Tegemist on siis -84.a. 525i. Probleemiks on mootor, mis ei lähe pöördesse. Sai proovitud süüte keeramist ühte ja teist pidi kuid läks olukord ainult hullemaks. Samuti sai vahetatud õhu ning kütusefilter. Auto kiirendust võiksin praegu võrrelda 1,9 diisel Berlingoga. Vot nii hull on asi juba. Umbes 3000 pöörde pealt jääb nagu eriliselt kinni aga kui lased kella põhja siis läheks nagu jälle. Kohapeal tuuritades pole probleeme.
Viimati muutis milosex, 11 Dets 2009 20:05, muudetud 1 kord kokku.
hangi manomeeter või kalibreeri pöial ütlema, mitu bari survet tuleb.
Esmase kirjelduse järgi lihtsalt tundub, et suuremal koormusel jääb kütust puudu, seega esimese asjana tuleks ära mõõta kütusesurve ning kui see ka kohapeal on normaalne, siis peaks seda vaatama koormuse all, kus probleemid tekivad. Juhul, kui kütusesurves probleem on pm 2 varianti, kas surveregulaator või pump. Võid need uued osta ja proovida, kuid odavam on manomeeter osta (laenata vms) ja vaadata, kas kütusesüsteem on töökorras.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kütuse surve on kontrollitud ja on korras. Kindluse mõttes proovisin teist pumpa sõitva auto pealt aga sama jama. On veel kellegil häid mõtteid, sest minu omad on otsas.
Jagajakaane võiks üle kontrollida nii seest kui väljast ja korralikult ära puhastada,küünlad küünlajuhtmed üle vaadata.Vägavabalt võib ka kuskilt lisaõhku saada jne...
õhulugeja ja aju koostöö? s.t kas antud asjade koodi lõpud lähevad kokku? endal oli vanakooli 2.5e sama jama et 3000 poos kinni, probleemiks vale õhulugeja ja aju...( ajule vaja õhulugeja vahetuse korral teha restart)
Viimati muutis jx, 25 Jaan 2010 11:54, muudetud 1 kord kokku.