E21 ehk m10 karburaator

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
GPSeven
Postitusi: 20
Liitunud: 31 Dets 2009 11:52
Kontakt:

E21 ehk m10 karburaator

Postitus Postitas GPSeven »

Tere soetasin endale Saksast hobiauto mõttes ühe E21 315 83 A, Kere tööd tahab veidi aga salong nagu uus 120 000 läbisõit. Mootor ei tööta karburaatoril mingid otsad lahti ja Benssu pritsib, kes ja kus on selline vana kes seda karbussi jagab?? Alustuseks tahaks ta liikuma saada ja siis ARK ja muud rõõmud, Tänud info eest siis.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Tere tulemast, lisa kindlasti liikmete autode alla kah oma autost teema!
Muidu tean küll ühte vanameest, kes vanade bemmi mootoritega hästi toime tuleb. Ei ole 100% kindel kas ta nr. sama ja kas ikka tegutseb aga muidu nimi on Peep ja nr. on 5168455 ning ta asub Tallinnas Vabaduse pst. ja vist näituse tänava ristis.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
GPSeven
Postitusi: 20
Liitunud: 31 Dets 2009 11:52
Kontakt:

Tänud

Postitus Postitas GPSeven »

Tänud infi eest ja lisan kindlasti ka teema ja siis mingi pildimaterjali.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Mina olen karpa regulliks kasutanud Raimond Naaber'i abi. Pesitseb endistes tipi garaazides. Kasuta otsingut, leiad kindlasti ka ta kontaktid siit foorumist.
Mis karpaga on tegu?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
GPSeven
Postitusi: 20
Liitunud: 31 Dets 2009 11:52
Kontakt:

andmed mis seal kirjas

Postitus Postitas GPSeven »

Pierburg 1B
Solex ja loomulikult made in W-germany
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

R. Naaber on liikunud Tipi tagant 500m eemale ehk siis Mäealuse tn endise us partsi taga olevatesse garaazidesse, vähemalt ca kuu tagasi oli ta seal
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Selle karbussi kohta on ka siin tehnilise all oma teema:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... a7f1aba0ed
seal ka paar linki olemas
CSi, ti, i, RT, TC1, D
GPSeven
Postitusi: 20
Liitunud: 31 Dets 2009 11:52
Kontakt:

karbuss

Postitus Postitas GPSeven »

Sain asja niikaugele voolikud õigetele kohtadele, enam bensu ei pritsi ja käivitub väga hästi aga kui mootor töösoje sureb välja ja enam käima ei lähe, mis võib olla põhjus?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

"Toores" (e21'l kasutati ainult automaatset süsteemi) on ehk peale jäänud? St. mootori soojenedes muutub segu üleliia rikkaks ja ei sütti enam.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
GPSeven
Postitusi: 20
Liitunud: 31 Dets 2009 11:52
Kontakt:

Postitus Postitas GPSeven »

OK toores, aga kes või mis seda solexil reguleerib??
Või see on nüüd küsimus sellele "Naabrile"
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Nuga poolt viidatud karpa reguleerimisjuhistes Punktid 2.2 ja 2.3 käivad toore kohta. Ehk siis süsteemis on termolüliti, mis peaks bimetallelementide kütet reguleerima. Viga võib olla lülitis või selle kontaktides aga olen näinud ka juhust, kus bi-metallist "vedru" ei ole klapi hoovaga ühendatud - lihtsalt hoolimatu kokku panek.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
GPSeven
Postitusi: 20
Liitunud: 31 Dets 2009 11:52
Kontakt:

Postitus Postitas GPSeven »

Nii kontrollisin bi metall vedru sellega on kõik OK mootori soojenedes avab ilusti toore klapi ja justkui kõik ok.... aga jama endine, kui mootor saavutab töötemperatuuri, sureb lihtsalt välja, seisab 2 min läheb jälle korraks tööle. Gaasi andes ei sure mootor välja probleem on tühikäigul töösooja mootoriga.
Tühikäigu reguleeerimiskruvi keeran kas kinni või lahti midagi ei muutu, kui keegi oskab veel nõu anda siis olen tänulik.
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Mõni vaakumtoru kuskilt katki või puudu vms?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Soetasin täna kaks venekeelset remondi käsiraamatut. 5-seeria omas on lahatud vist kõiki e12-l ja e28-l kasutatud karburaatoreid. e21 omas on samuti midagi. Kel huvi, võin huvipakkuvad leheküljed sisse skännida. Fotod on küll juba originaalis suht arusaamatud, skännimise järel seda enam :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

lamp kirjutas:R. Naaber on liikunud Tipi tagant 500m eemale ehk siis Mäealuse tn endise us partsi taga olevatesse garaazidesse, vähemalt ca kuu tagasi oli ta seal
Kaevan vana teema ülesse. Kas kellelgi on R.Naabri värskeid kontakte? Oleks vaja üks patsient talle viia.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Vasta