E21 ehk m10 karburaator
E21 ehk m10 karburaator
Tere soetasin endale Saksast hobiauto mõttes ühe E21 315 83 A, Kere tööd tahab veidi aga salong nagu uus 120 000 läbisõit. Mootor ei tööta karburaatoril mingid otsad lahti ja Benssu pritsib, kes ja kus on selline vana kes seda karbussi jagab?? Alustuseks tahaks ta liikuma saada ja siis ARK ja muud rõõmud, Tänud info eest siis.
Tere tulemast, lisa kindlasti liikmete autode alla kah oma autost teema!
Muidu tean küll ühte vanameest, kes vanade bemmi mootoritega hästi toime tuleb. Ei ole 100% kindel kas ta nr. sama ja kas ikka tegutseb aga muidu nimi on Peep ja nr. on 5168455 ning ta asub Tallinnas Vabaduse pst. ja vist näituse tänava ristis.
Muidu tean küll ühte vanameest, kes vanade bemmi mootoritega hästi toime tuleb. Ei ole 100% kindel kas ta nr. sama ja kas ikka tegutseb aga muidu nimi on Peep ja nr. on 5168455 ning ta asub Tallinnas Vabaduse pst. ja vist näituse tänava ristis.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tänud
Tänud infi eest ja lisan kindlasti ka teema ja siis mingi pildimaterjali.
andmed mis seal kirjas
Pierburg 1B
Solex ja loomulikult made in W-germany
Solex ja loomulikult made in W-germany
Selle karbussi kohta on ka siin tehnilise all oma teema:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... a7f1aba0ed
seal ka paar linki olemas
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... a7f1aba0ed
seal ka paar linki olemas
CSi, ti, i, RT, TC1, D
karbuss
Sain asja niikaugele voolikud õigetele kohtadele, enam bensu ei pritsi ja käivitub väga hästi aga kui mootor töösoje sureb välja ja enam käima ei lähe, mis võib olla põhjus?
Nuga poolt viidatud karpa reguleerimisjuhistes Punktid 2.2 ja 2.3 käivad toore kohta. Ehk siis süsteemis on termolüliti, mis peaks bimetallelementide kütet reguleerima. Viga võib olla lülitis või selle kontaktides aga olen näinud ka juhust, kus bi-metallist "vedru" ei ole klapi hoovaga ühendatud - lihtsalt hoolimatu kokku panek.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Nii kontrollisin bi metall vedru sellega on kõik OK mootori soojenedes avab ilusti toore klapi ja justkui kõik ok.... aga jama endine, kui mootor saavutab töötemperatuuri, sureb lihtsalt välja, seisab 2 min läheb jälle korraks tööle. Gaasi andes ei sure mootor välja probleem on tühikäigul töösooja mootoriga.
Tühikäigu reguleeerimiskruvi keeran kas kinni või lahti midagi ei muutu, kui keegi oskab veel nõu anda siis olen tänulik.
Tühikäigu reguleeerimiskruvi keeran kas kinni või lahti midagi ei muutu, kui keegi oskab veel nõu anda siis olen tänulik.
Soetasin täna kaks venekeelset remondi käsiraamatut. 5-seeria omas on lahatud vist kõiki e12-l ja e28-l kasutatud karburaatoreid. e21 omas on samuti midagi. Kel huvi, võin huvipakkuvad leheküljed sisse skännida. Fotod on küll juba originaalis suht arusaamatud, skännimise järel seda enam 

CSi, ti, i, RT, TC1, D