E21 315 Summuti

Kõik tehnilised küsimused.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ma arvan, et sellise masinaga pole mõtet eriti summuti töötamise teooriasse laskuda. Kui summuti on läbi, siis pane uus alla - soovitavalt sellele autole mõeldud asi. Kui ise tahad aretada, tee ära. See mõni % võimsuse muutust siia-sinna ei maksa sinu masina juures mitte midagi.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

inimesed, saage aru, mind just see teooria, millesse laskuda ei taheta, just huvitabki.
Rallikat ei tee, v6imu taga ei aja.
Katki on ja vahetan ka ära.

Aga just see teooria on puudu.
Ja pakun, et mul oleks sadat muudki teha, mis minekut parandaks.
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2596
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

Mis "minekut" sa kolmüksviie 55kw'st ootad?
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2656
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

ullivilli kirjutas:inimesed, saage aru, mind just see teooria, millesse laskuda, just huvitabki
No kui see just sind huvitab, miks siis mitte lüüa alustuseks Googlisse "exhaust theory" ja loe nõrkemiseni. Ja siis vii teooria(d) ellu. Aga kas sellel kõigel on mõtet, kui sa ei ehita mingit kähkusõidu autot. Lõppkokkuvõttes tuleb odavam (aeg, närvid, rahakott) osta uus B-jupp
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1666
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

ullike, meil lobisemise eest palka ei maksta :D
e28
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Täna sai minu garaazis ullivillile siis korralik originaal väljalase alla pandud koos uute kulujuppidega niiet praegu on vaikne ja normaalne :P
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2596
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

raunz kirjutas:Täna sai minu garaazis ullivillile siis korralik originaal väljalase alla pandud koos uute kulujuppidega niiet praegu on vaikne ja normaalne :P
Tublid.
Minult saadud jooks läks alla?
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Priit kirjutas:
raunz kirjutas:Täna sai minu garaazis ullivillile siis korralik originaal väljalase alla pandud koos uute kulujuppidega niiet praegu on vaikne ja normaalne :P
Tublid.
Minult saadud jooks läks alla?
Jah seesama, lõpupütiga oli veidi tegemist sest otsad oli keegi kunagi ümber vahetanud ja kahtlustasin et nad on veidi vale nurga all. Muidu all ta on, lõpupüti asukoht vajaks veidi muutmist aga seda annab pärast teha kah.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

Ei nu kui ma üritan teada saada, palju jõudu kaotab ja kütusekulu tõuseb olukorras, kus mul summuti alt ära kukub, üritavad inimesed mulle selgeks teha, et ma kosmose süstikut ehitan ja et sellel pole mõtet, antud mootoriga. :lol:
Ega ma päris eilane ka ole. Aga teadmishimu on nuh.
Jupid olnud ammu olemas ja selge see et ma isegi plärinat ei taha alla.
Aga eks ma guugeldan ja valgustan ennast, kuidas see asi ikkagi siis toimib.. eelmine kord liht internet polnud mu sõber ja ma ei leidnud midagi.
Teooria järgi ei tulnud pähe otsida.
Tänud igaljuhul priidule kes väljalaske võimaldas ja raunole, kes nõu ja jõuga aitas.
Ja Cardoga peab vist hakkama palgale võtu läbirääkimisi pidama, kuna muidu lobiseda äkki enam ei lastagi. :lol:
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

http://www.hariduskeskus.ee/autoosad/summuti.html
väike lihtne teooria ja ilmselt veel midagi leiab sealt lehelt ehk.


SUMMUTI (muffler)
Summutit kasutatakse kiirest väljalaskegaaside liikumisest ja ruumala suurenemisest põhjustatud mootorimüra summutamiseks. Summuti eesmärk on aeglustada gaaside liikumise ja paisumise kiirust. Seda tehakse sobiva pikkusega torustiku abil, millele on lisatud resonaatorid. Nagu nimigi ütleb, kasutatakse müra summutamiseks helilainete resonantsi. Resonaator kujutab endast korpust läbivat toru, millesse on puuritud hulgaliselt auke. Aukude suurus sõltub sellest, mis helisageduste summutamiseks resonaator on mõeldud, samuti mootori iseärasustest, summuti ehitusest jne. Resonaatori heli summutava sagedusala laiendamiseks kasutatakse resonaatorites klaasvilla vms müra summutavat materjali.

edit: väike teooria , et mis v6ib juhtuda kui su sumps alt ära lendab.[url]
http://www.parnupostimees.ee/140807/krimi/10077279.php
Tulihingeline bmw fänn:)
Vasta