whiteshark kirjutas: Äkki keegi annaks nõu mis mootorit valida
Ma valiks ikka originaali, kui masin on plaanis esialgsel kujul taastada. Ebay.de's võiks neid ju aegajalt liikvel olla. Kui Hot-rodi ehitad, siis paneks ehk hoopis midagi võimsamat vahele.
Originaalist on asi juba ennem nii kaugele viidud , et selle taastamine pole lihtsalt mõtekas. Mingit põletajat temast ka teha ei soovi. Lihtne kulgur lihtsalt. Hädaga suruks ka 6syl vahele ära aga siis oleks jalgade ruum hullem kui vormelis.
Millise doonori tehnikat seal praegu on kasutatud - volga, pobi? Uus mootor siis koos kastiga. Arvatavasti on tegu suht raske kerega. Kättesaadavatest neljapütastest võimsaim valik oleks is-i mootor M42B18. Kui kapoti alla ka silmarõõmu tahad, siis M10B20 koos topeltkarpadega. Seda viimast on eestist aga suht raske leida. Variant veel S14 aga selle hind ja kättesaadavus ...
Ruut kirjutas:Millise doonori tehnikat seal praegu on kasutatud - volga, pobi? Uus mootor siis koos kastiga. Arvatavasti on tegu suht raske kerega. Kättesaadavatest neljapütastest võimsaim valik oleks is-i mootor M42B18. Kui kapoti alla ka silmarõõmu tahad, siis M10B20 koos topeltkarpadega. Seda viimast on eestist aga suht raske leida. Variant veel S14 aga selle hind ja kättesaadavus ...
Hetkel g21 oma. Viimasel TÜV oli kaaluks 1400 kg. Aga e21 tehnika oleks tunduvalt lõbusam. Uunikute tähesõidu 300km sõitis ilusasti ära . Nii rapla kui laitse rajal sai ka kiiruskatseid tehtud