E21 315 niiskelt/külmalt ei taha käivituda.

Kõik tehnilised küsimused.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

ullivilli kirjutas:Mis mõttes käia, aga ära ketra? natuke võõras väljend see ketramine.
No ses m6ttes , et käivita teda nagu sa ikka käivitad(kui seisnud on) ja ta ei taha käima minna (aga ära siis käima teda käivita ,lihtsalt natukese) , siis vaata kyynlad yle , et kas märjad v6i kuivad ..
Siis saab edasisi järeldusi teha....

Mul kevadel oli e30 316(1.8 karbuss)

ostsin , siis oli ikka väga hea käima minemisega...Hommikul käiasin teda mitu minutit , ennem kui käima läks . pold ei kasu gaasi pumpamisest , ega millestki(kiirendus pump ei löönud peale käivitamise hetkel)

Igatahes oli toorehoovastikul miskit viga ja pärast väikest painutamist hakkas see ilusti toimima ja hommikul läks poolest pöördest käima...

edit: [img][img]http://img169.imageshack.us/img169/2065 ... ww6.th.jpg[/img]
mul oli selline pierburgi karbuss

ja see vist liigutas tooreklappi kui 6ieti mäletan. elektriliselt siis.
[IMG=http://img256.imageshack.us/img256/3429 ... wa3.th.jpg][/img]
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Nu ma vaatan üle, aga eelnevatel kordadel on märjad olnud ja kogu kupatuse täis tõmmanud. Paraku ei mäleta, kas gaasi andsin ka v mitte.
Kui see üldse oluline on.

Milles sul see probleem seisnes siis... tooreklapp ei liikunud, aga kas tõmbas täis v ei saanud peale v milles sul asi ol?
ja ma mõtlen praegu, milline see krt toore klapp on :S

Aga huvitav, miks siin omab tähtsust õhuniiskus ja soe, külm mootor jne...
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

sel pildil siin siis klapp see mis l66ri kohal on ja klapi liigutav hoob on pildil pruun.
miks mul käima ei läind? läks aga peale pikka käiamist ...Lihtsalt see klapp oli avatud asendisse jäänud(pildil hetkel siis nii nagu ta kylmalt peaks olema) lihtsalt ei saanud piisavalt kytet kätte , et käima minna.
Tulihingeline bmw fänn:)
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

okei
Aga eks ma lään näpin üle... Vaatan, kas see üldse liigub...

Minu karpa on siis siukne:
Pilt
Kas see sama üks klapp peakski see olema? Igaljuhul see liikus ilusti.
Mida veel saaks ilma tehnikata ja vingete teadmisteta kontrollida?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Kasutaja avatar
valge välk
Postitusi: 19
Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23

Postitus Postitas valge välk »

Kas see probleem on alati kui auto on seisnud kauem (ehk täielikult maha jahtunud) või vaid niiske ilmaga. Igasugused niiskusega väljalöövad probleemid viitavad süütele.

Kui küünlad on peale käiamist märjad, siis tundub, et kütust tuleb ning seal see tooreklapp ei mõjuta - samas kui ta alati soojast peast hästi käima läheb, siis ei tohiks ta üle ka uputada, kuna külmalt käivitamiseks on rikkamat segu vaja kui soojalt käivitamiseks.

Kontrolli säde uuesti üle - kui see on ikka nõrk, siis hakka viga otsima: küünlad>küünlajuhtmed>jagaja>süütepool.

Süüteajastuse viga on kahtlane, kuna auto hakkab lubama ka juba üsna vale süüteajastusega ning kui soojalt läheb käima, siis on süüteajastus piisavalt paigas, et ka külmalt läheks.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Üks idee veel. Sul jookseb karbuss seismise peale kuivaks ja esialgu käiamisega sa üritad lihtsalt karbussi täita. Kui bensupump ei ole korralik ja torustik ei ole tihe, siis pumbas on sul vaid õhk, mille pumpamine pole eriti efekttivne.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Infoks nii palju, et sai auto viidud vähe targemate meeste kätte, kes tuvastasid ära, et karpa padi ikka puhta pekkis.
Kunagi ammu sai selle päras muretsetud, aga siis sai loksutatud ja kõik öeldi, et on normis.
Nii ma siis seda ei osanud kahtlustada, kuna ei loksunud rohkem, kui enne.
Ja nu kui käivitad autot, on üsna raske karpat peale suruda ka, peale mida olevat paugust käima läinud.
Aga mis seal niiskuse või seismisega pistmist on, mina välja ei mõtle =)

Kütuse pump ei pidand ka väga väga hoidma, aka pidi kütus tagasi vajuma.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Vasta