E21 315 niiskelt/külmalt ei taha käivituda.
E21 315 niiskelt/külmalt ei taha käivituda.
Olen siis sattunud sellise probleemi otsa, et külmalt ei taha korralikult käima minna.
Suht pikalt peab starterit käitama, kuni esimese turtsu teeb ja käima lääb.
Siis ka kohe ei taha kõiki pütte taha võtta ja rappub kõvasti, turtsub ja plärtsub.
Eriti annab tunda niiske ilmaga, kui näit üle 10h seisnud.
Kui juba mootor soe on või päeva jooksul on sõidetud, siis pole hullu midagi: paugust käima.
Algas see väikestviisi jaanipäevast, kuis kahtlustasin, et õhuvõtus vesi ja sealt ka karpasse jooksnud ja et sellest häda.
Plärtsus ja paukus ropult ja ikka tükk tegemist oli algul, et korralikult käima saada, nii et ka jääks.
Peale väljalaske vahetust, nagu annaks tihemini tunda.
Karpa keerati enne jaani paika ja süüde õigeks.
Millest selline probleem võis tekkida?
Vesi sisse ja siis ajas süüte v karpa vms paigast ära?
Või ei tahagi vesi sealt välja tulla või väljalaskes mingi õhu v millegi täidlasemagi klimp ees v äkki oopis midagi kolmandat.
Ei oska kuskilt poolt asjale läheneda.
Natuke nutune oleks teele ka jääda, hetkel tänu korralikule akule, mis jõuab starterit pikalt käitada, ainult liikuma saadudki.
Ideid kellegil?
Suht pikalt peab starterit käitama, kuni esimese turtsu teeb ja käima lääb.
Siis ka kohe ei taha kõiki pütte taha võtta ja rappub kõvasti, turtsub ja plärtsub.
Eriti annab tunda niiske ilmaga, kui näit üle 10h seisnud.
Kui juba mootor soe on või päeva jooksul on sõidetud, siis pole hullu midagi: paugust käima.
Algas see väikestviisi jaanipäevast, kuis kahtlustasin, et õhuvõtus vesi ja sealt ka karpasse jooksnud ja et sellest häda.
Plärtsus ja paukus ropult ja ikka tükk tegemist oli algul, et korralikult käima saada, nii et ka jääks.
Peale väljalaske vahetust, nagu annaks tihemini tunda.
Karpa keerati enne jaani paika ja süüde õigeks.
Millest selline probleem võis tekkida?
Vesi sisse ja siis ajas süüte v karpa vms paigast ära?
Või ei tahagi vesi sealt välja tulla või väljalaskes mingi õhu v millegi täidlasemagi klimp ees v äkki oopis midagi kolmandat.
Ei oska kuskilt poolt asjale läheneda.
Natuke nutune oleks teele ka jääda, hetkel tänu korralikule akule, mis jõuab starterit pikalt käitada, ainult liikuma saadudki.
Ideid kellegil?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
küünlajuhtmed on korralikud, need sai üle kontrollitud, kui süüte, klaapide jne regullis käisin. Ei tahaks uskuda, et nood minga kuuga nõnda ää mädanevad.
Või kust veel see kõrgepinge jookseb?
JAgaja kaane alla vaatan esimesel võimalusel.
Aga kas see niiskus sealt välja ei peaks minema pikema sõiduga ja soojaga jne?
Ja kui ta sealt välja ei taha minna, kuidas see sinna üldse sai
Või kust veel see kõrgepinge jookseb?
JAgaja kaane alla vaatan esimesel võimalusel.
Aga kas see niiskus sealt välja ei peaks minema pikema sõiduga ja soojaga jne?
Ja kui ta sealt välja ei taha minna, kuidas see sinna üldse sai

In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Need on alles hiljuti pealt maha käinud ja korralikult peale tagasi pandud.sysi kirjutas:Vaata ka, et küünlajuhtmed korralikul peal oleks.
Aga eks ma kontrollin uuesti üle, nii kindluse mõttes.
Aga kuidas see seismise pealt mõjutada saab, et kui autot on päevas korra liigutatud, siis pole käivitamisega probleemi ja samuti käib täiesti korralikult, mulle ei jõua kohale.

