Bmw e21 323i brooklyn
Bmw e21 323i brooklyn
Sai siis täna muretsetud endale bmw e21 323i ...
Auto on eelnevalt mitu aastat seisnud ja kui käima hakkasime panema siis hakkasid ilmnema esimesed probleemid! Autol ei tööta 3 silindrit ja salongi soendus lakkas järsku töötamise! Muidu on auto seisukord väga hea! Küsiks siis, et mis võib siis viga olla(küünlad korras ja säde olemas) ja soendus mootori kohta võib ka inffi anda!
Pildid veitsa hiljem!
Auto on eelnevalt mitu aastat seisnud ja kui käima hakkasime panema siis hakkasid ilmnema esimesed probleemid! Autol ei tööta 3 silindrit ja salongi soendus lakkas järsku töötamise! Muidu on auto seisukord väga hea! Küsiks siis, et mis võib siis viga olla(küünlad korras ja säde olemas) ja soendus mootori kohta võib ka inffi anda!
Pildid veitsa hiljem!
Istmed tunduvad isegi terved olema. Mul omal vist samasugused istmed aga musta tooni ja kahest komplektist sain ühe korralikuma kokku tehtud.
Säde võib küll olemas olla, aga äkki ta rõhu all ei toimi? Panid muidu uued küünlad ve?
Äkki pihustid kinni jäänud.
Kustkohast otsitakse välja heas seisukorras 323i?
Eriti suurt pakkumistelaviini nendele ei paista enam olevat.
Säde võib küll olemas olla, aga äkki ta rõhu all ei toimi? Panid muidu uued küünlad ve?
Äkki pihustid kinni jäänud.
Kustkohast otsitakse välja heas seisukorras 323i?

e28 528iA '84
Ma just mõtlesin sama, enda arust hoian peaaegu, et igapäev silma turul peal, rääkimata siinsest foorumist (tõesti iga päev) ja ikka polemeelis k kirjutas:Eriti suurt pakkumistelaviini nendele ei paista enam olevat.

Välimuselt tundub küll päris kenake olevat, sisu kohta ka midagi halba pole öelda.
Soojendusmootorit võid proovida otsida http://www.acar.ee nimeliselt kodulehelt, seal päris head hinnad

Jõudu ja jaksu uue autoga!
Mul tekkis esimese raksuga täpselt sama küsimuskaru kirjutas:kust see välja ilmus?


Testimise mõttes võid veel teha seda, et võtad pihustid oma pesadest välja (peaks saama ilma torusid lahti keeramata), paned kõik pihustid eraldi 0,5l limonaadipudelitesse, keerad süüte sisse (parem kui ühendad bensupumba relee kontaktid) ning proovid õhulugeja mõõteplaati tõsta. Selleks pead veel õhufiltrikopsiku lahti tegema, siis pääsed käega ligi.
Seejärel peavad kõik pihustid ühtlaselt pihustama hakkama. Kui mõni ei pihusta või soristab niisama, siis ongi sul probleemi allikas käes.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
3. ja 4. pihusti või siis 4. ja 5. ei tule ilma lahti keeramata oma pesast välja (vaja 12 ja 14mm lehtvõtmeid, kui õigesti mäletan)nuga kirjutas:Mul tekkis esimese raksuga täpselt sama küsimuskaru kirjutas:kust see välja ilmus?See 323i on meie teravate pilkude eest väga hästi peidus olnud
Testimise mõttes võid veel teha seda, et võtad pihustid oma pesadest välja (peaks saama ilma torusid lahti keeramata), paned kõik pihustid eraldi 0,5l limonaadipudelitesse, keerad süüte sisse (parem kui ühendad bensupumba relee kontaktid) ning proovid õhulugeja mõõteplaati tõsta. Selleks pead veel õhufiltrikopsiku lahti tegema, siis pääsed käega ligi.
Seejärel peavad kõik pihustid ühtlaselt pihustama hakkama. Kui mõni ei pihusta või soristab niisama, siis ongi sul probleemi allikas käes.
Tänud abi eest!
Sain mootori korralikult tiksuma aga kohe peale seda uus probleem
sidur ei lahuta enam ja arvatavasti töösilinder läbi!
Auto sain ühelt tuttavalt eakalt mehelt kes seda 2 aastat garaasis hoidnud kuna tervislik seisund sõitmist ei ole lubanud ja enne seda sõitnud minimaalselt... tema oli esimene omanik eestis ja saksas oli see auto sama moodi vanema mehe käes ja tänu sellele on ka arvatavasti auto seisukord nii hea nägu ta on!
Ise elan nõmmel kui kellelgi huvi siis võib alati vaatama tulla!
Mõned tänased pildid siis!






Sain mootori korralikult tiksuma aga kohe peale seda uus probleem
sidur ei lahuta enam ja arvatavasti töösilinder läbi!

Auto sain ühelt tuttavalt eakalt mehelt kes seda 2 aastat garaasis hoidnud kuna tervislik seisund sõitmist ei ole lubanud ja enne seda sõitnud minimaalselt... tema oli esimene omanik eestis ja saksas oli see auto sama moodi vanema mehe käes ja tänu sellele on ka arvatavasti auto seisukord nii hea nägu ta on!

Ise elan nõmmel kui kellelgi huvi siis võib alati vaatama tulla!
Mõned tänased pildid siis!






Viimati muutis brooklyn, 16 Jaan 2009 18:17, muudetud 1 kord kokku.
Uuemal on soenduse reguleerimine selline:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album350/asm.sized.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album350/asm.sized.jpg
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Toho tonti kus tuli iludus välja, ma veel mõtlesin et tean kõigi Nõmme E21 asukohti
Vaatama tahaks tulla küll, ma ise kah Nõmmel. Samuti mul väga suur hulk E21 varuosi, ehk saab milleski ka kaubale.
Igatahes edu autoga, väga väärt leid!

Vaatama tahaks tulla küll, ma ise kah Nõmmel. Samuti mul väga suur hulk E21 varuosi, ehk saab milleski ka kaubale.
Igatahes edu autoga, väga väärt leid!
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008