Täna ajasin siis masina lõpuks garaaži. Miks ma ennem seda teha ei saanud on lihtne- ruum oli kõiksugu kultuuri täis ning mina ajateenistuses alates oktoobrist. Hetkel tegelen asjaga siis nii palju, kui on aega ja raha.
Siin siis mõned pildid:
tunnistan, et sisemusest on suht jama pilt, aga esialgu käib kah.
Ärge siis foorumlased väga pahaseks saage, et auto kasimata ning käsi pilte tehes värises, tähtis on hoopis see, et auto garaažis ja minul motivatsioon voolab üle ääre.
Nagu näha siis roostet jäkub, aga väga hull seisukord pole. Keredetailidest lähevad vahetusse küljekarbid, tagumised koopakaared, stanged, vist pagassi luuk(võib olla hoopis teen vana luugi korda).
Muidu on plaanis rooste masinast välja tõrjuda, augud ära plaasterdada. Tõsi, kogu roostet ei saa ma sealt eluilmas minema ajad, kuid eks näis palju jõuab.
Eesmärk: 4. jaanuariks peab auto olema pmst kõigest paljas, millele minu mõistus peale hakkab ja valmis keevitamiseks.
Lõppeesmärk: Rooste minema, masin läikima ja uus värv peale ning muutub töökindlaks suveautoks.
Mingid päevad tagasi käisin ka Tartus endale juppe toomas.
Sain: küljekarbid ja koopakaared(väga korralikud)
summuti tagumine pütt, armatuur(vana on mul praguline), esimesed amordid
tagumine pagassi luuk
Tänud kõigile, kes aitasid juppide loovutamisel.
Vaja-
Stanged
Logarid
tagumised amordid
uued vedrud
esiklaas
mingi hunnik erinevaid pukse- varsti ehk selgub.
Homme katsun siis sisu välja saada, ehk näeb ka mis põhjaga teoksil.