Arvo 635CSi '79
pole nii kindel, et istub... näiteks M20 mootoriga E12-l võivad poolraamid vabalt teistsugused olla.
Veider asi selle "uue" 628 kere juures on see, et kohati on võrreldes minu sama aastaarvuga 635 erinevate tugevduskonstruktsioonidega
mine nüüd võta kinni kas äkki tehti 635 jaoks teine jäigem kere või toimus lihtsalt sel aastal mingi uuenduskuur.
Veider asi selle "uue" 628 kere juures on see, et kohati on võrreldes minu sama aastaarvuga 635 erinevate tugevduskonstruktsioonidega

Kena, et asi ikka edeneb 
Kumba kere peale sa siis asja üles ehitad?
Kui 2,8 karpamootorist komplektselt lahti ei saa, siis tulevikus oleks ma muidu ainult karpast huvitatud küll.
Mis haininade arvu puutub, siis summaarselt 2 hainina on täitas paras kogus ühele korralikule haininafännile
Tegelikult, eks see enamusel meist vist nii kipub olemagi 

Kumba kere peale sa siis asja üles ehitad?
Kui 2,8 karpamootorist komplektselt lahti ei saa, siis tulevikus oleks ma muidu ainult karpast huvitatud küll.
Mis haininade arvu puutub, siis summaarselt 2 hainina on täitas paras kogus ühele korralikule haininafännile


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Noniii! See doonor on vist seesama mis mingi 15 kiloga müügis oli üsna pikalt? Kahjuks ei olnud ressurssi seda endale projektiks muretseda. Ego kaart kah tühi, ega siis pole midagi teha tõesti
Peab ootama paremaid aegu aga see selleks
Mul oleks samuti küsimus, et millise auto kavatsed üles ehitada - kas selle kollase või selle "doonori"?
Olen sinu kollast masinat kunagi vaatamas käinud ja proovinud, Tartus. Ega sina seda siis ei müünud? See oli väga ammu, võimalik, et 7 või 8 aastat tagasi. Kahjuks tuli sealt sama targalt tagasi tulla kuna auto seisukord ja hind ei olnud kuidagi vastavuses. Mõni aeg hiljem lasi tüüp hinna alla kuid siis oli juba hilja minu jaoks
Sellel hallil ehk plekid paremas korras? Lappad tehnika ringi, veidike nokitsemist ning olemas?


Mul oleks samuti küsimus, et millise auto kavatsed üles ehitada - kas selle kollase või selle "doonori"?
Olen sinu kollast masinat kunagi vaatamas käinud ja proovinud, Tartus. Ega sina seda siis ei müünud? See oli väga ammu, võimalik, et 7 või 8 aastat tagasi. Kahjuks tuli sealt sama targalt tagasi tulla kuna auto seisukord ja hind ei olnud kuidagi vastavuses. Mõni aeg hiljem lasi tüüp hinna alla kuid siis oli juba hilja minu jaoks

Sellel hallil ehk plekid paremas korras? Lappad tehnika ringi, veidike nokitsemist ning olemas?
Viimati muutis Jaan, 29 Mär 2005 13:22, muudetud 1 kord kokku.
Ilmselt kolin kogu tehnika halli peale ümber jah, kere on remonditud ja kvaliteedi üle kiire vaatluse järel otseselt ei virise. Kui midagi kuskilt leiab siis on hetkel veel vigu väga lihtne parandada kuna 95% juppidest on auto küljest maha keeratud (uskumatu kui palju võtavad ühe väikese auto jupid ruumi
)

Vahepeal sai auto ajaviiteks käima pandud ja natuke maa-aluses garaazis edasi tagasi sõidetud... ikka selleks, et rotipesad silindritest ja mujalt välja ajada. Kuidagi visalt võttis vedu, algul tundus, et ainult 2 või 3 silindriga. Järsemal gaasivajutamisel peksis millegipärast sisselaskesse paukudes tagasi, varem sellist jama nagu pole täheldanud... bensiinisurve reguleerimisega sai natuke probleemi väiksemaks ja mootori soojenedes kadus viga sootuks
Tuleviku tarbeks olen vahepeal soetatud uue plokkdiffri, sportnuka, mitu erinevat plokikaant, 86mm strokega vända (sellega tõuseb kubatuur veidi üle 100 kuubiku) kulumata mootoriploki, saaled jms pisemaid vidinaid.
Lähiajal tahaks kere Tõnise juurde tegemisse viia ja samas tahaks kõik kriitilisemad kohad üle kontrollida.
siin mõned uuemad pildid kahtlastest kohtadest: http://www.bmwclassic.ee/galerii/628 (lähipäevadel tuleb pilte juurde)
esialgu tahaks vahetamist tagumised koopakaared ja küljekarbid.
Vanematel võimsamate mootoritega bemaritel on kriitiline koht ka diffri kinnitus - kõigil üle 20 aasta vanuste 5, 6 või 7 seeria omanikel tasuks see kindlasti üle vaadata, muidu võite ühel päeval järsemal kiirendusel oma auto alt vabalt rippuva diffri avastada
Minu doonorkerel on see samuti kapitaalselt läbi aga esialgu seda tegemisse ei võta - ilmselt tuleb kasutusse uuem differ mis on veidi teistsuguse kinnitusega.
Veel oleks vaja üle kontrollida käigukast - käigud ei taha hästi sisse minna. See on tõenäoliselt küll kulunud hoovastiku viga aga igaks juhuks laseks ka sisu üle vaadata ja kulunud osad asendada. Oskab keegi pädevat kastiremontijat soovitada?

Tuleviku tarbeks olen vahepeal soetatud uue plokkdiffri, sportnuka, mitu erinevat plokikaant, 86mm strokega vända (sellega tõuseb kubatuur veidi üle 100 kuubiku) kulumata mootoriploki, saaled jms pisemaid vidinaid.
Lähiajal tahaks kere Tõnise juurde tegemisse viia ja samas tahaks kõik kriitilisemad kohad üle kontrollida.
siin mõned uuemad pildid kahtlastest kohtadest: http://www.bmwclassic.ee/galerii/628 (lähipäevadel tuleb pilte juurde)
esialgu tahaks vahetamist tagumised koopakaared ja küljekarbid.
Vanematel võimsamate mootoritega bemaritel on kriitiline koht ka diffri kinnitus - kõigil üle 20 aasta vanuste 5, 6 või 7 seeria omanikel tasuks see kindlasti üle vaadata, muidu võite ühel päeval järsemal kiirendusel oma auto alt vabalt rippuva diffri avastada

