
Arvo 635CSi '79
Näiteks see kompl. sisaldab ka vasepulkasid jootmiseks : http://www.egtt.ee/index.php?lang=est&m ... uct_id=746Arvo kirjutas:Säherdune põleti on mul olemas aga ma millegipärast arvasin et sellisega ei saavuta vase sulatamiseks vajalikku temperatuuri, kui õieti mäletan oli see punasel vasel sinna 1100C kanti ... aga eks ma siis katsetan ja annan teada mis juhtus
Kahtlane lisa , kui ta vaske ei joodaks. Niipalju kui ma aru sain, siis v6tavad kuni 1600 kraadi välja.
Tulihingeline bmw fänn:)
Ja EPO+marli.Ruut kirjutas:Meil on "vanakooli" mehed jootnud veokate bensupaake meetodil tina + vaskvõrk. Peavad täiesti hästi.Arvo kirjutas: Kas tinaga jootmine ei päde sellise koha peale?
Tegelt paak co2hte täis ja lapid keevitusega peale. Äkki saab sobivad tükid selle teise mädand paago kyllest lõigata?
Tulihingeline bmw fänn:)
Mina olen oma e30 paagi lappimiseks kasutanud sellist kraami. IIRC oli nimeks Plastic Padding. Ostsin igatahes Hydroscand'ist ja oli selline kollane pakend. Tänaseni peab s.t. paar aastat aga tegu oli ka selliste nõelaotsa suuruste aukudega, mida esialgsel vaatlusel ei märganud kui nn uus-vana paak alla läks.. Samas, kui paak on alt ära ja tühi, siis kasutaks ikkagi jootmise võimalust.Arvo kirjutas:Kuidas suhtuda nendesse epo-laadsetesse paagiparandusliimidesse? tööriistamarketis jäi kunagi silma selline vahend.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Keevitusega ise sinna küll kallale ei julge minna, siis on üks suur augurida järgi
Eks kindlasti saaks aga kohati on plekk väga õhukeseks seal roostetanud ja keevitades tuleks ilmselt suuremad lapid välja vahetada et korraliku asja saaks.
Mõtlen praegu, et lähen nüüd proovin tehnikat lõika-kleebi... ehk siis plekist paigad ja spets paagiliimiga kinni. Pärast roostevastane keemia, krunt, värv ja ilmselt ka kivikaitse peale.

Mõtlen praegu, et lähen nüüd proovin tehnikat lõika-kleebi... ehk siis plekist paigad ja spets paagiliimiga kinni. Pärast roostevastane keemia, krunt, värv ja ilmselt ka kivikaitse peale.
E10 2002
VAhepeal sai veidi teiste liivapritsis käinud juppidega tegeletud.
Õhupuhasti:

Tulede raamid:

Kraamisin ka olemasolevad tuled välja ja proovisin neid ka raamidesse sobitada.... nüüd aga vaatasin nuga teemas natuke ilusaid pilte ja läks igasugune isu ära oma ämblikuvõrkudega ja ära täkitud laternaid uute raamide külge monteerida
eks paistab, äkki peab selle arvelt ka veel rahakotti kergendama.
Lähiajal peaks Võru galvaanikasse veidi kola viima. Oskab keegi öelda kas õlised ja muidu tolmused jupid on soovitav enne bensiini või diisliga puhtamaks loputada või on neil juppide pesu juba töö sees?
Õhupuhasti:

Tulede raamid:

Kraamisin ka olemasolevad tuled välja ja proovisin neid ka raamidesse sobitada.... nüüd aga vaatasin nuga teemas natuke ilusaid pilte ja läks igasugune isu ära oma ämblikuvõrkudega ja ära täkitud laternaid uute raamide külge monteerida

Lähiajal peaks Võru galvaanikasse veidi kola viima. Oskab keegi öelda kas õlised ja muidu tolmused jupid on soovitav enne bensiini või diisliga puhtamaks loputada või on neil juppide pesu juba töö sees?
E10 2002
Jah, B-osade turg kuivab kokku vanakooli masinate osas, ma ei jõua end ära kiruda, mõned aastad tagasi oli veel E12 sildadel kuueka jaoks praktiliselt kõiki sillajuppe saada, tänase seisuga on ühtteist juba kadunud ja ainult UM tellimus. Peab vist varuks ostma mis veel saada...Ruut kirjutas: Väidetavalt 82up omi kataloogis polegiEi tea, kas peab UM-i sammud seadma.

