
Hankisin endale vanuri rahuliku-öko vana-auto...


Äsja saksast...
Mootorgi pole veel ära jahtunud!

1550kilomeetrit ilma ühegi probleemita viimase 24h jooksul...
Eks täpsemalt siis, kui auto lähemalt üle vaadatud.
Roheline metallik, spoilaring, mõnede kahjudega.
Automaatkast ja m20b27 mootor. Lekivad mõlemad natuke õli. Läbisõit 296 637
Mõned puksid ka vaja vahetada, eks sellega tegeleb järgmine nädal.
Eks erksamad leidsid juba galeriist mõned pildid... Ise pole veel jõudnud fotografeerima. Need on müügikuulutusest.
Ahjaa, kui kellelgi on suurem huvi selle auto vastu, kui minul, võib mulle pakkumise teha.
EBK-st päästetud reisikiri kirjutas: Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis asi sai alguse mõni aeg tagasi ühest nostalgiahoost, kus ma oma endist 528i-d meenutama kukkusin...
Nostalgia kujunes kolesuureks...
Mis siis ikka, mobile.de lahti ja sirvima...
Sirvimine käis kokku umbes kuu aega. No EI OLE mitte kui midagi...
Lõpuks näkkas umbes 3 autot + mõned, mida nii väga ei igatsenud...
Nii nelja päevase etteplaneerimisega sai siis lennupiletid ja rongi-autoplatsi plaanid välja prinditud.
Mis siis ikka, enne lennukit suur kaalumine, et milline kolmest ikkagi see kõigeparem on. Kerge paanika tabas mind siis, kui üks kolmest ära müüdi ja teise kuulutus ära kadus. Õnneks leidsin ikka üles. Kuna kolmest oli jäänud 2, siis osutus otsustamine natukenegi lihtsamaksMitte, et see lihtne oleks olnud
Igatahes, Lennukisse, hotelli, rongi, autoplatsile... Ja algas vesistamine...
Esmapilgust kohe armunud...
No kohe nii ära armunud, et teise auto vaatamine ununes sootuks...
Üritasin siis kusagilt kainet mõistust koju kutsuda, et ikka vigu otsida
No otsisin ja otsisin. Vähemalt oma arustNo midagi väga halba silma ei jäänud... Unustasin end lausa otsima
, siis tuli autoplatsi omanik, ja küsis, et kas ma elama tahan jääda sinna autosse... Ma siis vastu, et jah, aga ühtlasi elamise ajal sõidaks Estlandi poole kah
Retk kohalikku ARK-i, 20km... Kõik tundus ikka enamvähem OK, mõned pisimured küll tulid välja, aga sellest me ei räägi.
Kerge ärritumine ARK-is, kui mul ei õnnestu kollaseid transiitnumberid saada ja sunnitakse pea poole kallimalt punased kaela. Ah, eks neil seal ka majanduslangus ja raha vaja...
Kerged vaatlused paberitesse selgitasid, et mina olin vanakese viies omanik. 2 esimest Berliinis, üks neist mingi kirik. 2 järgmist ostukoha lähedases külas...
Edasi siis Poola poole... Alguseks märgiks ära, et läbisõidunäit näitas 296 637.
Esialgu oli tore...
Kiirteed, tühjad, vähe teetöid, head kiirused, vähe probleeme...
Siis tuli Poola... Ja jätkus... ja jätkus... ja saabus hommik... ja poola jätkus... ja jätkus...
Ühesõnaga, kaua oli seda.
Edasi oli tunne, nagu kodus juba oleksSeekord ei nõudnud isegi leedu politsei midagi... Erinevalt varasematest kogemustest..
Ühesõnaga, 1550km ja 27h hiljem olin Võrumaal, vanematekodus...
Seal siis väike mõnepäevane uinak ja kohustuslik maatööde kuur, ning tagasi koju
Kerged kekkamised sõprade ees ja siin ma olengi...
Vaja ju teie ees ka kekutada...
Ühesõnaga paar päeva nautimist ja asjade ülevaatamist, ning täna tellisin kotitäie varuosi.
Vaja ju ometigi saksa õli ja tolm maha saada ja asendada eesti soola ja lögaga...
Homme katsun minna väiksele keskeesti ringreisile, et mõned väga vajalikud jupid veel üles leida.
Ehk näkkab
Ahjaa... Et siis autost endast ka või?
Noh, 525e, M20B27 mootoriga, 4-käigulise automaatkastiga, paistab, et Pfeba spoileriringiga... Selle kohta ma veel vajan täpsustusi ja abi puuduvate detailide otsimisel. Niiet, kui kellelgi infot, palun aidake kohe
Lisaks võib veel autost leida püsikiirusehoidja, mis, vana raip, ei tööta...
Teate ka, kuidas ma seda Poolas igatsesin??? Ei, te ei tea... ja kes teab, see võtku teatavaks, et veel rohkem igatsesin..
Varustust nagu vanakesel rohkem eriti polegi. OK, mingi Sony makk on kah, ja vahva elektriga surisev antenn, aga see pole originaalvärk enam...