
Techno Classica
Vastus käes!
Jaatav vastus ongi käes aga peame 5 !!! autot pakkuma (auto CV), korraldaja valib ise välja. Kuni detsembri lõpuni peab järgmine ankeet täidetud olema. Täpne arv nende poolt väljavalitud autode kohta tuleb alles veebruari lõpus . Pakun välja, et me kohtume Kesk-Eestis ja arutleme edasi. Olen järgmine nädal Saksas, võib olla viivad kohalikud huvililised kohtumisplaane natukenegi edasi.
Mina lihtsalt ei pane oma allkirja ilma kindla väljatöötatud plaanita kuskile paperi peale.
Mina lihtsalt ei pane oma allkirja ilma kindla väljatöötatud plaanita kuskile paperi peale.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
laupäev 29.12.2007 kohtumine?
Vajalik on mingil määral ettevalmistuskohtumine, pakun välja, et 29.12.2007 kuskil Kesk-Eestis või Tallinnas.
Ettepanekud? Või matame projekti maha?
Ettepanekud? Või matame projekti maha?
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
http://www.bmwclassic.ee/galerii/techno_classica_2008/
Kõik pildid on siin üleval. Vabamal hetkel katsun mingi lühikese loo asjade kulust ka kokku kirjutada
Kõik pildid on siin üleval. Vabamal hetkel katsun mingi lühikese loo asjade kulust ka kokku kirjutada

Tavalist MB 600 saab Eestis kah näha: http://marek.cbfoorum.pri.ee/2008-03-29 ... width=1024ervin911 kirjutas:MB Pullmann,
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Väikse viivitusega - ajendatuna Mart154 äsjasest Saksa reisist, kirjutaks mõned reisimemuaarid.
Meie läksime Nuga ja Priiduga Saksamaale Techno Classicale nii, et startisime esmaspäeva õhtul kell 18 Tartust, reisivagun:
ehk minu (praegu Maski) 730iA
Pagass sai triiki sööki-jooki täis ostetud, sõidu ajal nosimist soodustas geniaalne subwoofri auk, mille mõni eelmine omanik oli rellakaga kenasti tekitanud. Panime veel Valgas paagi triiki täis ja siis - tuld. Läti, Leedu, Poola ja siis Saksamaa. Öösel jõudsime Poola ja Varssavis olime kell 04 hommikul, kus toimus ka esimene tankimine (950km sai paagiga sõita, uskumatult palju!). Kuna Nuga üks silm otsustas reisi ajaks põletikku sattuda, sõitsime sinna Priiduga kahepeale, kõigepealt mina Varssavini ja siis Priit edasi kuni Autobahnideni, kus viimase lõpu kolmekesi vahetades sõitsime. Mõistagi sellepärast, et seal oli päris mõnus paugutada
Reisi juhtis navigatsiooniseade TomTom GO720, kes sai oma ülesannetega ilusti hakkama


- fenomenaalne! Sile tee, mugav ja täiesti piisava võimsusega auto ja legaalne "180"
U 20-21 tunniga olime Hannoveris, kuhu olime endale baasi sebinud - ehk ööbisime MedSchule Hannoveri ühikas. Tuletas mullegi häid ülikooliaegu meelde - lihtsad asjad on need, mis olemise heaks teevad. Ja mõte TechnoClassicast
Teisipäeva veetsime Hannoveris kolades, õhtul käisime mõnes öölokaalis, kohalik Eesti tüdruk tegi meile ekskursiooni ja tutvustas parimate kohtadega. Kolmapäeval kimasime Hamburgi, et minna vanatehnika muuseumi (TomTom väitis, et seal on selline), mida muidugi tegelikult ei eksisteerinud. Aga niisama ringi kolamine on ju ka äge
Tagasiteel keerasime suvalises kohas Bahni pealt maha ja sõitsime mööda väikseid teid Hannoveri tagasi. Seda viimast sammu toetas muidugi TomTom ning soovitan kõigil seda teha - Bahnipeal andmine on suht tuim... kui muidugi lund sadama ei hakka

Aga mööda väikseid külasid sõites nägime ka ühte e28 müügis
See oli peaaegu ainuke hainina, mida me üldse väljaspool messi kohtasime
Õhtul tagasi Hannoveris, mõnus rahulik äraolemine, et hommikuseks Essenireisiks valmis olla. Hommikul kimasime Essenisse, Techno Classicale. Mess oli vinge! Alustades organiseeritusest - autod suunati juba Bahnilt parklatesse, kust viisid 10 minuti tagant bussid otse messikeskuse ette. Vot see on orgunn, lugupeetud kohalikud messikorraldajad
See pilt, mis meile avanes, on jäädvustatud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/techno_classica_2008/ siia piltidele. Kindlasti ei tasu minna vaid üheks päevaks! Mess on nii võimas. Ja samuti tuleb 2009 sinna raudselt uuesti minna
Sel aastal ostsime vaid mõned haininad:

