Bronco 318i
Bronco 318i
Räägime siis nüüd natuke Sinu autost ka
mis plaanid?
Väääga karm pill
mis plaanid?
Väääga karm pill
elab näeb...
Loodan küll nii
Nagu jutukas oleks siin, ei taha enne midagi kommenteerida kui kõik on nii nagu peab...
Samas kui keegi selle 318i vastu huvi tunneb siis hea raha eest olen võibolla nõus ta ka ära müüma... see oleneb konkreetsest pakkumisest ja selle tegijast.... Aktiivset müüki korraldama ei hakka, ning hind on kohalikust turuväärtusest kõrgem (kuigi jah, kohalikku turuväärtust neil nagu eriti ei olegi enam, lihtsalt esineb neid müügis haruharva )
Loodan küll nii
Nagu jutukas oleks siin, ei taha enne midagi kommenteerida kui kõik on nii nagu peab...
Samas kui keegi selle 318i vastu huvi tunneb siis hea raha eest olen võibolla nõus ta ka ära müüma... see oleneb konkreetsest pakkumisest ja selle tegijast.... Aktiivset müüki korraldama ei hakka, ning hind on kohalikust turuväärtusest kõrgem (kuigi jah, kohalikku turuväärtust neil nagu eriti ei olegi enam, lihtsalt esineb neid müügis haruharva )
korgid tulevad, ja ka madalamaks saab... aga mitte see auto ma arvannuga kirjutas:15" alpina replicad annavad ikka auto välimusele tohutult juurde
i'le paneks täpi veel alpina embleemidega korgid velje keskel
Ja muidugi madaldusvedrud aga need ei ole igapäevaautol praktilisusest lähtude kõige mugavamad.
auto siis garaazis puhkab, reedel Tartust viljandimaale sõites hakkas sumpa keskmise püti juurest (kinnitus käigukasti all) läbi laskma, võtsin siis lahti ning ühendus ära roostetanud See sumpaprobleem hakkab ära tüütama...
Kuna enam järgmist võtta ei ole ning eelmisel sama mure, keevitust ka ei suutnud leida laupäeva õhtul siis mõtlesingi ta talveks puhkama panna...
Samas kui isu tuleb siis ostan uue selle asja ning sõidan talvel mõned ringid ka... kuigi tean et kui ka terves tükis kõik uued jubinad ostan siis 2 aasta pärast hakkan jälle keevitama.. Ei tea miks talle ei meeldi all püsida korralikult..
Praegu lihtsalt targema pealegi raha kulutada
Kuna enam järgmist võtta ei ole ning eelmisel sama mure, keevitust ka ei suutnud leida laupäeva õhtul siis mõtlesingi ta talveks puhkama panna...
Samas kui isu tuleb siis ostan uue selle asja ning sõidan talvel mõned ringid ka... kuigi tean et kui ka terves tükis kõik uued jubinad ostan siis 2 aasta pärast hakkan jälle keevitama.. Ei tea miks talle ei meeldi all püsida korralikult..
Praegu lihtsalt targema pealegi raha kulutada
Summutitega ikka ilge probleem, hea et endal enam-vähem korralik... . Võrdluseks võiks tuua, et mu vanamees ostis endale (MB w124 250 td) uue walkeri sumpsi (v.a. tuletoru) ja maksis selle eest mingi ~7000 eek. Ostis ta selle otse maaletoojalt. Sai kunagi venna 728i'le küsitud sumpsi, kusagilt poest, kus müüdi walkeri summuteid(tellimise peale) ja hind tuli 14... (5-kordne arv) . Ühesõnaga ikka otse maaletoojalt....
mul enda masinaga oli selline lugu (vectraga) et see universal industries... ehk walker... selle sumpa ei pidand kaht aastatki (läbisõit alla 20K sel ajal) ning voilaa oli wrc valmis.
nüüd on all Fenno oma. see pidas mingi 2.5 . aga siinkohal objektiivsuse huvides, et 2.5 aasta pärast vajas keevitust kuna keegi tagurdas mättasse (sõna otseses mõttes) sumpa otsaga ja see murdis seda natuke. oh seda häda kui auto nii madal . muidu rauda on veel kõvasti.
loo moraal tegelikult on selles, et see eestis müüdav valik pole pahatihti kõige parem. odavatest soovitaks enda kogemuse põhjal pigem fennot kui walkerit. 323i'le bosali komplekt maksab kuskil 6K (s.o alates keskmisest pütist). teistel siis nähtavasti odavam. vastupidavuse kohta ei oska kommenteerida. 323i'd nt. fenno kataloogis pole.
nüüd on all Fenno oma. see pidas mingi 2.5 . aga siinkohal objektiivsuse huvides, et 2.5 aasta pärast vajas keevitust kuna keegi tagurdas mättasse (sõna otseses mõttes) sumpa otsaga ja see murdis seda natuke. oh seda häda kui auto nii madal . muidu rauda on veel kõvasti.
loo moraal tegelikult on selles, et see eestis müüdav valik pole pahatihti kõige parem. odavatest soovitaks enda kogemuse põhjal pigem fennot kui walkerit. 323i'le bosali komplekt maksab kuskil 6K (s.o alates keskmisest pütist). teistel siis nähtavasti odavam. vastupidavuse kohta ei oska kommenteerida. 323i'd nt. fenno kataloogis pole.
no, krt, sitt lugu küll, kui maksad sumpa eest 7k ja see kahe aastapärast ära mädaneb.....sysi kirjutas:universal industries... ehk walker... selle sumpa ei pidand kaht aastatki (läbisõit alla 20K sel ajal)
kas siis mõlemad summutid? sel juhul odav.....sysi kirjutas:323i'le bosali komplekt maksab kuskil 6K (s.o alates keskmisest pütist)
kusjuures meil peres pole teiste autodega veel häda olnud, samas teised autod ei püsi ka tavaliselt üle 2 aasta
Selle sumpa ma ostan kui vajadus tekib, praegu lihtsalt liikumisvahend olemas ning ehk saabki auto kevaden garaazis puhata...
Samas kui kellegil üle on see keskmine osa (ehk siis kõik 4cyl E21-d, keskmine osa, tuletorude ja viimase osa vaheline, kõige pikem jupp sumpast) mis kannataks alla panna siis oleks huvitatud...
Selle sumpa ma ostan kui vajadus tekib, praegu lihtsalt liikumisvahend olemas ning ehk saabki auto kevaden garaazis puhata...
Samas kui kellegil üle on see keskmine osa (ehk siis kõik 4cyl E21-d, keskmine osa, tuletorude ja viimase osa vaheline, kõige pikem jupp sumpast) mis kannataks alla panna siis oleks huvitatud...