
Masina kere on minu arust vaadates aastat ja seismise astet, väga korralik. Läbiva rooste suutsin leida vaid pagasiruumi põhjast, kui veokonks koos sellega lahkuda sealt otsustas. Värv kuskilt ei kobruta, kuid on paar kohta, kus see on maha koorunud või pragunenud.
Ette on keritud mingisugused rõvedad lisatuled, mis kauge kaarega kohe metsa lendavad ja pagassis oli tuttuus plokikaanethined (see mingi vihje ilmselt, sest mahlad ei olnud koos).
Mootorit ei saanud testida, kuna ei ole süütevõtit ja ei hakanud midagi kohapeal lahti kiskuma. Pidurid olid ka muidugi peal aga sidur see-eest lahutas korralikult. Pidurite potška tundus ka olevat tühi, see vist viitab mingile lekkele.
Salong on ideaalses korras ja ei hallita ega mädane, mis kõige olulisem, et originaal alates istmetest, roolist ja lõpetades makiga.
Ega ausaltöeldes ei jõua ära oodata, kui sel nädalavahetusel saaks juba käed külge lüüa masinale ja hakata esialgse kulude ja tööde hindamisega pihta.
Siin on saanud ka kaupa teha doonorkere ja ka süütelukuga juba (tänud abivalmitele kasutajatele), eks siis edasisel hindamisel paistab, mis juppe siit hr. Rauno ja Pr117 käest kaubelda annab


Pildimaterjali ja edasist infot juba nädalavahetusel. Loodan teie lugupeetavate e21 kommuuni vaikselt sisse sulanduda ja projektile tõsist valu anda.
PS kui kellelgi on infot plokikaane poltide pingutamise järjestusele ja ka jõule N-tes, siis oleks tarvis

Toimetus: Kui keegi teab, kus saab kontrollida masina ajalugu VIN koodi järgi, siis oleks tore, sest masina aasta-arvu tean vaid omaniku jutust ja oleks vaja kindlat kontrolli.