, kuid järgmine aasta tuleks ehk mõelda lennukiga mineku ja autoga tuleku peale
Rõhutan veelkord, mess on võimas, kindlasti tuleks varuda vähemalt 2 päeva ja kui ostusoovi on, siis ka 20000+ eurot. Hinnad kuskilt sealt hakkavad
Me tegime vea ja varusime vaid ühe päeva, reedel olime Hannoveris, käisime ringi, varusime tagasitee toidumoona ja laupäevahommikul alustasime tagasiteed, pühapäevahommikuks olime kohal.
Tagasiteel oli Poola meil päevaseks ajaks sätitud - ja see oli viga! Sellised ummikud, et lihtsalt, keset maanteed liiklus seisab 10 min ja siis liigub edasi.
Ma oleks pidanud kirjutama selle loo muidugi vahetult pärast reisi, ent polnud aega-viitsimist. Sestap on pooled detailid kadunud. Ahjaa, Poolas läksime mööda uut tasulist kiirteed Varssavist Berliini suunas - soovitan kõigile, maksis 3x11zl ehk mingi ca 100+ eeku, ent sai rahus tühjal teel tulistada
Meie läksime Nuga ja Priiduga Saksamaale Techno Classicale nii, et startisime esmaspäeva õhtul kell 18 Tartust, reisivagun:

Pagass sai triiki sööki-jooki täis ostetud, sõidu ajal nosimist soodustas geniaalne subwoofri auk, mille mõni eelmine omanik oli rellakaga kenasti tekitanud. Panime veel Valgas paagi triiki täis ja siis - tuld. Läti, Leedu, Poola ja siis Saksamaa. Öösel jõudsime Poola ja Varssavis olime kell 04 hommikul, kus toimus ka esimene tankimine (950km sai paagiga sõita, uskumatult palju!). Kuna Nuga üks silm otsustas reisi ajaks põletikku sattuda, sõitsime sinna Priiduga kahepeale, kõigepealt mina Varssavini ja siis Priit edasi kuni Autobahnideni, kus viimase lõpu kolmekesi vahetades sõitsime. Mõistagi sellepärast, et seal oli päris mõnus paugutada

Reisi juhtis navigatsiooniseade TomTom GO720, kes sai oma ülesannetega ilusti hakkama



- fenomenaalne! Sile tee, mugav ja täiesti piisava võimsusega auto ja legaalne "180"

U 20-21 tunniga olime Hannoveris, kuhu olime endale baasi sebinud - ehk ööbisime MedSchule Hannoveri ühikas. Tuletas mullegi häid ülikooliaegu meelde - lihtsad asjad on need, mis olemise heaks teevad. Ja mõte TechnoClassicast

Teisipäeva veetsime Hannoveris kolades, õhtul käisime mõnes öölokaalis, kohalik Eesti tüdruk tegi meile ekskursiooni ja tutvustas parimate kohtadega. Kolmapäeval kimasime Hamburgi, et minna vanatehnika muuseumi (TomTom väitis, et seal on selline), mida muidugi tegelikult ei eksisteerinud. Aga niisama ringi kolamine on ju ka äge



Aga mööda väikseid külasid sõites nägime ka ühte e28 müügis



Õhtul tagasi Hannoveris, mõnus rahulik äraolemine, et hommikuseks Essenireisiks valmis olla. Hommikul kimasime Essenisse, Techno Classicale. Mess oli vinge! Alustades organiseeritusest - autod suunati juba Bahnilt parklatesse, kust viisid 10 minuti tagant bussid otse messikeskuse ette. Vot see on orgunn, lugupeetud kohalikud messikorraldajad

See pilt, mis meile avanes, on jäädvustatud
http://www.bmwclassic.ee/galerii/techno_classica_2008/ siia piltidele. Kindlasti ei tasu minna vaid üheks päevaks! Mess on nii võimas. Ja samuti tuleb 2009 sinna raudselt uuesti minna

Sel aastal ostsime vaid mõned haininad:

, kuid järgmine aasta tuleks ehk mõelda lennukiga mineku ja autoga tuleku peale

Rõhutan veelkord, mess on võimas, kindlasti tuleks varuda vähemalt 2 päeva ja kui ostusoovi on, siis ka 20000+ eurot. Hinnad kuskilt sealt hakkavad

