Millega värvida summutit?
Millega värvida summutit?
Tere,
On silma jäänud, et millalgi mädanevad summutisse sisenevad-väljuvad torud ära (keevituskohad). Mõningal määral ka mujalt.
Et summuti kestaks veidike kauem, mõtlesin, et võiks selle üle värvida.
Millega värvida?
Motip Zinc spray? (350´C)
Mingi tavaline värv? (koorub maha?)
Kuumakindel värv?
Kui mitu kraadi võib üldse olla töösooja summuti pinnatemperatuur?
Arvamused ja ettepanekud on teretulnud.
On silma jäänud, et millalgi mädanevad summutisse sisenevad-väljuvad torud ära (keevituskohad). Mõningal määral ka mujalt.
Et summuti kestaks veidike kauem, mõtlesin, et võiks selle üle värvida.
Millega värvida?
Motip Zinc spray? (350´C)
Mingi tavaline värv? (koorub maha?)
Kuumakindel värv?
Kui mitu kraadi võib üldse olla töösooja summuti pinnatemperatuur?
Arvamused ja ettepanekud on teretulnud.
e28 528iA '84
Minu meelest parim lahendus on osta uus summutipott ja proovida sõita nii, et mootoril lasta töötada pikemalt, mitte iga väiksema seismise pärast välja lülitada, sest just need lühikesed mootori töötamised teevadki sumpsid halvaks. Soe külm soe külm ja sellise väikse sõitmisega ei jõua sumbuti sees olevat niiskust välja aurutad. Võib küll öelda, et masin võtab vähem bena kui mootori välja keeran, kuid kokku võttes maksad aasta pärast selle kokku hoitud bena raha uue sumbuti alla.
Poes müüakse värve, mis kannatavad vastu kuni 600 kraadi, kuid kas need õigustavad ka ennast või ei? - seda pole proovinud.
Poes müüakse värve, mis kannatavad vastu kuni 600 kraadi, kuid kas need õigustavad ka ennast või ei? - seda pole proovinud.
850Ci
Krt, siis peab ikka vana summuti alla keerama ja uue magamistoa kappi paigutama
. Siis vast ei roosteta ei seest ei väljast.
Eks ma proovin keevituskohti jne mingi värvikihiga katta. Mingi väike samm on vast sellega tehtud. Ja siis tuleb lihtsalt loota, et kestab rohkem kui paar aastat. Vana summuti on näiteks 1984 aastast
.

Eks ma proovin keevituskohti jne mingi värvikihiga katta. Mingi väike samm on vast sellega tehtud. Ja siis tuleb lihtsalt loota, et kestab rohkem kui paar aastat. Vana summuti on näiteks 1984 aastast

e28 528iA '84
Surfasin otsinguga ja leidsin mõneaastavanusest autoteemast sellise katkendi:
.
Läheb juba paremaksJaan kirjutas:Tänase seisuga andis 1 Walkeri pütt ilmselt lõplikult saba.
...
Nüüd vist vaja uus osta. Kes tahaksid täpsemalt teada kas Walkeri summuti on hea, kas tasub uuest peast osta, kas vastu ikka peab siis võin oma kogemuse põhjal öelda, et 10 aastat peab vastu.

e28 528iA '84
Kuidas on liitekohad lahendatud ja milliseid pütte on kasutatud? Kas peale pikemat sõitmist on mingeid hääli ka kuulda auto alt kui seisma jätad? RV mängib kuumaga päris üksjagu juV8 kirjutas:Leian sama, mu e28-l on algusest lõpuni roostevaba sumps.Cardo kirjutas:Siiski parim lahendus on roostevaba summutijooks.
Aga odav ta ei ole.
635csi
Vii kuhugi pulbervärvijate juurdemeelis k kirjutas:Ma ostsin mingi 600'C aerosoolvärvi. Sellel kirjas, et parima tulemuse saamiseks tuleb pärast värvimist 1 tund 200'C juures kuumutada.
Eks millalgi mõtlen välja mis moel ma seda kuumutan. Praeahju ei mahu.
Oleks mingi rallikas või rinkapill, siis oleks jh lasknud midagi keevitada.
635csi
1 liitekoht on, seal kus 2 väljalaskekollet lähevad kokku Y toru kaudu 3 tolliseks toruks, seal on ainuke ühendus. Sumps ise on kerge, kokku on 3 simonsi reso, alguses ta naksus aga aja jooksul lõpetas ära; hääled on sellised et ega sõidu ajal mingit naksumist ei kuule.Iff kirjutas:Kuidas on liitekohad lahendatud ja milliseid pütte on kasutatud? Kas peale pikemat sõitmist on mingeid hääli ka kuulda auto alt kui seisma jätad? RV mängib kuumaga päris üksjagu juV8 kirjutas:Leian sama, mu e28-l on algusest lõpuni roostevaba sumps.Cardo kirjutas:Siiski parim lahendus on roostevaba summutijooks.
Aga odav ta ei ole.
Ise ma seda teind ei ole, tellisin sumpsimehe käest, päris hea tuli välja.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks

Aga kunagi saab paremaks

OT
Teemasse: Mul on jäänud mulje, et need kuumakindlad värvid ei talu välitingimusi - eriti soola ja vett. Üks variant oleks toruotsad kinni panna ja kuumtsinki, näiteks Enstosse, viia.
Kas need resod on ka roostevabast? Mul on e30 all summutijooks, mille roostevaba torustik on väidetavalt R.Lindali rallitiimi juures/poolt tehtud. Seal on kasutatud iirc "mustast metallist" Simonsi resosid ja Remuse lõpupütti.V8 kirjutas:Sumps ise on kerge, kokku on 3 simonsi reso,
Teemasse: Mul on jäänud mulje, et need kuumakindlad värvid ei talu välitingimusi - eriti soola ja vett. Üks variant oleks toruotsad kinni panna ja kuumtsinki, näiteks Enstosse, viia.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Jah kõik pütid on roostevabast, torud on rst, põlved on rst ja kõik keevitused on rst, samuti on kronsteinid kere küljes rst.Ruut kirjutas:OTKas need resod on ka roostevabast? Mul on e30 all summutijooks, mille roostevaba torustik on väidetavalt R.Lindali rallitiimi juures/poolt tehtud. Seal on kasutatud iirc "mustast metallist" Simonsi resosid ja Remuse lõpupütti.V8 kirjutas:Sumps ise on kerge, kokku on 3 simonsi reso,
Teemasse: Mul on jäänud mulje, et need kuumakindlad värvid ei talu välitingimusi - eriti soola ja vett. Üks variant oleks toruotsad kinni panna ja kuumtsinki, näiteks Enstosse, viia.
Seda et kuumtsinkimine teeb õhukese toru väga raskeks- kui see ei häiri siis pole vahet, ja tsinkitakse 400 kraadi juuers, nii et kui torud 400+ kuumekas lähevad, hakkab see tsink maha tulema\põlema.
Arvestades seda kui kergesti torud punaseks lähevad kui palju tallata, siis peaks see paksu mürgise suitsu saatel ära põlema

Tsingi aurud on sisse hingamisel mürgised

Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos
Aga kunagi saab paremaks

Aga kunagi saab paremaks
