BMW 745iA Executive 02/1984 Ingmar
BMW 745iA Executive 02/1984 Ingmar
Tervist,
rõõm on teatada, et Eesti haipopulatsioon on veidi täiendust saanud ühe 745iA Executive näol. Tõin ta Saksamaalt, u. 1800 kilomeetri pikkune kojusõit möödus nägu naerul ja ilma tõrgeteta. Ainuke eredam vahejuhtum oli Leedus, kus politsei pidas kinni, kontrollis dokumente ja uuris, miks ma sellise vana auto ostsin Eestis arvele võtmine ja ülevaatus sujusid probleemideta.
Nagu juba mainitud, siis auto on Executive varustusega, ehk siis pühvlinahast istmed ja pähklipuust liistud salongis. Salong on pruuni tooni (ehk siis Nutria vist?). Auto värv on Bronzitbeige metallic, ehk eesti keeles lihtsalt beež. Huvitavatest viguritest on olemas esimesed el. istmed, juhiiste mäludega ja kaassõitja iste ka tagaistme käetoest reguleeritav. Samuti on tagakäetoes olemas raadio kontrollpaneel. Originaalraadio on samuti olemas, aga hetkel pole see paigaldatud. Veel on olemas 4x el. aknad (pruuni tehasetooniga), automaatkliima, kompuuter ja check-paneel, mis kõik ka töötavad. Saksa-Eesti sõidu keskmiseks kütusekuluks näitas kompu 10.9 l/100 km, mille sees on kiirteel sõit 120-170 km/h, ohtrasti kickdowni pruukimist ja umbes kolm tundi Varssavi hommikust ummikut. Minu meelest pole üldse paha
Nagu vanal autol ikka, siis kohendamist jätkub. Põhiline on see, et kere on korralik, käigukast toimetab kenasti ja mootor teeb oma tööd väga hästi
Pildimaterjal on hetkel suht kesine ajapuuduse tõttu, aga eks see viga saab parandatud. Hetkel kaks pilti, mis tehtud Saksamaal.
rõõm on teatada, et Eesti haipopulatsioon on veidi täiendust saanud ühe 745iA Executive näol. Tõin ta Saksamaalt, u. 1800 kilomeetri pikkune kojusõit möödus nägu naerul ja ilma tõrgeteta. Ainuke eredam vahejuhtum oli Leedus, kus politsei pidas kinni, kontrollis dokumente ja uuris, miks ma sellise vana auto ostsin Eestis arvele võtmine ja ülevaatus sujusid probleemideta.
Nagu juba mainitud, siis auto on Executive varustusega, ehk siis pühvlinahast istmed ja pähklipuust liistud salongis. Salong on pruuni tooni (ehk siis Nutria vist?). Auto värv on Bronzitbeige metallic, ehk eesti keeles lihtsalt beež. Huvitavatest viguritest on olemas esimesed el. istmed, juhiiste mäludega ja kaassõitja iste ka tagaistme käetoest reguleeritav. Samuti on tagakäetoes olemas raadio kontrollpaneel. Originaalraadio on samuti olemas, aga hetkel pole see paigaldatud. Veel on olemas 4x el. aknad (pruuni tehasetooniga), automaatkliima, kompuuter ja check-paneel, mis kõik ka töötavad. Saksa-Eesti sõidu keskmiseks kütusekuluks näitas kompu 10.9 l/100 km, mille sees on kiirteel sõit 120-170 km/h, ohtrasti kickdowni pruukimist ja umbes kolm tundi Varssavi hommikust ummikut. Minu meelest pole üldse paha
Nagu vanal autol ikka, siis kohendamist jätkub. Põhiline on see, et kere on korralik, käigukast toimetab kenasti ja mootor teeb oma tööd väga hästi
Pildimaterjal on hetkel suht kesine ajapuuduse tõttu, aga eks see viga saab parandatud. Hetkel kaks pilti, mis tehtud Saksamaal.
Viimati muutis ingmarp, 11 Juun 2008 22:16, muudetud 1 kord kokku.
BMW 745iA Executive -84
Tänan, tänan, autoga olen väga rahul ja nagu esimeses postis mainitud, siis tööd on, aga need pigem sellised pisemad nokitsemised. Mootoriremont on tehtud eelmisel aastal ja käigukasti remont 2006, niiet nendega probleeme tekkida ei tohiks. Sisu on väga korralik, müüja andis kaasa ka pudeli spetsiaalset nahavärvi, mis peaks istmete väljanägemist veelgi parandama. Esialgu peaks lihtsalt tegema nimekirja asjadest, mis auto juures vaja teha ja siis tegutsema hakkama.
@Karu, Rohu tänaval jah. Auto oli maja ees alla 10 minuti ja juba pandi salasilm peale Praegu seisab ta mujal, sest niisama tänava ääres teda hoida ei taha.
Müüja poolt mulle saadetud fotod on siin, seal on näha ka sisu. Tümmi lasin autost välja võtta, sisse jääb originaal Becker. Pildid on suht suured ja sisu näeb päris elus välja kõvasti parem kui fotodel.
Kokkutulekule tulla on esialgu täitsa plaanis, peakski asja ajama hakkama.
@Karu, Rohu tänaval jah. Auto oli maja ees alla 10 minuti ja juba pandi salasilm peale Praegu seisab ta mujal, sest niisama tänava ääres teda hoida ei taha.
Müüja poolt mulle saadetud fotod on siin, seal on näha ka sisu. Tümmi lasin autost välja võtta, sisse jääb originaal Becker. Pildid on suht suured ja sisu näeb päris elus välja kõvasti parem kui fotodel.
Kokkutulekule tulla on esialgu täitsa plaanis, peakski asja ajama hakkama.
BMW 745iA Executive -84
Odav ta polnud, aga samas kallis ka mitte, sest auto on korralik ja sõidurõõmu on kõvasti. Täpseid toomiskulusid ma sulle öelda ei oska, Saksamaalt sõitsin läbi reisi käigus, minnes vaatasin auto üle, tagasiteel istusin sisse ja uhasin koju. Transanumbrid+kindlustus oli 130€ (2k EEK), kütust läks keskmise kulu järgi arvutades u 200l, bensuraha seega kuskil 4k. Eestis lisandusid veel regamine, ülevaatus ja kindlustus.
BMW 745iA Executive -84
-
- Postitusi: 31
- Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
- Asukoht: tallinn