Me tegime vea ja varusime vaid ühe päeva, reedel olime Hannoveris, käisime ringi, varusime tagasitee toidumoona ja laupäevahommikul alustasime tagasiteed, pühapäevahommikuks olime kohal.
Tagasiteel oli Poola meil päevaseks ajaks sätitud - ja see oli viga! Sellised ummikud, et lihtsalt, keset maanteed liiklus seisab 10 min ja siis liigub edasi.
Ma oleks pidanud kirjutama selle loo muidugi vahetult pärast reisi, ent polnud aega-viitsimist. Sestap on pooled detailid kadunud. Ahjaa, Poolas läksime mööda uut tasulist kiirteed Varssavist Berliini suunas - soovitan kõigile, maksis 3x11zl ehk mingi ca 100+ eeku, ent sai rahus tühjal teel tulistada

Kuna keegi meist polnud varem sellise kaliibri vanatehnikaüritusel käinud, siis tegelikult esimene reaktsioon oli päris huvitav jälgida - näitusehalli sisenenud kodanikel tekkis momentaalselt kivistunud naeratus näkku. Siiski üsna pea asendus see tuima ükskõiksusega - selline koht ei saa ju päriselt olemas olla. Käed vajusid jõuetult rippu ja justkui ei tahtnudki enam ringi vaadata. Siiski üsna pea saime tekkinud transist jagu ja hakkasime aplalt kogu pakutavat endasse imema
Paraku olime naiivselt arvestanud, et jõuame kuue tunniga kogu huvipakkuva väljapaneku läbi käia. See oli suur viga. Aeg hakkas järjest kõvemini jalaga tagumikku peksma ja meie seltskond muutus üha ärevamaks. Mõtlesime paaniliselt milliseid eksponaate tahame kindlasti ära näha ja millistest tuleb loobuda. Need olid rasked valikud 


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Yeah, ma fännan reisikirju 
Nüüd siis võimalus teisi kritiseerida
Jumaljumal... Poola ja päeval...
Korra olen selle vea teinud, ei iialgi enam
Teine viga, mis mina tegin kunagi, on Varssavist ringiga ümber sõitmine. Ainult aja ja järvide kulu.
Tuleb umbes kella 3-4 öösel end Varssavi kanti sättida ja kui hästi veab, saab kohalike rullnokkade sabas linnast väga kiiresti läbi
Süüa ma ka enam ei viitsi eriti kaasa võtta
Lätis tavaliselt süüa vaja pole.
Leedus, Marijampole kandis on üks tore tankla, kus on maruhead soojad võileivad. Midagi Statoili Baquette moodi, aga normaalse hinnaga ja 5 korda suuremad.
Poolas on ka mõned söögikohad, kus ära ei sure... Värskemat infot tasub alati eesti rekkameeste käest küsida
Saksas võileibade jaoks jälgige Arali silte...
Ja otsige sõbralikke türklasi, kes teile imemaitsva kebabi teevad. Viimane kord selle saamine ebaõnnestus
Muide, TomTomiga selline vahva vihje, et kui panna "shortest route" siis võib igasugu huvitatesse kohtadesse sattuda, sest see juhatab tõesti otse
Ka igasugu metsa-põllurajad on sees 
Tsehhis näiteks oli igasugu pisikesi mägiteid hästi palju, kuhu nii juhtus.. Väga põnev

Nüüd siis võimalus teisi kritiseerida

Jumaljumal... Poola ja päeval...
Korra olen selle vea teinud, ei iialgi enam

Teine viga, mis mina tegin kunagi, on Varssavist ringiga ümber sõitmine. Ainult aja ja järvide kulu.
Tuleb umbes kella 3-4 öösel end Varssavi kanti sättida ja kui hästi veab, saab kohalike rullnokkade sabas linnast väga kiiresti läbi

Süüa ma ka enam ei viitsi eriti kaasa võtta

Lätis tavaliselt süüa vaja pole.
Leedus, Marijampole kandis on üks tore tankla, kus on maruhead soojad võileivad. Midagi Statoili Baquette moodi, aga normaalse hinnaga ja 5 korda suuremad.
Poolas on ka mõned söögikohad, kus ära ei sure... Värskemat infot tasub alati eesti rekkameeste käest küsida

Saksas võileibade jaoks jälgige Arali silte...
Ja otsige sõbralikke türklasi, kes teile imemaitsva kebabi teevad. Viimane kord selle saamine ebaõnnestus

Muide, TomTomiga selline vahva vihje, et kui panna "shortest route" siis võib igasugu huvitatesse kohtadesse sattuda, sest see juhatab tõesti otse


Tsehhis näiteks oli igasugu pisikesi mägiteid hästi palju, kuhu nii juhtus.. Väga põnev