Täna lammutasin ajaviiteks paar süütejagajat juppideks - plaan siis mitmest üks kobe kokku ehitada. Huvitava asjana vääriks märkimist see, et kõigil liikus väga raskelt süüte varajasemaks keeramise mehhanism, vaakumregulaator seda liigutada ei jaksanud. Halli anduri ja selle plaadi vahele oli aastatega mingi vaigutaoline mögin kogunenud... brake cleaner tegi seal imet.
Soovitakski kõigil L-jet ja karpameestel oma jagajad üle vaadata, selle väikese puhastuskuuriga võib mootorile kõvasti erksust juurde saada.
Juba varem plaanisin jagajale soetada uue vaakumregulaatori, praegune on nimelt paksu roostekihi all. Paraku ei saa seda isegi UM-st enam. Pakuti küll lahkelt tervet jagajat soodushinnaga (ca 11000eek)

Täna saabusid kohale ka tagumised õõtsapuksid, järgmine etapp oleks remonditud tagasild autole alla kruvida.
E10 2002
Arvo, http://www.wallothnesch.com on hakanud ka üha suuremat valikut E24 juppe pakkuma. Võib-olla oled teadlik, aga igaks juhuks.
Nii, kuu aega varsti möödas aga suuri töövõite ette näidata paraku pole
Bensupaak sai liimiga ära lapitud ja värvitud, käe all tundusid paigatud kohad isegi suht turvalised ja tugevad, ajutiselt julgen paagi auto alla panna küll.
Jagajad monteerisin ka kokku, üks läheb käiku teine tagavaraks. Oskab keegi öelda mis rolli mängib jagaja rootori sees olev takisti? Jagajasse läheb loomulikult uus rootor aga huvi pärast sai tagavaraks kogunenud ja visuaalselt täiesti uueväärsetel rootoritel takistust mõõdetud ... kõigil oli näit ette nähtud 5 oomist suht kaugel.
Täna sai tagasilla kallal veidi pusitud ja juppe külge kruvitud, avastasin, et tagumiste õõtshoovade puksidest on üks paar ekstsentrilised... Kas keegi on eksentriliste pukside paigaldusega varem kokku puutunud ja oskaks veidi nõu anda, googeldades eriti palju targemaks ei saanud. Puksidele on küll skaala 1-8 peale märgitud aga õõtshoova pool mingit sälku või märki ei paista mille järgi saaks puksid õieti sisse pressida. Lihtsalt kõhutunde järgi ma neid sinna ei paneks, kuhugi sillapinki samas ka ei viitsi autot praegu vedada.

Bensupaak sai liimiga ära lapitud ja värvitud, käe all tundusid paigatud kohad isegi suht turvalised ja tugevad, ajutiselt julgen paagi auto alla panna küll.
Jagajad monteerisin ka kokku, üks läheb käiku teine tagavaraks. Oskab keegi öelda mis rolli mängib jagaja rootori sees olev takisti? Jagajasse läheb loomulikult uus rootor aga huvi pärast sai tagavaraks kogunenud ja visuaalselt täiesti uueväärsetel rootoritel takistust mõõdetud ... kõigil oli näit ette nähtud 5 oomist suht kaugel.
Täna sai tagasilla kallal veidi pusitud ja juppe külge kruvitud, avastasin, et tagumiste õõtshoovade puksidest on üks paar ekstsentrilised... Kas keegi on eksentriliste pukside paigaldusega varem kokku puutunud ja oskaks veidi nõu anda, googeldades eriti palju targemaks ei saanud. Puksidele on küll skaala 1-8 peale märgitud aga õõtshoova pool mingit sälku või märki ei paista mille järgi saaks puksid õieti sisse pressida. Lihtsalt kõhutunde järgi ma neid sinna ei paneks, kuhugi sillapinki samas ka ei viitsi autot praegu vedada.
E10 2002
Ega ilma sillastendi tulemusteta sa miskit targemaks ennem ei saagi, pane ekstsentrikud 0 ehk keskmisesse asendisse ja vastavalt stendi tulemustele saad ju neid vajadusel korrigeerida.
Vana auto vana sild võib olla jumalteab kuhu suunas viltu.
Muideks äkki teed fotosüüdistuse neist, ma pole varem selliseid kohanud.
Vana auto vana sild võib olla jumalteab kuhu suunas viltu.
Muideks äkki teed fotosüüdistuse neist, ma pole varem selliseid kohanud.
e28

Ega see puks tavalisest millegipoolest otseselt ei erine, sellelt pildilt pole vist hästi näha aga puksi keskel olev toru on õigepisut tsentrist väljas, samuti on reguleerimiseks skaala peale pressitud.
Kui ma nad mingisse asendisse õõtsa sisse juba ära pressin ega neid sealt tervelt vist enam kätte enam saa, lisaks, milline on see nullasend?
Tuleb vist esialgu üks komplekt tavalisi lisaks osta ja kui auto kunagi omal jalal liikuma saab ehk siis paneb need edevad ekstsentrikuga puksid ka külge... kui üldse vajadust on