In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Nii saaga jätkub.
Ja pakkumisi on nii eri otstest, et lõppkokkuvõttes tuleks välja, et oleks aeg auto välja vahetada. Veel ei tahaks seda teha.
Igaljuhul teema ikka sama. Kui seisnud, ei luba ka mitte.
Viimane kord sai käima tõmmatud, siis läks, kuid sedagi üsna vaevaliselt.
Kui aga käima sai, mingi aja turtsus ja raputas, aga mootor soe, käis nagu kellavärk.
Vahetasin ära jagaja kaane, et välistada mingid mikropraod ja oli teine natukene ära põlenud otstega.
Rootorit peaks vast ka proovima.
Teine mis pakutud on, on kogu jagaja, kellegil oli samane häda olnud ja oli olnud. miks ei tea.
Kolmas, mis täna pakuti, oli süütebool, et vana ja ei kasvata pinget ülesse.
Ja siis muidugi see, et süüde varajane või kütust liiga palju/vähe jne.
Kas kellegil on ideid, kuidas seda saaks konkreetselt välja uurida, või ei jäägi mul muud üle, kui kogu süütesüsteem välja vahetada?
Ja pakkumisi on nii eri otstest, et lõppkokkuvõttes tuleks välja, et oleks aeg auto välja vahetada. Veel ei tahaks seda teha.
Igaljuhul teema ikka sama. Kui seisnud, ei luba ka mitte.
Viimane kord sai käima tõmmatud, siis läks, kuid sedagi üsna vaevaliselt.
Kui aga käima sai, mingi aja turtsus ja raputas, aga mootor soe, käis nagu kellavärk.
Vahetasin ära jagaja kaane, et välistada mingid mikropraod ja oli teine natukene ära põlenud otstega.
Rootorit peaks vast ka proovima.
Teine mis pakutud on, on kogu jagaja, kellegil oli samane häda olnud ja oli olnud. miks ei tea.
Kolmas, mis täna pakuti, oli süütebool, et vana ja ei kasvata pinget ülesse.
Ja siis muidugi see, et süüde varajane või kütust liiga palju/vähe jne.
Kas kellegil on ideid, kuidas seda saaks konkreetselt välja uurida, või ei jäägi mul muud üle, kui kogu süütesüsteem välja vahetada?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
OKei eks ma siis üritan kuidagist midagi välja mõelda....
Ses suhtes, et kui kellegil on veel mingaid ideid, mida veel võiks kontrollida või midagi ümber lükata, et sellest kohe kindlasti ei saa sellist fenomeeni tekkida, andke aga tulla.
Kõik mõtted teretulnud.
Ses suhtes, et kui kellegil on veel mingaid ideid, mida veel võiks kontrollida või midagi ümber lükata, et sellest kohe kindlasti ei saa sellist fenomeeni tekkida, andke aga tulla.
Kõik mõtted teretulnud.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Kui need jagajakaaneklemmid on väga ära oxydeerunud , siis v6id neid mingi väga peene liivapaberiga puhastada ja samuti rootorit puhastada. Ja tasuks vaadata kas kaanes on keskel see sysi veel alles ja ega ta pole kinni jäänud.
Samas myyakse mingit sprayd , mida saab lasta jagajakaande ja juhtmetrele , et hoiab niiskust v6i aitab isoleerida ..ei tea , pole proovinud.
Susi ja katseta , kyll see viga välja tuleb...
Samas myyakse mingit sprayd , mida saab lasta jagajakaande ja juhtmetrele , et hoiab niiskust v6i aitab isoleerida ..ei tea , pole proovinud.
Susi ja katseta , kyll see viga välja tuleb...
Tulihingeline bmw fänn:)
Kõigil e21'del (minuteada üldse BMW'del) on automaatne "toore" reguleerimine. See võib probleemikohaks olla küll!killer666 kirjutas:mittetoimiv tooreklapp ja ehk ka kiirenduspump:)?
ma prooviks kylmalt käivitades näpuga seda tooreklappi kinni lykata ja vaataks mis siis saab , kuidas käima läheb.
on sel ikka automaatne toores v6i käsitsi??
