BMW 3,0 S/A e3 1975a. Tõnis
Mul hakkavad ka näpud sellise projekti puhul sügelema
Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on
Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .
Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti .
Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse


Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on

Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .
Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti .

Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse

Sellise rooste vastu on täitsa vahendid olemas ja mõned ajapikku välja uuritud-katsetatud töövõtted. Seega pole probleemi erineva rooste eemaldamiseks, olen aastaid katsetanud erinevaid võtteid ning jälginud vastupidavust.rean kirjutas:Mul hakkavad ka näpud sellise projekti puhul sügelema![]()
![]()
Üks küsimus siiski on , kas rooste-poore ka võimalik ravida on
Poor , mille all mõtlen puhastatud roostekohta , plekk on veel tugev aga millel on sees ime tillukesed mustad nõela-otsa suurused täpid (poorid) .
Saad küll pealmise kihi roostest läikima aga .. mõned ime pisikesed täpid jäävad sisse .
Reeglina on sellised poorid juba läbivad , et kui pind ära puhastada kruntida , pahteldada roostetab teiselt poolt ikka edasi , lõpuks lööb pahtli lahti .
Rooste surmamine mõlemalt poolt aitaks ? Autol aga palju selliseid kohti , kuhu ligi väga ei pääse
Carclassic OÜ
Ei taha kedagi solvata ega isekana näida aga kahjuks enam ma netis avalikult oma töövõttete kohta infot ei jaga. Minujaoks on need nn. eluliselt tähtsad. Olen palju aega ja raha kulutanud et kvaliteetset tööd teha. Et see ka kestaks aastaid ning julgeks kliendile silma vaadates garantii anda. Niikaua jagasin lahkelt infot kuni see mu igapäeva leiba ei mõjutanud, kui aga hakkas tunda andma ja seda kurjasti ära kasutati, otsustasin et jätan teadmised omale. Oma teemas kajastan ka üldiselt tehtut, mida ja kuidas teen ei hakka detailselt üles panema.rean kirjutas:ehk jagad teistele ka infi![]()
Materjalidest , roostesurmamisest jne
Või peab ise kohale tulema nagu "kiir" ..kive lükkama ?
Carclassic OÜ
Selleks korraks siis jälle nn ühistegemine tehtud ja võib saavutusega rahule jääda. Kuna kõik selgus alles viimasel minutil ja etteteatamis aeg nii lühikeseks jäi, mässasime Nugaga kahekesi. Järgmine kord katsuks pikemalt ette planeerida ja välja hõigata. Sellise ühistegimise juures on omad võlud. Esiteks edeneb auto märksa kiiremini kui üksi nokitsedes. Teiseks on väga meeldiv töökõrvale asjalikku haijuttu ajada, muljed-kogemusi vahetada ning peale tööpäeva väike saun õllega nagu kirss tordil.
Põhiline tegevus oli siis seekord kere värvist puhastamine. Kuna erinevaid värvi ja pahtli kihte oli palju (kohati lugesin kokku 8 kihti) siis võttis see palju aega ning edenes suht visalt. Aga üldiselt olen tulemusega rahul, roostet tuli vähe välja, mõned lapitud kohad ja kena sirge plekk.
Mõned pildid ka:







Põhiline tegevus oli siis seekord kere värvist puhastamine. Kuna erinevaid värvi ja pahtli kihte oli palju (kohati lugesin kokku 8 kihti) siis võttis see palju aega ning edenes suht visalt. Aga üldiselt olen tulemusega rahul, roostet tuli vähe välja, mõned lapitud kohad ja kena sirge plekk.
Mõned pildid ka:







Carclassic OÜ
- raudpats666
- Postitusi: 353
- Liitunud: 12 Okt 2007 18:01
Tegelikult ongi e3 nõrgad kohad c piilarid. Seal on eraldi plekk mis liidetakse katuse plekiga, tiivaga ning turva talaga kokku. Palju liiteid, niiskus satub tänu tuulutus avale vahele ning mädanebki rõõmsalt. Pruunil kerel on c piilarid puhta pehmed. Veel olen netis kolades täheldanud müüdavate e3 de piilaritel roostemulle. Kui kunagi sinist keret vaatamas käisin vedelesid pagasnikus uued c piilarid, koopaääred ja muud nipetnäpet plekke. Kahjuks kui ostma mindud sai, olid plekid ära kadunud koos mõningate salongidetailidega ja omanik raius vastu et pole olnudki (mul on isegi pildid vaatama käies tehtud kus detailid paistavad). Hinda muidugi ei painutatud kadunud asjade võrra, igatahes inetu teema.
See lapitud koha pilt oligi mul lisatud näiteks miks peab kõik vana värvi ja pahtli eemaldama korraliku taastamise puhul, kunagi ei või teada mida huvitavat sealt alt välja tulla võib. Nüüd lõikan c piilari pleki maha, vaatan mis allpool on, puhastab, taastab, kaotab nn lapid ja kokku tagasi.
See lapitud koha pilt oligi mul lisatud näiteks miks peab kõik vana värvi ja pahtli eemaldama korraliku taastamise puhul, kunagi ei või teada mida huvitavat sealt alt välja tulla võib. Nüüd lõikan c piilari pleki maha, vaatan mis allpool on, puhastab, taastab, kaotab nn lapid ja kokku tagasi.
Carclassic OÜ
Autoklassikus oli eelmine aasta üks Porsche 911 tegemises, samuti C piilari probleemiga, mis saab alguses sellest, et C piilari sees ja tagumise rattakoopa kohal on üks shvamm (tegelikult on selliseid shvammilaadseid asju ka paljudel teistel autodel nendes kohtades - ehk müraisolatsiooniks?) ning see kogus vaikselt niiskust ja mädandas piilarit - tüüpviga.
Ise oleks oma kogemuste järgi ka kohe keemiaga peale lennanud, aga tegelikkuses õigustas föön ja pahtlilabidas ennast täielikult, kuna kerel oli oluliselt rohkem värvikihte kui tehase poolt ette nähtud. Keemia võtab reeglina ühe kihi korraga, aga fööniga kuumutades sai kohe mitu kihti korraga ja suure liistakana kätte.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline