BMW 635 CSI 86.a. Jaks
No jah välimusega võib nüüd rahul olla, kuid mõned pisiasjad tahavad veel nokitsemist.
Hetkel kõige suuremat peavalu teeb see, et ei ole kätte saanud oma esisilla juppe ja seega kuskil seal väike kolks.
Kuigi see ei seganud ülevaatuse läbimist ei meeldi mulle isiklitult kuidagi.
Kuid loodan, et need jupid jõuavad kohale ja ka Hiiumaale tulekuks alla, aga kui läheb teisiti ei jääa see saar ikkagi külastamata.
Hetkel kõige suuremat peavalu teeb see, et ei ole kätte saanud oma esisilla juppe ja seega kuskil seal väike kolks.
Kuigi see ei seganud ülevaatuse läbimist ei meeldi mulle isiklitult kuidagi.
Kuid loodan, et need jupid jõuavad kohale ja ka Hiiumaale tulekuks alla, aga kui läheb teisiti ei jääa see saar ikkagi külastamata.
Hetkeks siis tehtud järgmised asjad.
Enne Hiiumaale minekut sain oma silla osad kätte ja sai ka ära vahetatud, kuid väike kõlks jäi ikka alles. Kuid hoolimata sellest sai saarel ära käidud.
Sai veidi mõeldud millest võib see tingitud olla ja seega sai vahetatud ka amodrdi ülemised tugilaagrid, mis olid imekombel originaalid ja tagasi läksid ka originaal tootja omad. Ei ole veel küll proovimas käinud kui loodan, et sellest oli abi.
Samas sai siis vaadatud seda vedrustus ja originaalist on asi ikka väga kaugel. Amordi stokk on nii jäme, et enam jämedamat sinna amordi püstakusse ei mahugi
. Ehk siis pigem julgeks ütelda, et amordis peale stokki rohkem ruumi milegiks muuks polegi. Kuid eks kõik vajalik ole ikka ilusti sinna allapoole ära pandud.
Sai ka siis väike proov tehtud ja nüüd on sild vaikne.
Kohe mõnus sõita
Enne Hiiumaale minekut sain oma silla osad kätte ja sai ka ära vahetatud, kuid väike kõlks jäi ikka alles. Kuid hoolimata sellest sai saarel ära käidud.
Sai veidi mõeldud millest võib see tingitud olla ja seega sai vahetatud ka amodrdi ülemised tugilaagrid, mis olid imekombel originaalid ja tagasi läksid ka originaal tootja omad. Ei ole veel küll proovimas käinud kui loodan, et sellest oli abi.
Samas sai siis vaadatud seda vedrustus ja originaalist on asi ikka väga kaugel. Amordi stokk on nii jäme, et enam jämedamat sinna amordi püstakusse ei mahugi

Sai ka siis väike proov tehtud ja nüüd on sild vaikne.
Kohe mõnus sõita

Veidi häris, et auto taga osa on liiga madal võrreldes esimesega ja seega sai plaani võetud taga vedrud ära vahetada.
Kuna vedrud oli teise auto alt võtta siis otsustasin selle töö ära teha.
Ülatuseks oli see, et enda autol all olevad bilstenid olid pealekauba veel coiliver tüüpi, ehk seega võimalik ka niisama veidi kõrgust muuta.
Kuid otsustasin siiski, et ei hakka kõrgust muutma ja panen ikkagi teised vedrud, mis olid all olevatega 30mm kõrgemad.
Pilt läks enda arust vähemalt ilusamaks.
Lisaks sai siis vahetatud juhipoolne kojamehe vars millel oli aja jooksul spoiler kaduma läinud. Kuigi teisel autol olid mõlemad spoileriga panin hetkel ainult ühe, sest originaalis pekas see nii olema.
Lisaks siis sai tegeltud laadimis pingega mis osutus mõõtmisel veidi nigelaks. Sai puhastatud kõik võimalikud juhtme otsad oksiidist kuid tulemus ei tahtnud kuidagi paraneda hetkeni kui otsustasin teist pingeregulaatorit proovida. Ja selle vahetusega sai ka see normile vastavaks.
Eks siis sõidame ja vaikselt nokitseme pisi asjade kallal millega veel rahul pole
Kuna vedrud oli teise auto alt võtta siis otsustasin selle töö ära teha.
Ülatuseks oli see, et enda autol all olevad bilstenid olid pealekauba veel coiliver tüüpi, ehk seega võimalik ka niisama veidi kõrgust muuta.
Kuid otsustasin siiski, et ei hakka kõrgust muutma ja panen ikkagi teised vedrud, mis olid all olevatega 30mm kõrgemad.
Pilt läks enda arust vähemalt ilusamaks.
Lisaks sai siis vahetatud juhipoolne kojamehe vars millel oli aja jooksul spoiler kaduma läinud. Kuigi teisel autol olid mõlemad spoileriga panin hetkel ainult ühe, sest originaalis pekas see nii olema.
Lisaks siis sai tegeltud laadimis pingega mis osutus mõõtmisel veidi nigelaks. Sai puhastatud kõik võimalikud juhtme otsad oksiidist kuid tulemus ei tahtnud kuidagi paraneda hetkeni kui otsustasin teist pingeregulaatorit proovida. Ja selle vahetusega sai ka see normile vastavaks.
Eks siis sõidame ja vaikselt nokitseme pisi asjade kallal millega veel rahul pole

Mõeldes järgmisele aastale ja juusliklut nähes kuulutust sai soetatud kaks uut rehfi.
Plaanis on veljed talvel veidi ilusamaks teha ja siis vast ka teised rehfid peale.
Hetkel siis ees 225/50R16 ja taga 245/45R16, kuid mis sinna hiljem läheb näitab aeg.
Kuigi jah hetke seisuga arvan kõik saavad olema 245 laiusega, kuid seda siiski näitab aeg.
Aga juuslikult ette jäänud rehfid.


