Aprill 1987 BMW 525eA. (vin lõpp 0808818)
Toodud Saksast oktoober 2008. Talvel sõitnud ei ole.

Auto pilt 2 | Mootori pilt 1 | Mootori pilt 2
Tehaselisadest märkimist väärivad cruise control(vajab ravi) ja Pfeba laiendiring(täiskomplektne)
* Värskelt ja korralikult remonditud M20B27 mootori alumine ots. (Devtjonoshevide mehhaanikatöö ja originaalosad)
* Värskelt remonditud M20B25 '885' plokikaas (Windorf ja originaalosad)
* E34 Getrag 260 käigukast (vajaks tihendite vahetust) ja custom kardaan
* Holset WH1C turbo (sobilik 450hp jaoks)
* Stock kolled + U-turn vahetükk, 3" summutijooks
* Audi wastegate
* Megasquirt 1 V3 juhtaju
* Innovate LC1 wideband lamda
* 320cc Audi pihustid
* HKS SSQV replica bov
* AEM DryFlow suur filter
* 2.5" sisselasketorustik, roostevaba
* Suur front mount intercooler
* Walbro 255lph kütusepump
* -30mm uued madaldusvedrud
* Kaasa täielik elektriakende komplekt (hoovastikud, mootorid, juhtmestikud)
Autol on vaja lõpetada mõned pisiasjad, enamuse tegemiseks on tükid olemas. Võin ka organiseerida töö. Mõned varuosad on siiski puudu, aga need on minu kulul.
Auto oleks vaja korralikult dünos seadistada. Ka selle puhul minu igakülgne abi.
Antud configa pakub see komplekt umbes 300 hobujõudu. ~15k investeeringuga on see võimalik suurendada turvaliselt umbes 400 hobujõuni.
Auto kerel on mõned pisikesed roostekahjud.
Hind on 80 000 eesti krooni, mis on kogu selle kama omahind.
Koos toomise ja esmase hoodlusega on selle auto peale kulutatud summa tublisti üle 100 000 krooni.
Kaasa saab selle hinna eest ka kõik varuosad, mis kogunenud on, ning ka minupoolse knowhow ja nõuanded projekti ilusaks lõpetamiseks.
Kes täpsemalt lugeda tahab, saab seda teha siit
Müün seoses totaalse aja- ja ruumipuudusega
Täpsem info telefonitsi 55 620 699 või Privaatsõnumiga