Minu doonorkerel on see samuti kapitaalselt läbi aga esialgu seda tegemisse ei võta - ilmselt tuleb kasutusse uuem differ mis on veidi teistsuguse kinnitusega.
Veel oleks vaja üle kontrollida käigukast - käigud ei taha hästi sisse minna. See on tõenäoliselt küll kulunud hoovastiku viga aga igaks juhuks laseks ka sisu üle vaadata ja kulunud osad asendada. Oskab keegi pädevat kastiremontijat soovitada?
Sai ajaviiteks Tõnise tehtud fotod keretöödest üles riputatud.
http://bmwclassic.ee/323/album195
Hetkel siis kere seisab ja ootab värvkatet selga. Muidugi eelnevalt on veel paar pisemat keevitust vaja teha - avastasin lisaks paar kriitilist kohta mis oleks vaja üle teha ning ka uue diffri kinnituse peab välja mõtlema. Nende asjadega katsuks oma jõududega hakkama saada.
Veel sai selle 628 kere pealt maha võetud pidurisuppordid (minu rõõmuks olid seal all 635 pidurid - ees paksemad kettad ja taga ventileeritavad) Tagumised suppordid nagu alati olid kinni roostetanud (kolvid juba riknenud) aga esimesed olid kaitsekummi alt isegi üllatavalt viisakad ja puhtad. Kätte neid küll veel silindritest ei saanud
Suppordid sai traatharjaga haljaks lastud ja need ootavad värvkatet. autoosad.ee-st sai päris soodsad rem. kompektid tellitud ning peterburi tee Maksimarketis olevast tööriistamarketist pidurisilindrite jaoks väike hoon ostetud. See ost ausalt öeldes ennast ei õigustanud, asi on üsna prosta kvaliteediga ja antud tööks ei kõlba (Lihvkivid kiiluvad välimisse asendisse kinni) Tuleb vist käsitsi peene liivapaberiga asja kallale asuda (12 silindrit
)
Lähiajal panen sellest ka pildid.
Plaanis on millalgi soetada ka suuremad pidurikettad... pole veel otsustanud kas E34 M5 või E32 omad.
Ilmselt tuleb kasutusele võtta ka E28 amordipüstikud - E12 sildadele madaldusvedrusid enam-vähem vastuvõetava hinnaga veel leiab aga amorte mitte. E28 osas on selles osas valik suurem ja hinnad tunduvalt taskukohasemad.
Mootori osas jääb SEEmootoriplokk ikka mängust välja - sai asi üle mõõdetud ja paraku läheks vaja juba rem. mõõdus kolbe ($$$).
Hetkel olen siis uue ja soovitavalt 92.xx mõõdus ploki otsinguil, kel on üle andke märku... sobivad ka kulumisrandiga plokid!
http://bmwclassic.ee/323/album195
Hetkel siis kere seisab ja ootab värvkatet selga. Muidugi eelnevalt on veel paar pisemat keevitust vaja teha - avastasin lisaks paar kriitilist kohta mis oleks vaja üle teha ning ka uue diffri kinnituse peab välja mõtlema. Nende asjadega katsuks oma jõududega hakkama saada.
Veel sai selle 628 kere pealt maha võetud pidurisuppordid (minu rõõmuks olid seal all 635 pidurid - ees paksemad kettad ja taga ventileeritavad) Tagumised suppordid nagu alati olid kinni roostetanud (kolvid juba riknenud) aga esimesed olid kaitsekummi alt isegi üllatavalt viisakad ja puhtad. Kätte neid küll veel silindritest ei saanud


Lähiajal panen sellest ka pildid.
Plaanis on millalgi soetada ka suuremad pidurikettad... pole veel otsustanud kas E34 M5 või E32 omad.
Ilmselt tuleb kasutusele võtta ka E28 amordipüstikud - E12 sildadele madaldusvedrusid enam-vähem vastuvõetava hinnaga veel leiab aga amorte mitte. E28 osas on selles osas valik suurem ja hinnad tunduvalt taskukohasemad.
Mootori osas jääb SEEmootoriplokk ikka mängust välja - sai asi üle mõõdetud ja paraku läheks vaja juba rem. mõõdus kolbe ($$$).
Hetkel olen siis uue ja soovitavalt 92.xx mõõdus ploki otsinguil, kel on üle andke märku... sobivad ka kulumisrandiga plokid!
Viimati muutis Arvo, 01 Okt 2005 08:52, muudetud 1 kord kokku.
Öeldakse jah, et milleks torkida töötavat asja
Aga 26 aastat vana sõiduki juures see reegel paraku ei kehti. Tuleb üle kontrollida ka töötavad sõlmed, liiati tahaks tulevikus selle autoga vahest ka kiiresti sõita
seega ei tahaks selliseid oluliseid sõlmesid nagu pidurid saatuse hoolde jätta.
Edit: paar pilti kah: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Tegemised


