M: e21 318i '82
M: e21 318i '82
Tere!
Mul on üle üks '82 e21 318i, mis on arvel 316'na. Eelmise omaniku pildigalerii masinast on sellel lingil: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album417
Paarist kohast tahaks põhja alt keevitamist ja juhipoolne uksekarp vahetust ning auto on alates detsembrist seisnud, kuna sumbuti läks põhja alt pooleks. Juhipoolselt ukselt koorub värvi aga ei roosteta. TÜV kehtis 2008 lõpuni.
Mootor on nii vana auto kohta piisavalt jõuline ja usaldusväärne ning veermik ja pidurid samuti peaaegu veatud. Sõitsin selle masinaga 2008 kevadel-suvel ca 3500 kilomeetrit (sh. 3X Tallinn-Riia-Tallinn) ja tee äärde ei jäänud kordagi.
Autol on all 13" originaalvelg koos väga korraliku naastrehviga.
Kaasa saab masinaga 5-käigulise kasti, juhipoolse uue uksekarbi, uue esiklaasi, BMW originaal sportrooli ja originaal antitiiva ning teise pagasnikuluugi.
Müün, kuna mul on peale selle BMW tekkinud veel päris mitu huvitavat autot ja ei ole kohta hoida ega aega tegelda sellega enam kahjuks...
Pildid hetkeseisundist tulevad lähemal ajal.
HIND KOKKULEPPEL
TEL: 58128089
Ivar
Mul on üle üks '82 e21 318i, mis on arvel 316'na. Eelmise omaniku pildigalerii masinast on sellel lingil: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album417
Paarist kohast tahaks põhja alt keevitamist ja juhipoolne uksekarp vahetust ning auto on alates detsembrist seisnud, kuna sumbuti läks põhja alt pooleks. Juhipoolselt ukselt koorub värvi aga ei roosteta. TÜV kehtis 2008 lõpuni.
Mootor on nii vana auto kohta piisavalt jõuline ja usaldusväärne ning veermik ja pidurid samuti peaaegu veatud. Sõitsin selle masinaga 2008 kevadel-suvel ca 3500 kilomeetrit (sh. 3X Tallinn-Riia-Tallinn) ja tee äärde ei jäänud kordagi.
Autol on all 13" originaalvelg koos väga korraliku naastrehviga.
Kaasa saab masinaga 5-käigulise kasti, juhipoolse uue uksekarbi, uue esiklaasi, BMW originaal sportrooli ja originaal antitiiva ning teise pagasnikuluugi.
Müün, kuna mul on peale selle BMW tekkinud veel päris mitu huvitavat autot ja ei ole kohta hoida ega aega tegelda sellega enam kahjuks...
Pildid hetkeseisundist tulevad lähemal ajal.
HIND KOKKULEPPEL
TEL: 58128089
Ivar
Krt oleks hetkel piisavalt vaba raha ostaks raudselt tagasi, jõle armsaks sai mulle see auto
Saada PS-i hinnasoov muidu.
Omalt poolt lisan et mootor minu vahetatud, koos mootori vahetusega sai mootorile ka hooldus tehtud ning mind see mootor alt ei vedanud.
Vahetult enne müüki sai tehtud esisillale kap remont, suht kõik seal uus. Minu käes olles sai kõik vidinad kah tööle pandud ja salongi korrastatud, ei usu et vahepeal midagi muutunud on
Kere tahab tal tegemist aga midagi hullu pole, heas korras kere on!

Omalt poolt lisan et mootor minu vahetatud, koos mootori vahetusega sai mootorile ka hooldus tehtud ning mind see mootor alt ei vedanud.
Vahetult enne müüki sai tehtud esisillale kap remont, suht kõik seal uus. Minu käes olles sai kõik vidinad kah tööle pandud ja salongi korrastatud, ei usu et vahepeal midagi muutunud on

BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008