BMW e28 528i, 1985, redline
BMW e28 528i, 1985, redline
Soetasin sellise bemari, kere üldiselt heas korras, eest natuke karbi äärt (ca 15-20cm) ära tõstetud. Mootor käib vaikselt ja ühtlaselt.
Plaanid siis järgmised:
Keretööd korralikult ära teha
Mootoriks V8 4.0, 5 käiguline manuaalkast
Sillad powerfleks ja custom puksid
Vedrustus coiloverid
Suuremad pidurid
Sidurikorv Audi AAN+ BMW 530 V8 ketas
Väljast jääb stock, kui saan siis M-tech, alpina, BBS stanged vms, ühesõnaga originaalilähedane.
Paar pilti hetkeseisust:
Plaanid siis järgmised:
Keretööd korralikult ära teha
Mootoriks V8 4.0, 5 käiguline manuaalkast
Sillad powerfleks ja custom puksid
Vedrustus coiloverid
Suuremad pidurid
Sidurikorv Audi AAN+ BMW 530 V8 ketas
Väljast jääb stock, kui saan siis M-tech, alpina, BBS stanged vms, ühesõnaga originaalilähedane.
Paar pilti hetkeseisust:
Ei mdiagi erilist, õlikässar, sportlikumad istmed(ühed olemas, aga uued katted vaja panna), mõni lisanäidik( õlirõhk, õlitemp, jahutusvedeliku temp)
Kindlasti jääb selle mootoriga mingi hetk jõudu väheks ja tuleb ka laadur paigaldada, aga see kaugem tulevik. Enne proovin MS´le üle minna ja korralikult vabalthinagava seadesse saada, ehk jõuab järgmise aasta numbri sees seda
Kindlasti jääb selle mootoriga mingi hetk jõudu väheks ja tuleb ka laadur paigaldada, aga see kaugem tulevik. Enne proovin MS´le üle minna ja korralikult vabalthinagava seadesse saada, ehk jõuab järgmise aasta numbri sees seda
Näh Hakkab pihta jälle . Originaal ei kõlba?redline kirjutas:See siis selle auto uus süda
Julgen ennustada, et kui sinna V8 vahele paned, siis umbes 5 või 8 aasta pärast tõstetakse see V8 vahelt ära jälle ja hakatakse originaal mootorit otsima. Nagu siin üks kuuesajane oli. V12 oli vahel ja nüüd pannaks/pandi tehase kone tagasi originaalsuse eesmärgil . Aga noh peaasi, et majandustegevus käib, siis on kõik õnnelikud.
850Ci
Vahepeal siis natuke asju ostetud. Võtsin julguse kokku ja tõin poest siis AAN korvi ja 240mm BMW ketta
Kerel sai vahepeal survepesuriga kapotialune puhtaks lastud, saab paremini tegutseda seal.
Töö järjekord siis järgmine:
Hooratta tööpind töödelda, sidur külge sobitada. Hetkel custom hoorattaga ei tegele, seda jõuab hiljem
Mootor peale sobitada, kus kere lõikumist minimaalselt teha.
Kui mootori osa paigas, siis kere puhtaks üleliigsest ja keretööd.
Pildimaterjali tuleb ka nädalavahetusel, siis on seebikarp mida kätte haarata
Kerel sai vahepeal survepesuriga kapotialune puhtaks lastud, saab paremini tegutseda seal.
Töö järjekord siis järgmine:
Hooratta tööpind töödelda, sidur külge sobitada. Hetkel custom hoorattaga ei tegele, seda jõuab hiljem
Mootor peale sobitada, kus kere lõikumist minimaalselt teha.
Kui mootori osa paigas, siis kere puhtaks üleliigsest ja keretööd.
Pildimaterjali tuleb ka nädalavahetusel, siis on seebikarp mida kätte haarata
Selle autoga vahepeal ka ühtteist tehtud. Mootor on sobitatud paika, pidurisüsteem on paigas ja karbipoolne väljalase enamvähem valmis.
Kollektor vaja veel üle käiata ja lihvida, siis peaks hea saama
Kuna roolikarp siin pool, siis ruumi väga minimaalselt ja mõtlengi praegu, et kuidas isoleerida soojuse eest roolikarpi ennast. Üks variant oleks kollektori teip, aga see lisab jällegi kollektorile jämedust juurde ja seda ruumi seal pole. Teine variant mingisugune aluplekk?
Kollektor vaja veel üle käiata ja lihvida, siis peaks hea saama
Kuna roolikarp siin pool, siis ruumi väga minimaalselt ja mõtlengi praegu, et kuidas isoleerida soojuse eest roolikarpi ennast. Üks variant oleks kollektori teip, aga see lisab jällegi kollektorile jämedust juurde ja seda ruumi seal pole. Teine variant mingisugune aluplekk?