 24v kastidel on ka see poldivahe 140mm. nurk kahjuks kastidel on ~15 kraadi erinev, kui M20 kastidel. See tähendab siis käiguhoovastiku modimist.
Tsiteerin Marti teisest teemast ja siis vähe OT-d Sellisel vahetusel ei näe mina mitte mingisugust mõtet v.a. tegija soov oma mehaaniku oskusi arendada. Kui vahetama hakata, siis võtaks juba sellise mootori, et vähemalt +50kW juurde saaks.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

ma tegin ka rumala otsuse 2.0 2.5 vastu vahetada. nüüd mõtlen et võiks olla 2.8 ku mitte 3.5
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Asi selles, et see 2.0 92kw võtab ikka rohkem kütust kui uuem 110kw 2.0 mootor. Just selletõttu on plaanis mootorit vahetada.
margus188
Postitusi: 8
Liitunud: 28 Mär 2010 18:41

Postitus Postitas margus188 »

Tere palju ta siis vähem võtab ka ???
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Pane siis diisel kui ökot tahad, ega see 110kw võtab maanteel 7 julgesti.
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Seal on rohkem leiutamist, kui ainult käigukast. Omal poole teeni läbi elatud. Mõttetu ettevõtmine.
See 2,0 110kw on eriti mõttetu mootor ka veel pealekauba.

Tee see 92 kw korda ja ta võtab sul vähem kütust kui mingi läbiaetud M50B20.
e28 528iA '84
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

meelis k kirjutas:Seal on rohkem leiutamist, kui ainult käigukast. Omal poole teeni läbi elatud. Mõttetu ettevõtmine.
See 2,0 110kw on eriti mõttetu mootor ka veel pealekauba.

Tee see 92 kw korda ja ta võtab sul vähem kütust kui mingi läbiaetud M50B20.
Mõtlesin sama, et ehk on kavalam mootorile korralik kapremont teha, eks vist tulebki sellega piirduda. :)
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
e28...
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust? :D
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

trevi kirjutas:
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust? :D
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...
e28...
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

jx kirjutas:
trevi kirjutas:
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust? :D
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...
Auto tuleb igapäevaseks liikumiseks, kooli koju jne... seetõttu otsin ökonoomsust, 13l/100km peale on nats ulme 2.0 mootori kohta, pool maad oli veel maantee ka.
margus188
Postitusi: 8
Liitunud: 28 Mär 2010 18:41

Postitus Postitas margus188 »

Helar1 kirjutas:
jx kirjutas:
trevi kirjutas: ökonoomsust? :D
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...
Auto tuleb igapäevaseks liikumiseks, kooli koju jne... seetõttu otsin ökonoomsust, 13l/100km peale on nats ulme 2.0 mootori kohta, pool maad oli veel maantee ka.
kus ta sul nii palju võtab?minu omal voolikud lekivad ja võtab ka ainult ca 10
Helar1
Postitusi: 367
Liitunud: 13 Veebr 2010 20:26
Asukoht: Tartu/Otepää

Postitus Postitas Helar1 »

Eitea, ju siis mootor ikkagi läbi, tossab ta päris korralikult ja bensukat viskab ka summutist. Eitea, andke nõu mida vaadata, ehk kuidagi bensiini peale keeratud vms. Automootoritega pole kokku puutund kahjuks.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kui juba tossab siis on klapisääre tihendid kutud ja samuti õlirõngad kinni jäänud või ära kulunud... ühesõnaga tasuks kapremont ette võtta...
e28...
Vasta