O:3,5l MOOTORI R6
O:3,5l MOOTORI R6
Tervist, nagu pealkirjas mainitet, vajaka 3,5 l mootor. Soovitatavalt täiskomplektne ja pärit võiks olla BMW-lt aastatest 1987-1991.
Mootor läheks siis peale minu E32 730IA-le. Iseenesest lihtne swap. Kogu tehnika(kast,sillad,radikas ja muu mudru jääks samaks.)
Kui mingil põhjusel minu vana mootor(3,0) kellelegi sobib, võiks siia teemasse teada anda. Minu moto iseenesest väga korralik. Lihtsalt võimsust igatsen juurde.
Ma tean, 3,5l motot suht keeruline leida. Aga mine tea-juhus on pime.
Mootor läheks siis peale minu E32 730IA-le. Iseenesest lihtne swap. Kogu tehnika(kast,sillad,radikas ja muu mudru jääks samaks.)
Kui mingil põhjusel minu vana mootor(3,0) kellelegi sobib, võiks siia teemasse teada anda. Minu moto iseenesest väga korralik. Lihtsalt võimsust igatsen juurde.
Ma tean, 3,5l motot suht keeruline leida. Aga mine tea-juhus on pime.
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Re: O:3,5l MOOTORI R6
Suurema tõenäosusega sa leiad sellise ajajärgu moto EBKF-st. Kiirpilgul, viimase nädala kuulutustest, jäi silma vähemalt üks e34 535 ja üks e32 735, mida müüdi juppideks.Tank21 kirjutas:... ja pärit võiks olla BMW-lt aastatest 1987-1991.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
kellegile ebk foorumis pakkusin ka juba - üks soovitud mootor on veel mul üle.
BMW remont ja hooldus • Varuosade müük • Castrol õlide müük • Rehvitööd •
Tel: 51 9000 31 • www.carmasters.ee
Tel: 51 9000 31 • www.carmasters.ee
Re: O:3,5l MOOTORI R6
Kindlasti, aga manuaalkastiga rallika pealt päris nagu ei tahaks. Stiilis-ma peale keemaminemist ja mahlade väljajooksmist ainult koduni sõitsin. Õlivarras oli ka kuiv, nagu sportautol peakski ja tagasild rinka jaoks lääpas.Ruut kirjutas:Suurema tõenäosusega sa leiad sellise ajajärgu moto EBKF-st. Kiirpilgul, viimase nädala kuulutustest, jäi silma vähemalt üks e34 535 ja üks e32 735, mida müüdi juppideks.Tank21 kirjutas:... ja pärit võiks olla BMW-lt aastatest 1987-1991.
Päris suvalist kepikastiga põllurallika pealt kah motot ei tahaks.
Seepärast post siia ülesse pandi, et vältida võhikutest rullikate läbu.
Mingi austus võiks inimestel autode suhtes olla. See, et juppeks võetakse, ei tähenda, et peab autost viimast võtma ja peeneks laskma.
Loodan, et saite minu mõttekäigust aru.
Niiet, kui kellegil on pakkuda, siis palun siia teemasse koos konkreetse hinna ja mingisugusegi ajalooga.
Väide, et enne lammutamist töötas, on nõrk argument. Töötas küll, aga altpoolt kolksus(väntvõll) ja ülevalt oli aint kerge tiks sees(tegelt nukad kulunud), edu sellisel juhul kabedat nukkvõlli otsima.
Väga kiire asjaga ei ole ja enda 3,0 on väga korralik. Niiet sõidumõnu on.
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Tuleks ka mõelda, et kõik sellised mootorid on vähemalt 15 aastat vanad ja need on paratamatult mingil määral kulunud.
Nagu näha, siis Valdekul on midagi pakkuda. Tasuks uurida, kindlasti saate kokkuleppele tagastamise osas kui mootoril peaks midagi viga olema.
Nagu näha, siis Valdekul on midagi pakkuda. Tasuks uurida, kindlasti saate kokkuleppele tagastamise osas kui mootoril peaks midagi viga olema.
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
Chip
toetan Sysi! Ja "chip" maksab umbes 85 Euro ja toob umbes 10 - 15 hobu ja mootori omadused on parem.
Sõidan ise tehtud ajuga (530i, E34) ja ei kahetse....
http://freenet-homepage.de/pro-auto/CH-e32.htm
Huvi korral aitan chip hankida....., tunnen Conny juba peaaegu 20 aastat
Sõidan ise tehtud ajuga (530i, E34) ja ei kahetse....
http://freenet-homepage.de/pro-auto/CH-e32.htm
Huvi korral aitan chip hankida....., tunnen Conny juba peaaegu 20 aastat
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Igal juhul tuleks ikka enne ostu mootorisse sisse piiluda, nukkvõlli ja saalesid on suhteliselt lihtne kontrollida. Samas on see poolik tõde, kui head asja tahad tuleb elementaarsed asjad pärast ostu ise üle kontrollida ja vajadusel korda teha... nagu eespool öeldi on sellises vanuses tehnika juba niiehknaa kuskiltotsast kulunud.
E10 2002
Väga tänan asjaliku tagasiside eest.
Selgituseks niipalju, et jah 3.0 on hea ja terav mootor, ning E34 manuaali peal väga palju fun´ ja piisavalt pauku. Aga nagu eelnevalt targaste mainitu, on minu auto puhul tegemist automaatkastiga ja sinna otsa on 3,5 täpselt paras.
