K: E28 esiklaasi välja võtmine
K: E28 esiklaasi välja võtmine
Küsiks et kuidas saaks esiklaasi välja võta nii et kõik jääks terveks - ka vana pragudega klaas. ja kuidas on selle ettevõtmise etappide järjekord. Mida peaks ennem ära võtma? Kuidas tagasi seda asetada?
Olen oma bmw-l mõned korrad esiklaasi vahetanud seest lihtsalt jõuga pressides (liistud ja soon muidugi eemaldatud) ja kui kasvõi väike pragu klaasil, siis seest pressides kipub see jah üle klaasi jooksma. Olen mõeldnud, et tuleks tihend mingi määrdega kokku määrida nii sügavalt, kui saab seda sinna vahele ajada. Välja võiks proovida panna klaasi serva ja tihendi vahele L-kujulised painutatud plekiribad, et hoiaks tihendit eemal. Kindel meetod klaasi tervena kätte saamiseks on tihend pealt katki lõigata, kui see on vana tihend, siis tuleks nagunii uue vastu vahetada klaasi paigaldamisel.
EDIT:
Tagasi läheb klaas kergemini - pesunöör tihendi ümber ja siis keegi kisub seest nööriga tihendit ülevalt alates aknaavasse ja teine surub väljast. Tihendi võiks jälle määrdega kokku teha väljast. Klaasi ja tihendi vahe alt ja kere ja tihendi vahe ülevalt tuleb lõpuks silikooni täis lasta, sest muidu hakkab vesi armatuurlaua taha jooksma.
EDIT:
Tagasi läheb klaas kergemini - pesunöör tihendi ümber ja siis keegi kisub seest nööriga tihendit ülevalt alates aknaavasse ja teine surub väljast. Tihendi võiks jälle määrdega kokku teha väljast. Klaasi ja tihendi vahe alt ja kere ja tihendi vahe ülevalt tuleb lõpuks silikooni täis lasta, sest muidu hakkab vesi armatuurlaua taha jooksma.
Re: K: E28 esiklaasi välja võtmine
Kõigepealt lükka kruvikeeraja otsaga auto seest tihendi ülaääred ja küljeääred sinna aknaraami plekkserva taha. Siis tõstad klaasi aknaraami altosast välja ja ongi klaas käes. Liistusid ei pea enne klaasi eemaldamist ära võtma. Ja tihendi ääretaha lükkamist alusta ülevalt.Sass9 kirjutas:Küsiks et kuidas saaks esiklaasi välja võta nii et kõik jääks terveks - ka vana pragudega klaas. ja kuidas on selle ettevõtmise etappide järjekord. Mida peaks ennem ära võtma? Kuidas tagasi seda asetada?
Uue klaasi paned ette ikka nööri abil ja kahekesi, ehk siis üks tõmbab auto sees nööri ja teine surub väljast.
E34 & E32
aga õppetund nr üks on see et ära sa ürita klaasi ära võtta praegusel aastaajal väljas. otsi soe koht ja siis tegutse edasi
mina olen eemaldanud niimoodi et võtad liistud ära ja siis kahe jalaga surud seestpoolt klaasi välja. alustades ülemisest nurgast. parem veel kui oleks kaks jalapaari surumiseks
edu.


edu.
kas kellelgi on kogemusi e23 esiklaasi vahetusega ? nimelt alt ei saa eriti ligi - kas armatuur tuleb eemaldada (kasvõi lahti lasta ja mõni cm eemale). nööriga olen paigaldanud klaase küll aga autodel, kus ligipääs hea. teoreetiliselt ehk õnnestuks alumine serv sisse lükata ja muu nööriga järgi tõmmata? aga see kõlab üsna kehva teooriana...
samuti küsimus selle kroomliistu kohta tihendil - olen kuulnud vastakaid arvamusi, kas seda eemaldada või mitte?
samuti küsimus selle kroomliistu kohta tihendil - olen kuulnud vastakaid arvamusi, kas seda eemaldada või mitte?
53436974
Saab ka ilma, nii ära võtta kui tagasi panna saab koos liistudega. Kui klaas paigas, siis küljeklaasidel liistu panna suht võimatu, esi ja tahaklaasile seda "kroomriba" peaks saama panna.
Ära võttes kruvikaga tihendi äär kere taha ajada, kui piisavalt juba tihendit aknaraami ääre taha aetud juba käega suruda, tuleb väga edukalt välja ning vahet pole kas liistud ees või mitte. Tagasi panna nööriga-väljast üks surub klaasi ja seest teine tõmbab nööriga tihendi äärt omale kohale.
Üks küsimus kah, paigaldamisel kuhu täpsemalt peaks silikoni panema? Peale esiklaasi kõik muud klaasid kah jutu all.
Ära võttes kruvikaga tihendi äär kere taha ajada, kui piisavalt juba tihendit aknaraami ääre taha aetud juba käega suruda, tuleb väga edukalt välja ning vahet pole kas liistud ees või mitte. Tagasi panna nööriga-väljast üks surub klaasi ja seest teine tõmbab nööriga tihendi äärt omale kohale.
Üks küsimus kah, paigaldamisel kuhu täpsemalt peaks silikoni panema? Peale esiklaasi kõik muud klaasid kah jutu all.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kus ja mis nimetuse alt seda leida võib? Ning kuhu täpsemalt seda lasid?Cardo kirjutas:Mina ei kasutanud silikooni vaid parim on panna konservanti aerosooliga pudelist, jääb parem niiskuskindlus, kuna konservant muutub selliseks kleepuvaks massiks.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
http://www.pintavari.ee/index.php?lang=est&main_id=5raunz kirjutas:Kus ja mis nimetuse alt seda leida võib? Ning kuhu täpsemalt seda lasid?Cardo kirjutas:Mina ei kasutanud silikooni vaid parim on panna konservanti aerosooliga pudelist, jääb parem niiskuskindlus, kuna konservant muutub selliseks kleepuvaks massiks.
Peaks olema Car System nimekirjas.
Kindlasti teistel tootjatel samu asju pakkuda
http://www.carsystem.ca/
vist oli see
http://www.carsystem.ca/products.php?ac ... talog_id=1
e28