Enne katmist oleks mõtekas need rellakaga terasharjaga üle käija, et kõik liivast jäänud saast maha saada metallilt(muidu hakkab uuesti roostetama) ja siis happekrunt ja pulbervärv! Aga ma ei tea kas pulbervärv hakkab eelnevalt värvitud pinnale külge, muidu happekrunt oleks väga hea sinna krundiks alla!Ravic kirjutas:Millega katta mõtled need haljad detailid?
BMW 320 Baur, Nuga
Ok, pulbervärvihädade kohta on nüüd teine teema olemas. Jätkame pildimaterjaliga.
Rummud pintseldasin buvanoliga üle, et vahepeal õhuniiskuse toimel rooste ei läheks. Mis te arvate, kas need kannataks galvaanikasse viia või harjaks niisama haljaks ja paneks alla?
Eelkõige muretsen laagri- ja nuudipindade pärast.

Tagumiste pidurisuportite osas tuli välja, et mul on need vanema tüübi omad. Vanematel on kolvi läbimõõt 27mm uuema 33mm vastu. Peaks vist uuemad hankima...

Don't try this at home, ehk suurt vaidlust tekitanud silladetailid. Panen need alla ja kui pärast on selline roostemöll, et kõik autod 50 meetri raadiuses rooste lähevad, siis võin vaid iseennast süüdistada


Rummud pintseldasin buvanoliga üle, et vahepeal õhuniiskuse toimel rooste ei läheks. Mis te arvate, kas need kannataks galvaanikasse viia või harjaks niisama haljaks ja paneks alla?


Tagumiste pidurisuportite osas tuli välja, et mul on need vanema tüübi omad. Vanematel on kolvi läbimõõt 27mm uuema 33mm vastu. Peaks vist uuemad hankima...

Don't try this at home, ehk suurt vaidlust tekitanud silladetailid. Panen need alla ja kui pärast on selline roostemöll, et kõik autod 50 meetri raadiuses rooste lähevad, siis võin vaid iseennast süüdistada



323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vahepeal jäi näppu selline tuuningosa:

Kuna me Priiduga plaanime niikuinii uut retroaudioprojekti, siis see konsool tekitab tahtmise minna üle Pioneeri tehnikale. Konsool muide ongi Pioneeri enda toodang, kus lisaks makiaugule on olemas ka koht ekvalaiseri jaoks.
Tehnika võiks tulla midagi sellist: link
Samas tuleb kõigepealt 323i ära lõpetada
Muide minu bauri vanad istmealused kõlarikastid on soovijatele saadaval

Kuna me Priiduga plaanime niikuinii uut retroaudioprojekti, siis see konsool tekitab tahtmise minna üle Pioneeri tehnikale. Konsool muide ongi Pioneeri enda toodang, kus lisaks makiaugule on olemas ka koht ekvalaiseri jaoks.
Tehnika võiks tulla midagi sellist: link
Samas tuleb kõigepealt 323i ära lõpetada

Muide minu bauri vanad istmealused kõlarikastid on soovijatele saadaval

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kuna kevad läheneb ülehelikiirusel, siis peab jalad kõhualt välja tõmbama ja tegutsema hakkama
Kaks viimast aastat olen heitgaaside tõttu ülevaatuselt patuga pooleks läbi saanud. Kõik märgid näitavad, et süüdlaseks on plokikaas, mis sai mitu aastat tagasi ilma remontimata peale pandud. Tookord küll prooviks "suitsuefektiga" kaane asemele. Niisiis tuleks enne järjekordset kevadist ülevaatuselkäiku plokikaas välja vahetada. Hartge kaanega ei hakka hetkel mässama, vaid panen '79 aastast pärineva standardkaane peale. Ja seekord mitte remontimata kujul vaid Windorfi Tiidu käest läbikäinuna
Alustan vaikselt ka kapotialuse ettevalmistamist triple dellortode tulekuks. Selleks on vaja:
* bensupump vahetada elektrilise vastu. Tellisin mart154 abiga uueks pumbaks Faceti 4.5-5.5psi @ 18gal
* likvideerida/ümbersuunata tehasekollektorit ja karpad läbivad jahutusvedelikutorud. Salongipoole mineva lõdviku saab õnneks 323i oma kasutada, kuna see läheb otse termostaadikorpusest salongiradika külge.
* karterituulutus, mis enne oli suunatud õhupuhastajasse tuleb ümber teha oil catch tank'i peale. Sai siis hangitud selline paak, aga see on nii suur, et hetkel ei kujutagi täpselt ette, kuhu ma selle paigutan:

