Valisin siis riiulist kõige kobedama välja ja tegin sellele põhjaliku pesu. Alles seejärel hakkasin nookureid ja nukkvõlli maha lammutama. Ja mis selgus - nukkvõlli laagrid olid tingituna õlitusprobleemist täiesti läbi... damn
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/abi.thumb.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/abj.thumb.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/abk.thumb.jpg)
Ok, võtsin järgmise ligi. Nukalaagrid paistsid sellel korralikud olevat. Samas visuaalselt nägi kaas päris kole välja - jahutussärk oli võrdlemisi roostene ja keegi osav remondimees oli meeletutes kogustes punast silikooni kasutanud (ka kaane ja tihendi vahel
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/aat.thumb.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/aav.thumb.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/aat.thumb.jpg)
Veidi nühkimist ja oligi kaas kohe palju viisakam:
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/aaz.thumb.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/abf.thumb.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/abh.thumb.jpg)
Üritan selle viimase lähiajal survestamisse ja lihvimisse viia, eks siis vaatab edasi. Muidu nukkvõll, nookurid ja klapid olid bauri esimesel (suitsemisefektiga) kaanel 5+, nii et nood saab tolle kaane küljest kohe võtta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)