e23
välismaa foorumist ühtteist
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: välismaa foorumist ühtteist
trevi kirjutas:http://www.foro.pieldetoro.net/foros/sh ... hp?t=50976

23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Mõned pildid BMW arhiividest 
Must + BBS

Mingid vennad tuunivad

Tagumised el. istmed:



http://www.bmw-classic.de/2/webmill.php ... &id=158074 aadressil on neid veel tonnide kaupa

Must + BBS


Mingid vennad tuunivad

Tagumised el. istmed:



http://www.bmw-classic.de/2/webmill.php ... &id=158074 aadressil on neid veel tonnide kaupa

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Paar nädalat tagasi kirjutasin meili BMW Konzernarchivi ja küsisin E23 Executive ja Highline mudelite tootmisarvusid. Täna sain lõpuks ka vastuse:
We don't have separate production figures for the BMW 735i Executive and
745i Executive, as these models did not have individual model codes. The
Executive version was "added" with an option code (# 440). So to find out
how many were built, one would have to check every chassis number for this
option code.
For the Highline version it was different, therefore I can give you the
relevant production numbers:
162 735i Aut. Highline without catalyst
47 735i Aut. Highline
1795 735i Aut. Highline USA
329 745i Aut. Highline
67 745i Aut. Highline Japan
BMW 745iA Executive -84
Sobrasin vähe netis ja selgus, et Executive paketi option code (440) on ametlikult üldse Non-smoker packagena kirjas. Võta nüüd kinni, kas Executive option kood muudeti kunagi hiljem non-smokeriks või oligi kohe nii ette nähtud, et mittesuitsetajad said Executive varustusega auto 

BMW 745iA Executive -84
Ma nüüd pole kindel, kas selle auto omanik ka siin foorumis figureerib, aga igatahes nägin mina täna sellist autot:



Igatahes oli tegu väga säilinud eksemplariga. Tegin omanikuga veidi juttu ka ja tuli välja, et see on 730A aastast 1979 ja Eestisse tõi see sama omanik selle auto juba aastal 1989, olles ise siis teine omanik sellel. Vererõhu tõmbas see auto mul küll üles
.



Igatahes oli tegu väga säilinud eksemplariga. Tegin omanikuga veidi juttu ka ja tuli välja, et see on 730A aastast 1979 ja Eestisse tõi see sama omanik selle auto juba aastal 1989, olles ise siis teine omanik sellel. Vererõhu tõmbas see auto mul küll üles

Need polgi üldse minu pildid, andsin talle enda maili aadressi ja ta saatis need pildid mulle.karu kirjutas:Väga kenakas oli vana sissepritse ka peal? kas mootorist ka pilte tegid?
Aga ja, ühe karpaga mootor oli. Ja ausalt, see oli kõige-kõige vaiksem M30, mida ma eales töötamas olen kuulnud (summuti jooksis naljakalt, kõrvalistuja alt). Igatahes pisara tahtis silma tuua, no ausõna.
Sellist masinat tahaks ise ka lähedalt vaadata
.
Vanatüübi ilusa neeruga E23 on ikka ülikena asi.
Väga uhkeid aparaate võib ikka Eestimaa pinnal leiduda, millest ei ole internetikasutajatel mingit aimu.
Ligi aasta tagasi foorumisse postitatud ARK päringu järgi on 730 E23 arvel 2 tk. 1979 ja 1985
.

Vanatüübi ilusa neeruga E23 on ikka ülikena asi.
Väga uhkeid aparaate võib ikka Eestimaa pinnal leiduda, millest ei ole internetikasutajatel mingit aimu.
Ligi aasta tagasi foorumisse postitatud ARK päringu järgi on 730 E23 arvel 2 tk. 1979 ja 1985

e28 528iA '84