VAriant on veel puksid püstisesse asendisse panna, sellega saab veidi negatiivset casterit juurde, mis otseselt halba ei tee.
E10 2002
Ma arvan, et nendega on selline lugu, lähed stendi oma tänavasõiduautoga, stend näitab, et on liigne lahkujooks või vastupidi ja kuna seal ju iseenesest reguleerida midagi ei anna, siis ongi tehtud uus puks pisut reguleeruv, väga palju sedasi ju muuta ei anna, kuna tsenrite kaugus seab omad piirid ja siis saadgi vajadusel puksid asetada nagu vaja, kas pisut kokkujooksu või vastupidi soodustavaks. Samas kui sild juba maas, siis oleks mõtekam teha sellised kõrvad nagu ma enda autole tegin, stendis sai kõik täpselt nii keerata nagu vaja ja puksid võid täiesti tavalised jätta.
e28
Progress selle auto ehitamisel kipub olemas aeglane, teised hobid ei lase kuidagi asjal edeneda...samas ei saa eitada, et ka huvi kuuekaga tegeleda on tunduvalt vähenenud, olen seda autot omanud juba ca 8 aastat, praktiliselt kasutanud ainult vist 3 kuud. Lisaks muidugi kahandavad huvi projektiga tegeleda igasugused minust mitte sõltuvad probleemid, nt varasemad probleemid auto värvimisega, keretöödega, probleemid varuosade tarnimisel jne. Tegelikult on ka hetkel see auto värvimise asi kahtlaselt venima jäänud, põhitöö on küll tehtud ja saan autot põhimõtteliselt kokku laduda aga mõned detailid on talvest saati veel värvali käes ja saavad "kohe-kohe" valmis.
Kas teistel haihuvilistel siin foorumis liiguvad ka asjad sedasi üle kivide ja kändude või olen ainult mina pidevate jamadega oma projekti juures õnnistatud?
Vaatamata kõikidele probleemidele olen vahepeal end ikka takka sundinud, eelmine nädal sai auto külge lõpuks renoveeritud tagasild ja uued kütuse- ja piduritorud. Üritan lähipäevadel paar pilti ka panna.
Töö käib ka mootori juures, enamus kuluvad osad nagu ketid, hammasrattad, saaled, tihendid on tellitud, mõned pisiasjad veel saksast tulemas. Plokikaan sai remonditud Windorfis Tiidu juures - klapid ja klapipesad lõigatud, juhtpuksid vahetatud. Töö maksumus koos juppidega 3273.-
Järgmise tööna plaanis esisilla vahetus, kui rooliotsad saksast kohale jõuavad saan tegutsema hakata.

Kas teistel haihuvilistel siin foorumis liiguvad ka asjad sedasi üle kivide ja kändude või olen ainult mina pidevate jamadega oma projekti juures õnnistatud?

Vaatamata kõikidele probleemidele olen vahepeal end ikka takka sundinud, eelmine nädal sai auto külge lõpuks renoveeritud tagasild ja uued kütuse- ja piduritorud. Üritan lähipäevadel paar pilti ka panna.
Töö käib ka mootori juures, enamus kuluvad osad nagu ketid, hammasrattad, saaled, tihendid on tellitud, mõned pisiasjad veel saksast tulemas. Plokikaan sai remonditud Windorfis Tiidu juures - klapid ja klapipesad lõigatud, juhtpuksid vahetatud. Töö maksumus koos juppidega 3273.-
Järgmise tööna plaanis esisilla vahetus, kui rooliotsad saksast kohale jõuavad saan tegutsema hakata.
E10 2002
Paar kuud sujuvalt jälle mööda tiksunud, autokere kogus vahepeal juurde kaalu mürasummutusmattide ja ühe küllaltki kirve Tectyl-i mürasummutusmastiksi näol - 1l pudel 350.- Eks aeg näitab kas oma hinda ka väärt on.
Pusisin veidi ka kaablite kallal, mootori juhtmepuu näeb suht väsinud välja, tuleb vist uus teha. Oskab keegi soovitada kust osta kvaliteetset kaablit, sinna tasuks vist juba silikoonisolatsiooniga kablad panna?
Mõte liigub ka Megasquirt või VEMS ajude suunal, saaks mitmest L-jet kitsaskohast ja probleemist lahti aga selles osas veel midagi otsustanud pole.
Auto sai alla ka bensiinipaagi ja bens paisupaagi koos tuulutusvoolikutega ning ka pumba koos filtriga. Mitte ei mäleta kas paagil käis alt läbi ka mingi plekist vits või mitte... ehk mõni E24, E28 või E23 mees viitsib auto alla piiluda ja ehk ka pildi teha kuidas see paak seal ripub? Kuidagi kahtlane on paak sedasi ainult 3 poldi peale rippuma jätta
Pusisin veidi ka kaablite kallal, mootori juhtmepuu näeb suht väsinud välja, tuleb vist uus teha. Oskab keegi soovitada kust osta kvaliteetset kaablit, sinna tasuks vist juba silikoonisolatsiooniga kablad panna?
Mõte liigub ka Megasquirt või VEMS ajude suunal, saaks mitmest L-jet kitsaskohast ja probleemist lahti aga selles osas veel midagi otsustanud pole.
Auto sai alla ka bensiinipaagi ja bens paisupaagi koos tuulutusvoolikutega ning ka pumba koos filtriga. Mitte ei mäleta kas paagil käis alt läbi ka mingi plekist vits või mitte... ehk mõni E24, E28 või E23 mees viitsib auto alla piiluda ja ehk ka pildi teha kuidas see paak seal ripub? Kuidagi kahtlane on paak sedasi ainult 3 poldi peale rippuma jätta

E10 2002