Nonii,
praeguseks olen seitsmekaga maha sõitnud koos toomisega u 4000 km, ennast ilmutama on hakanud mõned vead, mis ilmselt on tingitud sellest, et auto on mõnda aega seisnud. Pärast jaanipäeva kodu poole liikudes lõi käigukasti avariirežiimi, st alles oli ainult kolmas käik. Kui auto seisma jätsin ja uuesti käivitasin, oli kõik korras. Nädalavahetusel kadus ära laadimine, arvatavasti viga generaatoris. Trall lõppes sellega, et sõitsin aku pealt Pärnust Tallinnasse, siinkohal tänaks auto müüjat, kes sinna mingise 100Ah tankiaku paigaldanud oli

Linna jõudes hakkas auto korralikult turtsuma ja aku kooles lõplikult Järve Säästumarketi juures, kus parklasse pööramise ajal auto välja suri. Siinkohad suured tänud Herr Trevile, kes auto ära transportimiseks akut laenas. Sain Trevilt ka teise geneka, vahetada pole neid veel jõudnud, aga arvatavasti peaks mure generaatorivahetusega lahenema. Hiljem Treviga arutades tekkis mõte, et ehk oli käigukasti avariirežiimi minek samuti seotud genekaprobleemidega ja mingi pinge kõikumine vms ajas kasti aju hämmingusse, sest enne ja ka pärast seda jama on käimar töötanud kenasti.
Samuti märkasin mingi hetk tugevat bensiinilõhna auto juures, selgus et kapotialused kütusevoolikud on vanadusest pragunenud ja ilmselt mõni neist ka läbi ajab.
Tööd tahaks ka summuti, mis kusagilt tagumise poti juurest pläriseb.
Hoolimata väikestest tõrgetest on mulje autost väga hea. Freude am Fahren värk noh
Uusi pilte pole ajapuuduse tõttu endiselt suutnud teha, aga tulemata need ei jää. Samuti on kokkutulekule regatud, niiet kel huvi, saavad autot seal ka näha.