Mida VIN näitas?
BMW 315 E21 82', antsa911
Oot-oot, sa tahad pidurivõimendit uut tellida?antsa911 kirjutas:Nii et kui kellelgi on hea idee, kus saada pidurivõimendit koos pedaali silindriga
Pidurivõimendit saab ainult UM'st ja see maksab kardetavasti rohkem kui su auto kokku. Nii et kui kahtlustad pidurivõimendi riket, siis otsi parem kasutatud asendus.
Piduri peasilindriga on selline lugu, et eestist seda b-osana tellida ei õnnestugi. Ise sain omale WN'st uue, aga samuti suhteliselt kräbeda hinna eest.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
-
Priit Peljo
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
http://www.autoosad.ee/antsa911 kirjutas:kus saada esimesi pidurikettaid ja tagumisi piduriklotse andku teada..
PIDURIPEASILINDRI REM.KOMPL Austraalia 110.-eeki
ATE PIDURI SÜSTEEM 20,64 MM
PIDURIKETAS, ESI Itaalia 312.-eeki
DIAM 255 x 12,6 TK
TRUMMELPIDURIKLOTSIDE KOMPLEKT, TAGA ATE PIDURISÜSTEEM Itaalia 274.-eeki
KOMPLEKTIS 4 KLOTSI KAHELE RATTALE. DIAM 250 x 42 Pilt KOMPL
Pidurivõimenditega on veel see jama, et E30-le M50 mootorit pannes on kõige kavalam E21 pidurivõimendit kasutada. Seetõttu E21 omad suht otsas igaltpoolt, tasub priidu oma ära võtta. Ma ise mingi 4 või 5 pidurivõimu müünud
B osade jaoks soovitan eelkõige www.ladu24.ee
Suht sama, mis autoosad.ee aga vist veidi parema valikuga.
B osade jaoks soovitan eelkõige www.ladu24.ee
Suht sama, mis autoosad.ee aga vist veidi parema valikuga.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tegelikult oli piduritel viga hoopis see, et tagumise ratta mansett oli kulunud ja ajas õli välja. Nüüdseks masin täiesti pidurdab, ainult puudu on veel käsipidur. Üle jäi ka 1 tagumise töösilindri remontkomplekt, kui kellelgi peaks vaja minema siis on olemas.
Masinast sai kauge kaarega välja lennutatud keskkonsool, mis mulle kohe üldse ei meeldi ja jääbki lihtsalt tühjaks keskosa armatuuri all. Palju kenam on kohe. Nüüd tuleks vaid makile mingi koht mõelda.
Lisaks hakkas ka uute 4 elektroodiga küünaldega mootor lonkama. Võib ka olla, et see tegi ka enne nii, kuid miskit oleks nagu süütesüsteemis mäda. Muidugi on vanad küünlajuhtmed ka probleem, sest jagaja kaas tundub seest korralike kontaktidega ja süsi on ka keskel terve.
Lisaks oleks nüüd uut tagumist pütti vaja summutajale, sest see on lootusetult lagunenud.
Kõige suurem mure on aga karburaatoriga, sest sellel on päris mitu vaakumi otsa, mis kõik on hetkel omavahel kokku ühendatud ja nii masin töötab aga ilmselt nii see olema ei peaks. Kui kellelgi on joonis oleksin väga tänulik.
Masinast sai kauge kaarega välja lennutatud keskkonsool, mis mulle kohe üldse ei meeldi ja jääbki lihtsalt tühjaks keskosa armatuuri all. Palju kenam on kohe. Nüüd tuleks vaid makile mingi koht mõelda.
Lisaks hakkas ka uute 4 elektroodiga küünaldega mootor lonkama. Võib ka olla, et see tegi ka enne nii, kuid miskit oleks nagu süütesüsteemis mäda. Muidugi on vanad küünlajuhtmed ka probleem, sest jagaja kaas tundub seest korralike kontaktidega ja süsi on ka keskel terve.
Lisaks oleks nüüd uut tagumist pütti vaja summutajale, sest see on lootusetult lagunenud.
Kõige suurem mure on aga karburaatoriga, sest sellel on päris mitu vaakumi otsa, mis kõik on hetkel omavahel kokku ühendatud ja nii masin töötab aga ilmselt nii see olema ei peaks. Kui kellelgi on joonis oleksin väga tänulik.
Miks siis keskkonsool ei meeldi? Too oli väga räbal?
4 elektroodiga küünlaid ma nii vanale autole ei paneks, pigem teevad halba kui head. Samamoodi ei tasu sellisesse mootorisse täissünti sisse panna
Pane 1 elektroodiga küünlad tagasi ja vaata mis siis teeb. Jagaja kaane, rootori osta kah raudselt uued, need ei maksa eriti aga vahe võib pärast päris suur olla.
4 elektroodiga küünlaid ma nii vanale autole ei paneks, pigem teevad halba kui head. Samamoodi ei tasu sellisesse mootorisse täissünti sisse panna
Pane 1 elektroodiga küünlad tagasi ja vaata mis siis teeb. Jagaja kaane, rootori osta kah raudselt uued, need ei maksa eriti aga vahe võib pärast päris suur olla.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kas vahepeal ringi liikunud E21 remondi manuaalis ei ole midagi sellelaadset skeemi, mida sul vaja on?
Kiire otsing: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... ht=manuaal
Kiire otsing: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... ht=manuaal
Manuaalist ei ole kasu, tean seda ja olen lapanud, seal ei ole vaakumvoolikute vedamise kohta midagi ega pildilt samamoodi ei suuda leida karpat, mis peal on. Tõesti ei tea mis sorti, marki karpaga võiks tegemist olla. Ilmselt originaal, kuid pead anda ei saa. Järgmiseks korraks pilt minu poolt, äkki siis keegi oskab juhendada.
raunz kirjutas:Miks siis keskkonsool ei meeldi? Too oli väga räbal?
4 elektroodiga küünlaid ma nii vanale autole ei paneks, pigem teevad halba kui head. Samamoodi ei tasu sellisesse mootorisse täissünti sisse panna![]()
Pane 1 elektroodiga küünlad tagasi ja vaata mis siis teeb. Jagaja kaane, rootori osta kah raudselt uued, need ei maksa eriti aga vahe võib pärast päris suur olla.
Kas oskad öelda kust tellida rootor ja kaas? Suvalisest poest või peaks UM poole pöörduma?