Plaanis on veljed talvel veidi ilusamaks teha ja siis vast ka teised rehfid peale.
Hetkel siis ees 225/50R16 ja taga 245/45R16, kuid mis sinna hiljem läheb näitab aeg.
Kuigi jah hetke seisuga arvan kõik saavad olema 245 laiusega, kuid seda siiski näitab aeg.
Aga juuslikult ette jäänud rehfid.


Tundub nagu oleks tegu väga vana mudeliga. Aga samas ega ma ei ole ka mingi Dunlopi rehvide spetsialist. See tootmisaeg on muidugi ka rehvi enda peal kirjas: http://www.tirerack.com/tires/tiretech/ ... ?techid=11
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Täna sai käidud Trummu juures diagnostis, kus mõningad asjad ka leiti mis vaja üle vaadat.
Nimelt siis 2 sil. küünlajuhe pole kõige parem.
Klapid vaja üle reguleerida ja tühikäigu andur ka vaja vahetada, sest ei anna alati ühendust.
Aga muidu olen käiduga rahul ja ega reguleerimine kapaha teinud, sest kütuse segu oli liiga rikkas.
Aga muidu mootor peaks olema heas korras.
Seega tuleb need mõningad asjad ära vahetada ja loota, et läheb veelgi paremaks.
Nimelt siis 2 sil. küünlajuhe pole kõige parem.
Klapid vaja üle reguleerida ja tühikäigu andur ka vaja vahetada, sest ei anna alati ühendust.
Aga muidu olen käiduga rahul ja ega reguleerimine kapaha teinud, sest kütuse segu oli liiga rikkas.
Aga muidu mootor peaks olema heas korras.
Seega tuleb need mõningad asjad ära vahetada ja loota, et läheb veelgi paremaks.
Täna hakkasid käed sügelema ja otsustasin veidi auto kallal nokitseda.
Nimelt võtsin ette siis need asjad mis diagnostikas käies selgusid.
Otsustasin, et vaatan mis need küünlajuhtmed maksavad ja siis vastavalt sellel soetada vajalikud. Käies poes selgus, et kohal pole ja tellides peaks järgmise nädala keskel saama kogu komplekti mis poldki väga hirmsa hinnaga.
Koju jõudes otsustasin siis, et reguleerin klapid ka ära. Mõeldud ja kodus olles ka tehtud.
Otsustasin, et tutvun veidi ka tühikäigu kontaktidega mis ei toiminud. Kiskusin korpuse laiali ja veidi puhastades hakkasid ka need tööle. Eks näis kaua nad töötavad, kuid vajadusel saab alati ju uued ka osta.
Nimelt võtsin ette siis need asjad mis diagnostikas käies selgusid.
Otsustasin, et vaatan mis need küünlajuhtmed maksavad ja siis vastavalt sellel soetada vajalikud. Käies poes selgus, et kohal pole ja tellides peaks järgmise nädala keskel saama kogu komplekti mis poldki väga hirmsa hinnaga.
Koju jõudes otsustasin siis, et reguleerin klapid ka ära. Mõeldud ja kodus olles ka tehtud.
Otsustasin, et tutvun veidi ka tühikäigu kontaktidega mis ei toiminud. Kiskusin korpuse laiali ja veidi puhastades hakkasid ka need tööle. Eks näis kaua nad töötavad, kuid vajadusel saab alati ju uued ka osta.
Täna sain siis tellitud juhtmed kätte ja hinnaks oligi 680,-eek nagu algul üteldi.
Kodus kiskusin siis vanad juhtmed maha, mis olid BERU-d ja aastast 1985 ( ehk siis tehasest tulles ) sellele autole paigaldatud. Tegelt isegi imestan, et ainult üks osutus dianostikas käies veidi nõrgaks.
Uued juhtmed istusid ilusti peale nagu oli ka arvata. Kuid vanade juhtmetega on siis niipalju vahet, et küünalde otstel peavad keermetel ka otsikud küljes olema, mida teistel vaja polnud.



Kodus kiskusin siis vanad juhtmed maha, mis olid BERU-d ja aastast 1985 ( ehk siis tehasest tulles ) sellele autole paigaldatud. Tegelt isegi imestan, et ainult üks osutus dianostikas käies veidi nõrgaks.
Uued juhtmed istusid ilusti peale nagu oli ka arvata. Kuid vanade juhtmetega on siis niipalju vahet, et küünalde otstel peavad keermetel ka otsikud küljes olema, mida teistel vaja polnud.


