Kokkutuleku 2008 järelkaja
Veel viktoriinist: Paar asja hakkasid huvitama. Kas Knorr (AG), mis on aegade algusest (XIX saj. keskpaik) tegelenud toiduainetööstuses ja Knorr-Bremse AG, kellele kuulus BMW 3 aastat, olid kuidagi seotud? Küss, et kuidas Knorr ja BMW kuulusid samasse gruppi?
See 9. küsimus oli kummaline. Õigemini õige vastus. Kui küsiti täiskabriode ehitamist, siis vastus B tundus vale. Ku see vastuse esimene osa TC1-st ära jätta, siis oleks olnud ok.
Huvitav, millel baseerub info M10 ventilaatori kohta. Kas tõesti on 60-ndatest kuni 80-date lõpuni ventika tiivik olnud ühte värvi. Peab kohe huvipärast hakkama ventikatelt BMW logo otsima, kuna iirc olen nainud küll musta ventikaga e30-neid
Palun mitte minust valesti aru saada. Ma ei taha mingit punktiarvestuse ümbervaatamist, ega muud taolist - lihtsalt tähelepanekud.
See 9. küsimus oli kummaline. Õigemini õige vastus. Kui küsiti täiskabriode ehitamist, siis vastus B tundus vale. Ku see vastuse esimene osa TC1-st ära jätta, siis oleks olnud ok.
Huvitav, millel baseerub info M10 ventilaatori kohta. Kas tõesti on 60-ndatest kuni 80-date lõpuni ventika tiivik olnud ühte värvi. Peab kohe huvipärast hakkama ventikatelt BMW logo otsima, kuna iirc olen nainud küll musta ventikaga e30-neid
Palun mitte minust valesti aru saada. Ma ei taha mingit punktiarvestuse ümbervaatamist, ega muud taolist - lihtsalt tähelepanekud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Nüüd hakkavad ka viimased ilmselt saarelt mandrile tagasi jõudma. Ka tänane ilm oli seal super. Ööbimiskohaks varem külastatud Tõrvanina rand.
Mina ütlen, lihtsalt Suurepärane!
Emotsioonid on laes ning kõik oli positiivne. Ja mis nii positiivne ei olnud, osutus naljakaks.
Mina tänan omaltpoolt kõiki osalejaid. Me teeme seda kõik koos, iga järgnev aasta paremini (ja suuremini), kui eelnevatel!
Mina ütlen, lihtsalt Suurepärane!
Emotsioonid on laes ning kõik oli positiivne. Ja mis nii positiivne ei olnud, osutus naljakaks.
Mina tänan omaltpoolt kõiki osalejaid. Me teeme seda kõik koos, iga järgnev aasta paremini (ja suuremini), kui eelnevatel!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
ventikas
M10 ventikas on punane olnud = tehasestandart.
Ma ei välti, et kui sa tellib tänapäevast uus ventikas / varuosad, et värv on must. BMW toodab sarnaselt juppid uuesti, ja ajaloolised kujud, materjaalid ja värvid on siis tagareas. Funktsioon peab tagatud olema - sellest piisab - kahjuks.
Ma ei välti, et kui sa tellib tänapäevast uus ventikas / varuosad, et värv on must. BMW toodab sarnaselt juppid uuesti, ja ajaloolised kujud, materjaalid ja värvid on siis tagareas. Funktsioon peab tagatud olema - sellest piisab - kahjuks.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
vastus
B on vale! E21 ja TC II. ei lähevad kokku.See 9. küsimus oli kummaline. Õigemini õige vastus. Kui küsiti täiskabriode ehitamist, siis vastus B tundus vale. Ku see vastuse esimene osa TC1-st ära jätta, siis oleks olnud ok.
Fa. Lumma ehitas E21 ümber ja kasutas E30 juppid et seda teostada.