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Panen ka oma 50 senti...
Kuna ta teeb sul seda trikki iga kord külmalt, siis saad ju kohe kontrollida, kas säde on (küünal maha, maandad ära ja vaatad, kas lööb sädet). Siit edasi kaks varianti:
- säde on, siis on bensiini teema ja variant karpasse natsa bensiini peale valada ja kui siis käima läheb on tõenäoliselt külmkäivituse süsteemis mingi kala
- sädet ei ole, siis liigud edasi mööda juhtmeid jällegi jagajani, süütepoolini jne.
Sul on vähemalt vedanud, et auto igakord jamab, palju hullem oleks kui teeb seda kaks korda nädalas, siis otsiksid küll lolliks ennast tõenäoliselt.
Kuna ta teeb sul seda trikki iga kord külmalt, siis saad ju kohe kontrollida, kas säde on (küünal maha, maandad ära ja vaatad, kas lööb sädet). Siit edasi kaks varianti:
- säde on, siis on bensiini teema ja variant karpasse natsa bensiini peale valada ja kui siis käima läheb on tõenäoliselt külmkäivituse süsteemis mingi kala
- sädet ei ole, siis liigud edasi mööda juhtmeid jällegi jagajani, süütepoolini jne.
Sul on vähemalt vedanud, et auto igakord jamab, palju hullem oleks kui teeb seda kaks korda nädalas, siis otsiksid küll lolliks ennast tõenäoliselt.
Küünlad ammu üle käidud, säde olemas... Ise kahtlustasin, et on liiga varajane vms.
Kuna aga soojastpeast käib, siis see on kahtlane.
Kütust peale valada ka ei näe väga sügavat mõtet, kuigi võibolla ma süsteemist valesti aru saanud.
Enihuu kui käiatud, siis küünlad tõmbab kütteseks.
Kui pikemalt hakkab lausa tagant välja ajama.
Kui käima saab, mida pikemalt seismisel starterist on lootusetu saada, sai tõmmatud: suht pikalt pidi sikutama.
Algul ei lubanud ka mitte, siis võttis kätte ja akkas natuke tööle.
algul gaasi hoides käis, lasin gaasi lahti, suri ära.
paar korda veel üritatud, siis jäi käima. pööretel pole väga vigagi, kuigi madalematel kipub turtsuma, rappuma, vabal rappub räigelt ja tahab välja surra.
Kui soojaks töötanud, käib nagu kellavärk ühtlaselt ja lääb paugust käima.
Korra päevas käivitanud ja sõitnud, pole häda.
Kohati starterist ka läinud, kui on kuivad ilmad olnud... käiab käiab, siis akkab lärtsuma ja lääb nagu. algus sama, turtsub, lärtsub, tahab välja sureda.
Jättes rohkem kui päevaks seisma võib minna kioskisse bussipiletit ostma.
Kuna aga soojastpeast käib, siis see on kahtlane.
Kütust peale valada ka ei näe väga sügavat mõtet, kuigi võibolla ma süsteemist valesti aru saanud.
Enihuu kui käiatud, siis küünlad tõmbab kütteseks.
Kui pikemalt hakkab lausa tagant välja ajama.
Kui käima saab, mida pikemalt seismisel starterist on lootusetu saada, sai tõmmatud: suht pikalt pidi sikutama.
Algul ei lubanud ka mitte, siis võttis kätte ja akkas natuke tööle.
algul gaasi hoides käis, lasin gaasi lahti, suri ära.
paar korda veel üritatud, siis jäi käima. pööretel pole väga vigagi, kuigi madalematel kipub turtsuma, rappuma, vabal rappub räigelt ja tahab välja surra.
Kui soojaks töötanud, käib nagu kellavärk ühtlaselt ja lääb paugust käima.
Korra päevas käivitanud ja sõitnud, pole häda.
Kohati starterist ka läinud, kui on kuivad ilmad olnud... käiab käiab, siis akkab lärtsuma ja lääb nagu. algus sama, turtsub, lärtsub, tahab välja sureda.
Jättes rohkem kui päevaks seisma võib minna kioskisse bussipiletit ostma.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.