BMW 520i 1985 Meelis K
Kirjutan siia ka üle pika aja midagi:
Neljast ostetud esiistmest sai kaks korralikku kokku poogitud
Kuskilt vaja veel leida kõrvalistuja käetugi ning istmete taha need võrgud 
Igaks juhuks ostsin ka ilukilbid:

Ning paar päeva tagasi soetasin igaks juhuks ka veljed:

M52B25 müüsin maha, tõin asemele M50B25 mootoriga e36. Äkki tollega vähe lihtsam hakkama saada.
Neljast ostetud esiistmest sai kaks korralikku kokku poogitud


Igaks juhuks ostsin ka ilukilbid:

Ning paar päeva tagasi soetasin igaks juhuks ka veljed:

M52B25 müüsin maha, tõin asemele M50B25 mootoriga e36. Äkki tollega vähe lihtsam hakkama saada.
e28 528iA '84
Teen copy-paste EBK foorumi teemast ka siia:
Auto seisab ikka väljas. Ei ole aega olnud midagi nuputada temaga.
Eile käisin uuesti Läti piiri ääres ning tõin koju autotäie pudi-padi. Ühe ukse, korraliku esistange, mingeid plastikuid jne. Tänud siinkohal Mihklile.
Huvitavamad asjad piltidel:

Kompuuter, BC-nupuga suunatulekang, tulede regulaatori lüliti, udutulede lüliti,

Konditsioneerisüsteem

Kuna mu soetatud nahksisu on musta tooni, siis arvatavasti katan sinise keskkonsooli musta nahaga. Pildil on näha kui erinevad on tavaline ja konditsioneeriga auto keskkonsool.
Kõige õnnelikum olen vist selle vasakpoolse raamatu üle

Tagakaanel kirjas "Printed in West Germany 11/84".
Sisaldab pilte ja tekste kõiksugustest lisavidinatest, mida tollal sai autole külge panna.


Ühesõnaga: Mul on veel palju lisavarustust vaja juurde osta
Auto seisab ikka väljas. Ei ole aega olnud midagi nuputada temaga.
Eile käisin uuesti Läti piiri ääres ning tõin koju autotäie pudi-padi. Ühe ukse, korraliku esistange, mingeid plastikuid jne. Tänud siinkohal Mihklile.
Huvitavamad asjad piltidel:

Kompuuter, BC-nupuga suunatulekang, tulede regulaatori lüliti, udutulede lüliti,

Konditsioneerisüsteem

Kuna mu soetatud nahksisu on musta tooni, siis arvatavasti katan sinise keskkonsooli musta nahaga. Pildil on näha kui erinevad on tavaline ja konditsioneeriga auto keskkonsool.
Kõige õnnelikum olen vist selle vasakpoolse raamatu üle


Tagakaanel kirjas "Printed in West Germany 11/84".
Sisaldab pilte ja tekste kõiksugustest lisavidinatest, mida tollal sai autole külge panna.


Ühesõnaga: Mul on veel palju lisavarustust vaja juurde osta

e28 528iA '84
Skänni see lisavarustuse voldik sisse ja uploadi siia: http://www.bmwclassic.ee/galerii/kat
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mul skännerit ei ole, aga fotokaga saan nädalavahetusel pilte teha.nuga kirjutas:Skänni see lisavarustuse voldik sisse ja uploadi siia: http://www.bmwclassic.ee/galerii/kat
Või, kui nuga sa Tartus oled, võin sulle laenata.
e28 528iA '84
http://img300.imageshack.us/img300/9651/img0031uc3.jpg
Mulle võib ka sellist keskkonsooli pakkuda, soovitavalt musta värvi!
Mulle võib ka sellist keskkonsooli pakkuda, soovitavalt musta värvi!
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Mul selline keskonsool olemas aga roheline.alando kirjutas:http://img300.imageshack.us/img300/9651/img0031uc3.jpg
Mulle võib ka sellist keskkonsooli pakkuda, soovitavalt musta värvi!
Eile õhtul käisin ARKis ja vormistasin 528i enda nimele.
Kuna huvi tolle masina meisterdamise vastu on suurem, siis võtsin 520i ajutiselt arvelt maha (üheks aastaks).
Seni las seisab ja ootab soojemaid ilmasid. Kuna peaksin ta sisuliselt omahinnaga (ilma oma aega arvestamata) maha müüma, siis arvatavasti esialgu müügiteemat ei tee
.
Edit: Auto teist korda 1 aastaks ajutiselt arvelt maha võetud
.
Kuna huvi tolle masina meisterdamise vastu on suurem, siis võtsin 520i ajutiselt arvelt maha (üheks aastaks).
Seni las seisab ja ootab soojemaid ilmasid. Kuna peaksin ta sisuliselt omahinnaga (ilma oma aega arvestamata) maha müüma, siis arvatavasti esialgu müügiteemat ei tee

Edit: Auto teist korda 1 aastaks ajutiselt arvelt maha võetud

Viimati muutis meelis k, 09 Mai 2010 22:51, muudetud 1 kord kokku.
e28 528iA '84
Masin on nüüd veel 2 aastat seisnud ja tõenäoliselt lähiaastatel ma sellega tegeleda ei plaani.
Sellega seoses on olnud mitu mõtet.
1) Komplekteerida esisild ning müüa kere kellelegi edasi.
Samas, kuna mul on esisild täiesti alt võetud ning selle taastamine pole ka just meelepärane tegevus (kui samal ajal võiks tegeleda 528iA-ga), ei näe ma sellel mõtet. Ja minu silmis ei ole see ka just parim toorik, millest võiks sõiduvahendit ehitama hakata.
2) Kuna poolik autokere riivab aianurgas silma, otsida sellele kuskil kaugemal nurgas varjulisem koht ning lasta tal veel määramatu aeg roostetada.
3)"Lõpetada" see poolik projekt.
Teisele autole paremad uksed-plekid ümber tõsta ning ülejäänud roostest puretud jääk viia vanametalli kokkuostu.
Teistele saaks pakkuda näiteks heas seisus tagumise otsa ja katuse konstruktsioone (vt näiteks pagasniku seest tehtud pilti eelmisel lk).
Paberid on ka korras, ja midagi leiaks vast veel.
Sellega seoses on olnud mitu mõtet.
1) Komplekteerida esisild ning müüa kere kellelegi edasi.
Samas, kuna mul on esisild täiesti alt võetud ning selle taastamine pole ka just meelepärane tegevus (kui samal ajal võiks tegeleda 528iA-ga), ei näe ma sellel mõtet. Ja minu silmis ei ole see ka just parim toorik, millest võiks sõiduvahendit ehitama hakata.
2) Kuna poolik autokere riivab aianurgas silma, otsida sellele kuskil kaugemal nurgas varjulisem koht ning lasta tal veel määramatu aeg roostetada.
3)"Lõpetada" see poolik projekt.
Teisele autole paremad uksed-plekid ümber tõsta ning ülejäänud roostest puretud jääk viia vanametalli kokkuostu.
Teistele saaks pakkuda näiteks heas seisus tagumise otsa ja katuse konstruktsioone (vt näiteks pagasniku seest tehtud pilti eelmisel lk).
Paberid on ka korras, ja midagi leiaks vast veel.
e28 528iA '84