Fa. Peters tegi seda varem, kui E21 oli suht uus asi, ja kasutas tugev profiilid mis oli kere all paigaldatud
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Sai ka saarelt äsja tagasi jõutud ja võib väita, et kaks selle suve parimat päeva seljadaga.
Tänud koraldajatele vaeva eest
Ja Priit tee see kaitse korda, niipalju närvikõdi pole vaja ka tekitada
Tänud koraldajatele vaeva eest
Ja Priit tee see kaitse korda, niipalju närvikõdi pole vaja ka tekitada
Viimati muutis tanele28, 04 Aug 2008 16:21, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
Vastus
BMW ajalugu on suht keeruline:Paar asja hakkasid huvitama. Kas Knorr (AG), mis on aegade algusest (XIX saj. keskpaik) tegelenud toiduainetööstuses ja Knorr-Bremse AG, kellele kuulus BMW 3 aastat, olid kuidagi seotud? Küss, et kuidas Knorr ja BMW kuulusid samasse gruppi?
Kunze-Knorr Bremsen AG tellis suht palju piduridetaillid Bayerische Motoren Werke AGś.
Siis oli ülevõtmine. Kunze-Knorr Bremsen AG ostis siis kõik BMW vara ära.
Nimi = Süddeutsche Bremsen AG tuli = (Grupp) = vastus.
1922 ostis Castiglioni sealt ainult nimi "Bayerische Motorenwerke AG" nagu kaubamärk ja mootoritehasevara jälle välja. Lisaks ostis ta Bayerische Flugzeugwerke AG ( kus oli vähe tegevus ja mootoritootmine kolis sealt sisse.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Re: Vastus
Wikipedias on see ajalugu suht hästi ära seletatud aga mulle jäi selgusetuks kas Knorr AG ja Knorr-Bremsen AG kuulusid samasse gruppi, et sealt oleks saanud vedada Knorri ja BMW ühte gruppi.Baur TC kirjutas:BMW ajalugu on suht keeruline:
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_BMW
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Minu pildid siis ka nüüd üleval galeriis:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album577
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album577
Viimati muutis tanele28, 04 Aug 2008 20:57, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album359
Läks natuke valesti, äkki hr. Nuga liigutab mu galerii teiste juurde?
Vabandan pildi kvaliteedi osas ette ära, seebikas on lihtsalt suht vanur juba. Loodan, et pildilt midagi ikka näete
Läks natuke valesti, äkki hr. Nuga liigutab mu galerii teiste juurde?
Vabandan pildi kvaliteedi osas ette ära, seebikas on lihtsalt suht vanur juba. Loodan, et pildilt midagi ikka näete
BMW E91 320D 07/2010
Sain siis ka veidi aega ja seega ka mõni pilt minu poolt vaatamiseks.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album579
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album579
Muud pildid üleval, panoraamiga pean veel maadlema, kui sellest üldse asja saab. http://www.bmwclassic.ee/galerii/album580
BMW 745iA Executive -84
Üks kinnise keraga 3 seeria vist siiski oli.....nuga kirjutas:Koguskooriks jäi seekord 28 autot Samas 2 neist viibisid kohal suhteliselt põgusalt ja 2-3 ei läind kokkutuleku suunitlusega 100% kokku.
Kurioosumina oli kohal 8 3-nda seeria autot, millest ükski polnud kinnise kerega
E28 525e & E28 535i
Punktide üldarvestus siis järgmine. Viktoriinipunktid läksid kirja nii nagu olid, autode ja väntvõlliviske punktid arvestasime n.ö. tagurpidi punktisüsteemis, kus viimane koht sai ühe punkti, eelviimane kaks jne. Seega mida rohkem osalejaid alal oli, seda rohkem punkte sai võitja. Võrdsete üldpunktide korral sai kõrgema koha kõrgemate autopunktidega osaleja selle erandiga, et esikohaheitluses tulevad mängu lisaalad. Ürituse peakorraldaja (mina ) auhinnaheitluses ei osalenud.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline