entusjast: e23 728i 81a
Katsu kõrgepinge kaablid töötaval mootoril käega üle (eeldades, et süda on korras ), edasi mõõda testriga kõikide kaablite takistused üle. Variant veel, et jagaja juures midagi logiseb.
Bensiinisurve tasub üle mõõta, selleks sobib näiteks kadaka turult soetatud gaasikeevituse atsetüleeniballooni (0-25atm) manomeeter.
Aga variante on veelgi mis jamada võivad.
Bensiinisurve tasub üle mõõta, selleks sobib näiteks kadaka turult soetatud gaasikeevituse atsetüleeniballooni (0-25atm) manomeeter.
Aga variante on veelgi mis jamada võivad.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Nii. Valgustan teid siis kah hetkeolukorrast. Mootor andis saba. Kiskusin siis kogu mootori laial ja oh üllatust kui ma kaane maha võtsin. Esialgu oletasin et kas tihend või kaas on töölepingu lõpetanud, kuid selgus et kolvis on auk. Niipalju kui mina mootoritega kokku puutund olen ei ole ma sihukest asja näind. Kolmandas silindris on kolvi peal auk, samas klapid ja kogu muu krempel terve. Kõigi eelduste kohaselt peaks 20. juuli kanti uue mootori saama, aga niikaua masin seisab
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Kuna on plaanis Eestist pikemaks ajaks kaduda otsib mu auto endale uut ja head kodu. Mis kõigetähtsam, selle koduga peab kaasnema ka väga hea peremees. Tahan, et see auto ikka ilusti tänavatele jõuaks ja et uus omanik ta eest ilusti hoolt kannaks. Hetkeseis on selline et puudu on mootori alumine pool. Saab kaasa ka teise seitsmese millelt põhiosana saaks plekki, kui seda vaja peaks minema. Kaasa ka teine mootor, millel plokis auk. Sillaosa on väga heas korras. Ülevaatus on kehtiv ja isegi kindlustus paar päeva. Raske südamega müün kuid veel raskem oleks teda kuhugi määramata ajaks seisma jätta.