Nii, plaanis vahetada vanakooli 2.0i 92kw mootor 2.0 110kw uuema tüübi vastu. Ehk keegi teab kas vana käigukasti otsa sobitamine muutub vägaraskeks või on kavalam ka teine käimar sinna otsa sebida?
mart154 kirjutas:võin siia lisada, et kõigil 24v kastidel on ka see poldivahe 140mm. nurk kahjuks kastidel on ~15 kraadi erinev, kui M20 kastidel. See tähendab siis käiguhoovastiku modimist.
Tsiteerin Marti teisest teemast ja siis vähe OT-d Sellisel vahetusel ei näe mina mitte mingisugust mõtet v.a. tegija soov oma mehaaniku oskusi arendada. Kui vahetama hakata, siis võtaks juba sellise mootori, et vähemalt +50kW juurde saaks.
Seal on rohkem leiutamist, kui ainult käigukast. Omal poole teeni läbi elatud. Mõttetu ettevõtmine.
See 2,0 110kw on eriti mõttetu mootor ka veel pealekauba.
Tee see 92 kw korda ja ta võtab sul vähem kütust kui mingi läbiaetud M50B20.
meelis k kirjutas:Seal on rohkem leiutamist, kui ainult käigukast. Omal poole teeni läbi elatud. Mõttetu ettevõtmine.
See 2,0 110kw on eriti mõttetu mootor ka veel pealekauba.
Tee see 92 kw korda ja ta võtab sul vähem kütust kui mingi läbiaetud M50B20.
Mõtlesin sama, et ehk on kavalam mootorile korralik kapremont teha, eks vist tulebki sellega piirduda.
kui nüüd natukene ringi vaadata ja maad uurida siis saab sellest 92kw mootorist natukene rohkem välja pigistada...
ökonoomsust?
kõik oleneb mis otstarbeks auto/mootor tuleb...
Auto tuleb igapäevaseks liikumiseks, kooli koju jne... seetõttu otsin ökonoomsust, 13l/100km peale on nats ulme 2.0 mootori kohta, pool maad oli veel maantee ka.
Auto tuleb igapäevaseks liikumiseks, kooli koju jne... seetõttu otsin ökonoomsust, 13l/100km peale on nats ulme 2.0 mootori kohta, pool maad oli veel maantee ka.
kus ta sul nii palju võtab?minu omal voolikud lekivad ja võtab ka ainult ca 10
Eitea, ju siis mootor ikkagi läbi, tossab ta päris korralikult ja bensukat viskab ka summutist. Eitea, andke nõu mida vaadata, ehk kuidagi bensiini peale keeratud vms. Automootoritega pole kokku puutund kahjuks.