Päris nii lihtne see ei ole, seal tuleb ikka rauda kah välja vahetada.margus kirjutas:Kuid ikkagi meenub kusagilt lugu tüüpidest, kes panid M20B27 käima M30B25 aju ja pihustite ja kõigega ja oli väga kuri masin saanud.
BMW 520i- ..., jx, 1985
oled sa mootori kusagilt leid v mitte,kui ei siis võin pakkuda üht 2,0 95 kw ist mootorit pärineb ta siis aastast 88 ja detsembrist.mootor on komplektne ning hetkel veel auto kapotti all.häält saab kuulda kuid sõidu osa hetkel enam proovida ei saa kuna atm kast ja selle rike. m20b20 moto peaks olema.kui huvi on siis ps või telefonil 56391562
Selliste asjadega toimetatakse ikka nii, et mõõdetakse väntvõlli kaelad ära, vaadatakse, ega väntvõll lihvimist ei vaja, vastavalt mõõtmistulemustele ostetakse õige mõõduga UUED saaled.jx kirjutas:mootor kodus ja laiali lammutatud aga nyyd oleks vaja uusi saalesid nii kepsu kui ka raami oma 2.7 mootorile... kas kellegil kodus ei seisa juhuslikult... v6iks m2rku anda ning hinnas j6uame kokkuleppele...
Panna kokku mitte koos töötanud kasutatud väntvõll ja kasutatud saaled on heaks garantiiks peatseks uueks "mootoriremondiks"
Esimesel kahel pildil on kuuenda silindri küünlajuhtme anduri pistik, aga see ei ole sädeme tekkega mitte kuidagi seotud. St. see pistik võib lahti olla. Ja nagu eelpool öeldud, siis 2.7-el puudub kommutaator.
Kas käigukast on sul ikka see kahe anduriga sidurikoja küljes ? Kui ei ole, siis peitub viga seal.
Kas käigukast on sul ikka see kahe anduriga sidurikoja küljes ? Kui ei ole, siis peitub viga seal.
E34 & E32