Roostet siin seal, aga on veel kuhu külge midagi panna.
Esimese asjana sai summutit kohe parandada, kuna see kukkus poole saue tee peal küljest. Nüüd on veetorude vahel ilus läikiv S kujuline torujupp. Taga ZAZ-i summuti moodi asi ja keskmist pütti ei olegi.
Järgmisena sai uuritud, mis värk tagumise sillaga on, kuna sauelt välja keerates ujus tagumine ots kuidagi väga ära. Sai siis puksiiriga üles tõstetud ja amort loksus väga vabalt. Eeldasime, et pooleks.
Sai käidud vaatamas siis kasutatud amorte, aga lõplik otsus sai tehtud uute kasuks väikse hinna vahe tõttu.
Tuli välja, et hoopis õli asemel oli amordis muda ja takistus oli null, kõver oli ka. Peale vahetust tuli juhitavus: huvitav tunne oli.
Järgmisena jooksis mul tagumine ratas kokku. Piduri klotside pealt oli kumm maha tulnud ja ratas more or less kiilus kinni.
Üks trummel sai lahti puuritud. Ja klotsidele vastavad vedrud olid absoluutselt erinevad originaalidest, seega alla läksid vanade vedrudega va sai klotsi kinni hoidvad pandud uued.
Tükk tükk tegemist oli trummli tagasi peale saamisega, küll lihvitud ja pekstud ja igatsugu muid erinevaid trikke tehtud, kuni astus välja üks mees, kes pole päris tarkmees taskus ja küsis, kas me käsipiduri ka lõdvaks lasime, mida me muidugi ei olnud teinud.
Trummlid peale nagu valatud.
Järgnes kohe probleem, et õhk torustikus. Tarkmees taskus keeras ventilatsiooni nipli pooleks, kirus vandus kõike maapõhja ja kinnitas, et on kannis. Sai siis targema seltsimehe jutul käidud, kelle abiga sai õhu välja 15 minutiga ilma närveerimata.
Peatselt peaks ära vahetama veel esimesed piduris, millel nii klotsid, kui kettad otsas. üks pool võtab 0,5cm ja teine 1cm. Ära tellitud ja vaja järgi
vaid minna.
Samuti vaja üle vaadata gaasi süsteem: Gaas jääb alguses peale.
Uus tross ära tellitud.
Ja kui pole mõnda aega sõitnud, siis ei taha 2 käik hästi sisse minna, kipub natu ragisema sisse minnes.
Karpa vaja kõvemini kinni keerata ja puhtaks pesta, mis ehk parandab kõikuva ja madalapöördelise tühikäigu.
Teisejärgulisena:
vaja plekitöid teha: Kapoti nurga sõitsin lömmi, koos tiivaga

pakiruumis koopa nurgas väiksed augud, tiivakaared, esimese akna nurk roostes ja siit sealt veel.
Lahti ei käi kõrvalistuja uks, vaja keevitada sinna teine link vms.(mida ei ole veel)
Kõrvalistuja turvavöö ei lähe kogukamatele ümber: mingi piirini tuleb ja kõik. varem tuli rohkem.
Odomeeter tööle saada, et saaks kuidagi arvutada kütte kulu.
Ja pirne siit, sealt vaja veel välja vahetada.
Salongi vent pläriseb ja haiseb natuke.
Käigukang logiseb: kui käik sees, siis käib ka vänta vänta seinast seina.
Kindlasti on veel midagi, aga hetkel ei meenu.
Auto ise: 3k
Summuti keevitus: 200
Õli + filter: ~300
Amordid: 700
tagumised Piduri klotsid (+vedrud, mis ei kõlba: kokku) ~250
Esimesed klotsid, kettad, gaasitross: 720
7 Pudelit montaazivedeliku: ~70
Kokku: 3k+2240 +++ küte küte küte, milleta kohe mitte sõita ei taha