Edit: paar pilti kah: http://www.bmwclassic.ee/galerii/Tegemised
Kardan et mingi segadus, vähemalt mina ei tea sellest autost üheski eesti ajakirjas oleks kirjutatudnuga kirjutas:Lappasin eile vanu tehnikaajakirju ja siis nagu meenus, et kuskil oli kunagi sellest autost nupukeAjan ma midagi sassi või mäletan õigesti? Kui siis millisest ajakirjast seda artiklit otsida võiks?

aga teemasse ka, üritan järgmine kuu mõned pildid ja veidi juttu panna sellest vähesesestki mis tehtud

E10 2002
[quote="killer666"][quote="Arvo"] üritan järgmine kuu mõned pildid ja veidi juttu panna sellest vähesesestki mis tehtud
muidu äkki arvatakse et see auto juba sulatusahjus...[/quote]
Sulatusahjus jah?[/quote]
Tervitused kõigile üle saja aasta
Ei saa salata tõesti, sellised mõtted on peast läbi käinud küll, et saadaks kogu krempli kus kurat.
Viisin u poolteist aastat tagasi oma hõbenoole kere ühe "värvali" juurde kes lubas asja kiiresti ja korralikult ära teha. Paraku mingit progressi 6 kuu jooksul ei toimunud, algul ikka vastati telefonile ja toodi mingeid segaseid vabandusi, hiljem oli mobiil stabiilselt välja lülitatud... seepeale vedasin autokere oma jõududega koju tagasi (auto seisis samas kohas värvali hoovil aia ääres kuhu ta minust 6 kuud tagasi oli jäänud). Siis tulidki vägisi mustad mõtted pähe - et saadaks kogu kupatuse kõige kaduva teed ja elaks rahulikku pereelu
Küll aga eelmise aasta lõpus tekkis rohkem vaba aega ja võtsin asja uuesti käsile, nüüd kere Tartus Üllar Luht nimelise mehe käes, hetkel suurem osa autost juba värvkatte all veel on ühtteist vaja viimistleda.
Mõningad fotod üleval tema kodukal:
http://www.motoristiklubi.com/5859/
Samal ajal olen tegelenud vaikselt sildade taastamisega, sellest protsessist on ka hunnik pilte tehtud, need paraku teises arvutis ja praegu ei ole midagi näidata.
Järgmine nädal ehk saab kogu pildimaterjali galeriise uplodaditud, siis ka rohkem juttu.

Sulatusahjus jah?[/quote]
Tervitused kõigile üle saja aasta

Ei saa salata tõesti, sellised mõtted on peast läbi käinud küll, et saadaks kogu krempli kus kurat.

Viisin u poolteist aastat tagasi oma hõbenoole kere ühe "värvali" juurde kes lubas asja kiiresti ja korralikult ära teha. Paraku mingit progressi 6 kuu jooksul ei toimunud, algul ikka vastati telefonile ja toodi mingeid segaseid vabandusi, hiljem oli mobiil stabiilselt välja lülitatud... seepeale vedasin autokere oma jõududega koju tagasi (auto seisis samas kohas värvali hoovil aia ääres kuhu ta minust 6 kuud tagasi oli jäänud). Siis tulidki vägisi mustad mõtted pähe - et saadaks kogu kupatuse kõige kaduva teed ja elaks rahulikku pereelu

Küll aga eelmise aasta lõpus tekkis rohkem vaba aega ja võtsin asja uuesti käsile, nüüd kere Tartus Üllar Luht nimelise mehe käes, hetkel suurem osa autost juba värvkatte all veel on ühtteist vaja viimistleda.
Mõningad fotod üleval tema kodukal:
http://www.motoristiklubi.com/5859/
Samal ajal olen tegelenud vaikselt sildade taastamisega, sellest protsessist on ka hunnik pilte tehtud, need paraku teises arvutis ja praegu ei ole midagi näidata.
Järgmine nädal ehk saab kogu pildimaterjali galeriise uplodaditud, siis ka rohkem juttu.
E10 2002