Konkreetselt minu mootor on väga hea ja atm kastil lööb kickdown korraga vajadusel 2käiku alla ja minek tõmbab olemise kohe muhedamaks, kuni jõuame kolmanda käigu teise poolde. SIIS tunned, et kere muutub raskeks ja võiks olla natuke jõudu juures. JUST selle pärast erinebki 3,0 ja 3,5 üksteisest. Lihtsamalt öeldes, on 3,5 suurema "jõuga". Ja ARK-i paberite järgi on motode vahe 22kw, ehk ~peaaegu 30 hobust võimsam.
Kes on siit seltskonnast omanud vana chevyt võrdluseks, saab aru 5,0 VS 5,7. Nagu öö ja päev. Kuigi mõlema töömaht algab 5-ga.
Arutelus väga õige inimesega, lipsas jutu vahelt läbi ka 4,4l V8, aga see juba liiga uus-liiga elektroonline- ja suurem töö/eelarve. Ja pole enam"oldschool".
Hindadest niipalju, et niivähe kui üldse neid liigub, jääb see 2000-8000 vahele.Seega harju keskmine on kusagil 5000.-
Ja vana mootorit ostes, kaasneb jah alati risk. Jääb küll visuaalne kontroll-mis ei anna terviklikku pilti. Mina oma motot tunnen ja kellegil on ostusoovi, siis saab seda reaalselt kuulata/proovida. Sama loodan ka ise saada. Kuigi vaevalt. Reeglina lebavad motod kusagil garaazinurgas ja proovimisvõimalust ei oma-jääb üle inimest usaldada.
Selgituseks niipalju, et jah 3.0 on hea ja terav mootor, ning E34 manuaali peal väga palju fun´ ja piisavalt pauku. Aga nagu eelnevalt targaste mainitu, on minu auto puhul tegemist automaatkastiga ja sinna otsa on 3,5 täpselt paras.
Konkreetselt minu mootor on väga hea ja atm kastil lööb kickdown korraga vajadusel 2käiku alla ja minek tõmbab olemise kohe muhedamaks, kuni jõuame kolmanda käigu teise poolde. SIIS tunned, et kere muutub raskeks ja võiks olla natuke jõudu juures. JUST selle pärast erinebki 3,0 ja 3,5 üksteisest. Lihtsamalt öeldes, on 3,5 suurema "jõuga". Ja ARK-i paberite järgi on motode vahe 22kw, ehk ~peaaegu 30 hobust võimsam.
Kes on siit seltskonnast omanud vana chevyt võrdluseks, saab aru 5,0 VS 5,7. Nagu öö ja päev. Kuigi mõlema töömaht algab 5-ga.
Arutelus väga õige inimesega, lipsas jutu vahelt läbi ka 4,4l V8, aga see juba liiga uus-liiga elektroonline- ja suurem töö/eelarve. Ja pole enam"oldschool".
Hindadest niipalju, et niivähe kui üldse neid liigub, jääb see 2000-8000 vahele.Seega harju keskmine on kusagil 5000.-
Ja vana mootorit ostes, kaasneb jah alati risk. Jääb küll visuaalne kontroll-mis ei anna terviklikku pilti. Mina oma motot tunnen ja kellegil on ostusoovi, siis saab seda reaalselt kuulata/proovida. Sama loodan ka ise saada. Kuigi vaevalt. Reeglina lebavad motod kusagil garaazinurgas ja proovimisvõimalust ei oma-jääb üle inimest usaldada.
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ma paneks ka oma tagasihoidliku arvamuse siia. Kui tahta ikka nii hirmsasti 3,5 kapotialla saada ning hirm et mootori vahetusega ämbrisse astumis võimalus (uus mootor osutub parajaks korviks). Võtaks mina normaalse (loe keskmise või alumise otsa) hinnaklassiga mootori mis ei ole päris otsas veel, kisuks pulkadeks, teeks korraliku remondi ning seejärel teostaks mootori vahetuse alles. Elu on näidanud et teiste vana kooraliku mootoriga tuleb varem või hiljem ikka mingisuguseid probleeme. Küll lekib siit ja sealt ning ei tööta ikka niinagu tahaks. Sellise endajaoks tehtud mootoriga sõidad pikalt ning muretult.
Carclassic OÜ
Suht tõsi ta on. Sinu sõnades peitub tõde. Loodan küll saada enam vähem tervet mootorit, aga varem või hiljem tuleb kuluosad vahetada.tõnis kirjutas:Ma paneks ka oma tagasihoidliku arvamuse siia. Kui tahta ikka nii hirmsasti 3,5 kapotialla saada ning hirm et mootori vahetusega ämbrisse astumis võimalus (uus mootor osutub parajaks korviks). Võtaks mina normaalse (loe keskmise või alumise otsa) hinnaklassiga mootori mis ei ole päris otsas veel, kisuks pulkadeks, teeks korraliku remondi ning seejärel teostaks mootori vahetuse alles. Elu on näidanud et teiste vana kooraliku mootoriga tuleb varem või hiljem ikka mingisuguseid probleeme. Küll lekib siit ja sealt ning ei tööta ikka niinagu tahaks. Sellise endajaoks tehtud mootoriga sõidad pikalt ning muretult.
40k jääb kalliks. Otsin stock mootorit, hinnavahemiku mainisin eelmises kirjutises. Sõltuvalt seisukorrast 2-8 tuhat kohalikku.
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150