Kaks viimast aastat olen heitgaaside tõttu ülevaatuselt patuga pooleks läbi saanud. Kõik märgid näitavad, et süüdlaseks on plokikaas, mis sai mitu aastat tagasi ilma remontimata peale pandud. Tookord küll prooviks "suitsuefektiga" kaane asemele. Niisiis tuleks enne järjekordset kevadist ülevaatuselkäiku plokikaas välja vahetada. Hartge kaanega ei hakka hetkel mässama, vaid panen '79 aastast pärineva standardkaane peale. Ja seekord mitte remontimata kujul vaid Windorfi Tiidu käest läbikäinuna

Alustan vaikselt ka kapotialuse ettevalmistamist triple dellortode tulekuks. Selleks on vaja:
* bensupump vahetada elektrilise vastu. Tellisin mart154 abiga uueks pumbaks Faceti 4.5-5.5psi @ 18gal

* likvideerida/ümbersuunata tehasekollektorit ja karpad läbivad jahutusvedelikutorud. Salongipoole mineva lõdviku saab õnneks 323i oma kasutada, kuna see läheb otse termostaadikorpusest salongiradika külge.
* karterituulutus, mis enne oli suunatud õhupuhastajasse tuleb ümber teha oil catch tank'i peale. Sai siis hangitud selline paak, aga see on nii suur, et hetkel ei kujutagi täpselt ette, kuhu ma selle paigutan:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nädalavahetus sai nüüd auto kallal mässatud. Kapotialuse olen suhteliselt hõredaks lammutanud.
Esiteks tõstsin plokikaane maha. Teine kaas pole küll windorfist veel käes, aga kui saab, tõstan kohe peale.


Oskab keegi kommenteerida, mida see tähendab, kui väljalaskeklapid on heledaks põlenud?

Pisematest töödest tehtud veel:
* Roolivõimendi voolikute ja filtri vahetus
* Uus veepump
* Vana mehhaaniline bensupump likvideerida
Seejärel tõstsin auto ninapidi ülesse, et mootoripadjad ja roolilatt ära vahetada. Kuna niikuinii tuli hakata mootori kegritamisega tegelema, mõtlesin ka sillatala alt ära võtta ja karterisse piiluda. Kes veel mäletab, siis vahepeal oli juttu, milline õudne pilt klapikambrikaane alt avanes. Otsustasin et praegu on hea võimalus karter ja õlipump kenasti puhtaks saada.
Sillatala koos roolilatiga käes:



Karteri sisu vastas ootustele

Õlipump laiali:

...ja koos tagasi:

Esiteks tõstsin plokikaane maha. Teine kaas pole küll windorfist veel käes, aga kui saab, tõstan kohe peale.


Oskab keegi kommenteerida, mida see tähendab, kui väljalaskeklapid on heledaks põlenud?

Pisematest töödest tehtud veel:
* Roolivõimendi voolikute ja filtri vahetus
* Uus veepump
* Vana mehhaaniline bensupump likvideerida
Seejärel tõstsin auto ninapidi ülesse, et mootoripadjad ja roolilatt ära vahetada. Kuna niikuinii tuli hakata mootori kegritamisega tegelema, mõtlesin ka sillatala alt ära võtta ja karterisse piiluda. Kes veel mäletab, siis vahepeal oli juttu, milline õudne pilt klapikambrikaane alt avanes. Otsustasin et praegu on hea võimalus karter ja õlipump kenasti puhtaks saada.
Sillatala koos roolilatiga käes:



Karteri sisu vastas ootustele


Õlipump laiali:

...ja koos tagasi:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tegelesin täna asendustegevustega, ehk siis millegi asjaliku asemel lakkusin vidinaid läikima
Klaaskuulipritsi alt tulnud jupid:


Kasutasin jällegi oma harjamistehnikat, et detaili pind siledamaks saada ja seeläbi muuta nad määrdumiskindlamaks ja ka visuaalselt kenamaks.




Päris uhke vaatepilt

Rummud said päris ilusad, aga see raud ei püsi kaua haljas


Klaaskuulipritsi alt tulnud jupid:


Kasutasin jällegi oma harjamistehnikat, et detaili pind siledamaks saada ja seeläbi muuta nad määrdumiskindlamaks ja ka visuaalselt kenamaks.




Päris uhke vaatepilt


Rummud said päris ilusad, aga see raud ei püsi kaua haljas


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Edusammudest siis veidi...
* Korrastatud-puhastatud karter on all, pulbervärvitud sillatala koos uute mootoripatjadega on all, remonditud roolilatt on all:



* Uus veepump on paigas
* Roolivõimusüsteemis tagasivooluvoolikud asendatud uutega
* Uus roolivõimuõli sees
* Bensupumba paigutuse lahendasin nii:

* Korrastatud-puhastatud karter on all, pulbervärvitud sillatala koos uute mootoripatjadega on all, remonditud roolilatt on all:



* Uus veepump on paigas
* Roolivõimusüsteemis tagasivooluvoolikud asendatud uutega
* Uus roolivõimuõli sees
* Bensupumba paigutuse lahendasin nii:

323i, 320 Baur & 750iAL Highline