Aga lase mõnel teadjamal mehel ära teha selline asi, nagu diagnost ja uuri, aruta, mis on üldse pakiline, mis mitte, kui oma mõistus ei võta.
Kui ise ei tea, küsi.
Et kas tahad sellega sõita ka või tahad ta lihtsalt ära restaureerida, on küsimus.
Kui sõita ka, siis pead vaatama jah rahakoti järgi ja mõistusega asjale lähenema, kust mida teha.
Aga et midagi ikka päris 100% teha, eeldab, et kott on nööriga seljas ning liikumiseks on teine auto, kuna selle pead siis algosadeks lahti võtma.
Kui restaureerida, siis võta juppideks ja akka lihtsalt kuskilt otsast nokitsema ja varuosi kokku ostma, nende asemel, mis amortiseerunud.
Ega ma ise ka ei teadnud kust alustada, aga kui sumps ära kokkus ja amort kolisema akkas, sai algus iseenesest paika, siis said pidurid otsa jne. Õli oli mul kohe peale summutit.
Anyhuu mõtle välja, mis on su eesmärk ja rahakoti paksus
